Ingrid

Hva har du truffet pan på?

Recommended Posts

Ingrid

I går da jeg sminket meg til julebord traff jeg plutselig pan på Soap and Glory One heck of a blot powder. Jeg hvinte litt og løp for å vise sambo, som ikke skjønte bæret. Da slo deg meg at vi manglet denne tråden (har sett etter den, men fant ikke noe som lignet), som vi hadde på gamleforumet. 

Jeg starter altså med min pan, som jeg synes er veldig gøy siden jeg nå prøver å bruke litt mer enn bare å kjøpe. Jeg har noen pudder liggende, men jeg vil prøve å bruke opp dette før jeg tar i bruk noen flere. Det er fortsatt masse igjen rundt pan her da, men jeg bruker dette hver dag så det er gøy å se framgang :) 

image.thumb.jpeg.bd09367cc08ced426191763

Hva har du truffet pan på?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid
21 minutter siden, Katharina said:

Jeg har truffet pan på Nars Orgasm, Nars Laguna og Too Faced Chocolate Soleil!! Men dette er produkter som jeg bruker så og si daglig da :D 

Nice! Jeg hadde også veldig mye pan på en Chocolate soleil en gang, fine bronzeren :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie

Jeg har truffet pan på Mineralize Skinfinish Natural, Wedge øyeskygge, Omega øyeskygge, Humid (!) øyeskygge, snaaart Lucky Green øyeskygge... Tror det er det.. Jeg er fryktelig dårlig på å treffe bunnen på produkter, tror det er fordi jeg har litt for mye å velge mellom.. :blush:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Martine

Dette er pudderproduktene jeg har i samlingen nå som jeg har truffet bunnen på:

Chanel Mat Lumiere pudder X 2 (har den i to farger)

Mac øyenskygger: Vapour og Satin Taupe 

Benefit Hoola 

Nars Sex Appeal 

Isadora Bronzing powder mini

Dior øyenskygge palett Rosy Tan 3 av 5 skygger 

Nars pleasures of Paris palett 2 av 6 skygger (Nepal og Abyssinia)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle

Jeg har truffet pan på Smashbox Halo-pudder to ganger! Én mini og én stor. Eller nei! Jeg traff nettopp pan på min andre store. :) 

Ellers er det vel bare en blush fra Sephora som jeg noen gang har truffet pan på tror jeg!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

MSFN og Jane Iredale presset base bruker jeg opp regelmessig. Sistnevnte er så udrøy at jeg blir lei meg av å tenke på det, men jeg kan ikke leve uten, heller. Det er heller ikke lang tid før jeg faktisk har brukt opp en krukke Dipbrow, men der har jeg jo skrapet bort og kastet litt på regelmessig basis. Generelt er det nok pudderprodukter og concealer/foundation som faktisk brukes opp, men jeg har også sett metall og brukt opp enkelte blusher.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna

Jeg har pan på mange av solpudderne mine og en del øyenskygger. Skal ta bilder etterhvert :D Blir skikkelig glad når jeg ser pan på noe, og prøver virkelig å gjøre en innsats for å få det til. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO
13 timer siden, Magpie said:

MSFN og Jane Iredale presset base bruker jeg opp regelmessig. Sistnevnte er så udrøy at jeg blir lei meg av å tenke på det, men jeg kan ikke leve uten, heller. Det er heller ikke lang tid før jeg faktisk har brukt opp en krukke Dipbrow, men der har jeg jo skrapet bort og kastet litt på regelmessig basis. Generelt er det nok pudderprodukter og concealer/foundation som faktisk brukes opp, men jeg har også sett metall og brukt opp enkelte blusher.

Uff ja, Jane Iredale Purepressed Base har jeg truffet bunnen på på x antall eksemplarer, den er veldig udrøy!

Ellers har jeg truffet bunnen på:

-MAC Brule 

-Too Faced Milk Chocolate 

-MUS kosterens-såpen

-MAC Concrete (brukte den til bryna før)

Edited by ToneO

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Jeg har faktisk truffet pan på mange produkter, har tatt bilde av et par av dem, de produktene jeg har truffet pan på for lenge siden har jeg ikke med (det er forøvrig produkter jeg ikke bruker noe særlig lenger heller). MUG Corrupt traff jeg bunnen på i går faktisk! 

rsz_imag0170.thumb.jpg.3a62f6672612c2d1e
Make Up For Ever Mat Bronze i 20 Honey, Kevyn Aucoin Sculpting Powder, MUG Latte og Corrupt, Naked 2 i Urban Decay Naked Basics og Benefit Hoola. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo

Av flytende foundationer: kun 1 gang, og det var Clinique superbalanced i Albastre. Tidligere hadde Clinique er for tørr hud som er gått ut, og den kjøpte jeg gjentatte ganger.

Av pudderprodukter er det kun Kanebopudder for mange år siden, blusher fra Dior og Lancome samt øyenskygger den perioden jeg hadde lite utvalg og variasjon.  

Av leppestifter og  glosser er det bare Dior(utgåtte farger) som gjentatte ganger har blitt brukt opp.

Nå kaster jeg foundationer og puddere over en lav(ere) sko siden jeg ikke bruker det daglig, og dermed blir   det litt utgått for jeg rekker bruke opp.

Hånd&kroppskremer derimot....locobase repair bruker jeg en milliard av i året :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda

Litt forskjellig, men ikke så mye nå for tiden :P 

MAC øyenskygger: All That glitters, Mylar, satin taupe og naked lunch 

MAC Sun Dipped Bronzer

Nars Laguna 

MAC Refined Golden Bronzer

Jane Iredale PurePressed Base 

MAC Chromaline i Blackblack

MAC Rubenesque Paint Pot

MAC Bare Study Paint Pot

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Uuuh, gøy tråd! (Det går forresten an å oppdra kjærester til å glede seg over små sminkefremskritt og, @Ingrid, i alle fall til å late som, min prøver kjempehardt for å være sååå entusiastisk når jeg er det :giggle:

Skal få tatt bilder en dag og vist, så får jeg litt oversikt selv! Kastet nettopp et MSFN da (ja, kastet, glemte heeelt av Back 2 MAC-posen min...), og har brukt et utall med theBalm Sexy Mama. Av det jeg har nå tror jeg det nesten bare er MAC-skygger som har synlg metall - men skal sjekke og få fotografert :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
DivaG

Jeg brukte opp siste rest av hepcat fra Mac i går! Har truffet pan i en mengde øyeskygger egentlig, særlig brune som jeg bruker når jeg sminker modeller. Prøver å få til bilde! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Herregud, så flinke dere er, kommer bare på sånn 3 ting jeg noen sinne har truffet pan på og det er pudder. Men det kan være for at nesten all sminken min bli stjelt for 2 år siden, så har sakte men sikkert bygd opp kolleksjonen etter det :silly:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Det er bare å kjøpe udrøy sminke, så treffer man metall både titt og ofte. :/ 

Jeg ser ganske mye av gitteret i MSFN-pudderet mitt, også, og dette er nok det fjerde eller femte jeg bruker opp av denne, men jeg bruker MSFN i Light mer eller mindre hele året, med unntak av om sommeren når jeg har litt farge. Jeg opplever det som litt udrøyt når jeg bruker det på denne måten, men da jeg kun brukte det som pudder, holdt det i evigheter. Jeg har også straks brukt opp Smashbox Halo, og der mistenker jeg at man får så liten mengde at jeg forlengst har bestemt meg for å ikke kjøpe det på nytt. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Pudder treffer jeg bunn i støtt og stadig, consealer ett par ganger i året og foundation en gang i ny og ne (her kastes de nok oftere fordi de er gamle en  tom, men noen ganger blir de brukt opp disse også!). Annet stort sett aldri :P Kan huske å ha truffet pan i tre øyenskygger i mitt liv, alle tre var baseskygger, samt i bronseren i isadoratrioen min,  men det er nok fordi den har mindre produkt enn vanlige bronsere.

Nå er målet å bruke opp nevnte bronser, samt treffe pan på de to andre i samne trio. Tror jeg skal ta en runde og finne frem en palett og en blush å fokusere på fremover.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

@Oda Det er helt sinnssykt godt jobba med tanke på hvor godt pigmentert den er! Og klapp på skuldra til deg for å faktisk holde den hel, jeg har hatt den to ganger og greid å knuse de begge gangene. :( Den tåler ikke en støyt for å si det sånn..... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda
39 minutter siden, Rebel said:

@Oda Det er helt sinnssykt godt jobba med tanke på hvor godt pigmentert den er! Og klapp på skuldra til deg for å faktisk holde den hel, jeg har hatt den to ganger og greid å knuse de begge gangene. :( Den tåler ikke en støyt for å si det sånn..... 

Off så kjedelig! :( Jeg er veldig flink til å knuse ting til vanlig, men utrolig nok ikke denne eller MAC Pro Longwear Concealeren :P Var litt "wææ kanskje jeg bruker alt for mye..  :dont-know:" da jeg traff pan, men så har jeg jo hatt den noen år også da :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Smudge

Hit the pan er det verste jeg vet. Da blir jeg besatt og føler at produktet MÅ brukes opp siden det er så stygt med hull i. På MAC fjerner de jo alle produkter med hull fra utstillingen og da føler jeg at jeg må gjøre det samme i mitt kit på både jobb og hjemme. :razz-drunk::/ Egentlig betyr det jo bare at man liker produktet, så sånn sett burde jeg bare konstaterer med at det var et godt kjøp hver gang jeg ser bunnen i et produkt hehe. :beauty:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
26 minutes ago, Smudge said:

Hit the pan er det verste jeg vet. Da blir jeg besatt og føler at produktet MÅ brukes opp siden det er så stygt med hull i. På MAC fjerner de jo alle produkter med hull fra utstillingen og da føler jeg at jeg må gjøre det samme i mitt kit på både jobb og hjemme. :razz-drunk::/ Egentlig betyr det jo bare at man liker produktet, så sånn sett burde jeg bare konstaterer med at det var et godt kjøp hver gang jeg ser bunnen i et produkt hehe. :beauty:

Jeg hater også dette, og jobber intenst rundt kanten på produkter for å unngå det, men neida. De er tydeligvis konstruert sånn at man MÅ treffe metall i midten først. :(

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider