Sign in to follow this  
Nora

Nytt år, nye muligheter - hvordan kan forumet bli bedre?

Recommended Posts

Nora

Hei alle :)

Godt nyttår! Jeg er kanskje litt tidlig ute, men regner med at de fleste er opptatt med sosiale ting i dag.

Nå har vi jo snart holdt på i et år, og dette forumet begynner å gå seg til. Mange av dere har sikkert forslag til små ting som kunne gjort forumet bedre. så vi vil gjerne ha forslag til alt fra forumets utseende, til funksjoner, til regelendringer og alt annet! 

Dette med betalt medlemskap jobber vi med, men det kan ta litt tid. I mellomtiden får vi bare leve på det vi allerede har av penger, og hvis noen fikk for mye penger til jul er det lov å donere litt til forumet via forsiden :) 

Her er noen av mine forslag til forumforbedringer:

• Nytt og gjennomført tema
  • Legge inn forklaringer på forkortelser (hvis jeg skriver FU kan jeg holde musen over og da viser den FeelUnique). Kan være greit for nye medlemmer.
  • Flere plugins (https://community.invisionpower.com/files/ vi kan bare ha til IPS 4, ikke IPS 3).
  • Flere forumutfordringer!
  • Linker til sosiale medier i profilinfoen ved siden av posten. Dette har jeg jobbet litt med, men er ikke mulig helt enda :(
  • Muligens emoji støtte. Jeg prøver å minne på at vi må bruke forumets smilies, og ikke emojis, men det er veldig mange som glemmer seg...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Christine

Synes forumet fungerer veldig bra som det er. Hadde det vært mulig å lage en liste over smileysene våre og hvordan de tenkes brukt. Jeg vet at jeg ikke er av de som er best bevandret (har sikkert noe med alderen å gjøre), og det hadde vært fint med en liten forklaring til hver av dem. Det siste jeg vil, er jo å såre noen. Dette er kanskje ikke  helt det du tenkte på i innledningen din, @Nora, men håper likevel innlegget mitt kan stå :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege
2 minutter siden, Christine said:

Synes forumet fungerer veldig bra som det er. Hadde det vært mulig å lage en liste over smileysene våre og hvordan de tenkes brukt. Jeg vet at jeg ikke er av de som er best bevandret (har sikkert noe med alderen å gjøre), og det hadde vært fint med en liten forklaring til hver av dem. Det siste jeg vil, er jo å såre noen. Dette er kanskje ikke  helt det du tenkte på i innledningen din, @Nora, men håper likevel innlegget mitt kan stå :)

Hvis du holder musepekeren over smileyen så kommer navnet på den opp som for eksempel clap, joy, victory, cute osv, kanskje det vil være til hjelp? :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Christine
5 minutter siden, Hege said:

Hvis du holder musepekeren over smileyen så kommer navnet på den opp som for eksempel clap, joy, victory, cute osv, kanskje det vil være til hjelp? :) 

Takk for tips. Ja, litt hjelp er det, men jeg tenker likevel at det kunne være fint med en litt utfyllende forklaring. Mulig jeg er vrang nå, altså, det er i så fall ikke meningen og bare glem dette hvis dere synes dette er dumt.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider