LinnH

Novemberfavoritter 2015

Anbefalte innlegg

LinnH

Her er mine:

image.jpg.70bcd5b9b6371222eb8348346dd75d

Marc Jabobs Genius Gel Superharged foundation i 26 Bisque Medium

Mac Eye pencil i Coffee

Collection Lasting Perfection concealere (jeg har 01 Fair og 03 Warm Medium). 

Charlotte Tilbury Bronze & Glow palette

Chanel - Charming, fra fjorårets julekolleksjon. Og ikke hele paletten, men den mørke brune skyggen nest nederst, jeg bruker den i vippekanten oppe og nede, og har nesten truffet bunnen helt øverst på skyggen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Ble visst ikke bilde denne gangen heller, men mine november-favoritter er:

-INGLOT Multicolor Highlighting Powder 84

-INGLOT HD Perfect Cover Up i 71 

-MUS Chocolate Cheesecake eyeliner 

-NARS Radiant Creamy Concealer i Vanilla 

-BareMinerals Blemish Remedy Foundation 02 Clearly Pearl (bare synd den er hakket for mørk)

-Jane Iredale Purepressed Base i Bisque og Warm Sienna 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Mineral Hygienics - Frem til den skikkelige kulda setter inn, kan jeg fint bruke denne. Jeg finner ingen annen foundation som gir meg helt den samme finishen, og det beste er at det går suuuuperfort! Denne holder veldig lenge og fint på huden min, og fargematchen er veldig god. Love it! Tror jeg er halvveis i min tredje eller fjerde boks.

Clarins Instant Concealer - Denne trodde jeg kom til å bli kassert så fort Nars-concealeren og UD-concealeren (for mørk), kom i hus... Men likevel bruker jeg den hver dag. Huden ser ikke tørr ut, den dekker godt og er også fin å blende over større områder med rødhet.

Mac Breath of Plum - Denne har gitt meg en kjempefin høstglød/vinterglød denne måneden. Trodde at den ville få meg til å se veldig blek ut, men det gjør den faktisk ikke. VELDIG fornøyd med denne!

Anastasia Dipbrow i Medium Brown - Nå brukes den fast, istedet for Brow Wiz og Dipbrow i Taupe. Med Zoeva sin Wing Liner går denne også kjempefort, og ser naturlig ut. Sitter lenge på.

Urban Decay Naked Basics - Litt "kjedelig", men denne går også utrolig fort. I motsetning til andre UD-skygger syns jeg ikke at denne drysser, og den blender som en drøm.

Stila All Day Liquid Liner i Dark Brown - Særlig nå på høst/vinter føler jeg at jeg passer bedre en mørk brun liner, og sparer heller den sorte til jeg skal pynte meg ekstra. Den er ikke særlig varm, så den ser egentlig sort ut - bare mye mykere. Fremhever øyenfargen min godt :)

Mac Chromegraphic (?) Pencil, den lyseste hudfargen - Bruker denne på våtkanten. Øynene mine ser mye mer våkne ut, ryddige (haha!) ut og denne sitter godt. Har også brukt den til å "rydde opp" under lineren når jeg har vinge og rundt leppene når jeg bruker sterkere leppefarger.

Mac Syrup og Brave - Bortsett fra uken i Oslo, har disse blitt brukt mye! Brave ser plutselig ikke så mørk ut på meg, og Syrup er en skikkelig fin, glossy høstfarge :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg har brukt ganske lite sminke i høst, men dette har vært mest brukt i november:

Leppestift: MAC Syrup og Mystical, samt Clinique Black Honey.

Blush: MAC Breath of Plum og Bite of an Apple.

Foundation: MAC MSFN

Bryn: MUFE Aqua Brow

Eye Kohl: MAC Teddy

Concealer: MAC Select Cover-Up

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Jeg sa at jeg skulle legge ut denne mnd og det holder jeg, bedre sent enn aldri! :D Siden det ble så sent så er noen av favorittene litt fra desember også ettersom de er ny.

IMG_0816.JPG.42fd78976e79cac110d7371ebc1

Micellar Water fra H&M - Helt ærlig så hadde jeg ingen forventninger til denne og regnet med at den kom til å svi av øynene mine ettersom jeg har litt sensitive øyne. Har bare brukt den i ca. 1,5 uke, men har allerede blitt veldig glad i den. Den er jo litt dyr til å være fra H&M, men den er en av få som ikke er testet på dyr så derfor er den verdt det for meg.

NYX Contour Kit - Også en ny favoritt, har bare fått brukt den 3-4 ganger, men den ble fort en favoritt siden den blender som en drøm og fargene er perfekte til min likbleike hud. 

Rituals Sensational Soft Cleanser - Kommer ut som en tykk gel, men smelter til olje på huden, veldig god til tørr hud og få av all sminke.

BellaPierre Brynspudder i Ginger Blonde - Tok nylig frem denne igjen ettersom det var lenge siden jeg har brukt pudder til brynene og kom fort på igjen hvor glad jeg er i denne. Kald/nøytral farge som ser veldig naturlig ut og sitter godt på.

Milani Lipliner i Spice

LA Girl Pro Conceal - Har brukt den i et sett siden jeg fikk den i sommer og nå er den snart tom, min HG-concealer.

Anastasia Brow Gel - Ingenting setter bryna som denne!

Utama Spice Argan Oil - Livredder til den ekle, tørre nesa mi.

Ellers vil jeg si at jeg er veldig fornøyd med den nye hudpleie-rutinen min og huden ser mye mindre tørr ut.

Endret av tapermari

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider