LinnH

Dupe for RT Multi task brush

Anbefalte innlegg

LinnH

Kanskje litt spesielt å ønske seg dupe for en i utgangspunktet rimelig kost, men jeg ønsker meg flere av denne og jeg har ikke funnet den til salg alene, bare i sett med andre koster jeg ikke vil ha.

Så om noen vet om koster som er ganske lik, så vil jeg vurdere om jeg skal teste de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Jeg kikket faktisk nettopp på den SK kosten! Noen som vet hvordan den er nederst? RT kostene er så brede i enden av håndtaket at jeg får ikke plass til flere koster der jeg oppbevarer de.

Hadde vært greit med noen som tar litt mindre plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Jeg fikk fake RT-kost fra ebay i dag og da kom jeg på tråden din, har du sjekket der? Noen mener jo at RT-kostene bare er billige ombranda koster fra Kina :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Jeg endte opp med å kjøpe ny RT-kost. Jeg fant et sett som hadde en annen kost jeg hadde lyst på, og de tre andre får jeg bare gi bort. Det var både på tilbud + kun 4 dollar i frakt.

http://www.iherb.com/Real-Techniques-by-Samantha-Chapman-Limited-Edition-Deluxe-Gift-Set-5-Brushes-Clutch/64837

Jeg er så lei av å ha masse koster jeg ikke bruker, selv om de er gode, så bruker jeg bare favorittene, og burde egentlig ryddet opp i kostene mine.

4 timer siden, tapermari said:

Jeg fikk fake RT-kost fra ebay i dag og da kom jeg på tråden din, har du sjekket der? Noen mener jo at RT-kostene bare er billige ombranda koster fra Kina :)

Jeg har ikke sjekket ebay etter kopier, har kun sjekket om jeg kunne få kjøpt den alene. Men prismessig så kommer jeg nok godt ut av det fra iherb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider