Sign in to follow this  
Nasse nøff

Koster fra makeup mekka

Recommended Posts

Nasse nøff

Hei!

Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med sminkekoster fra mekeup mekka? Gode/dårlige....

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg har ikke noen positive erfaringer med de, men nå har jeg ikke prøvd de "vanlige" kostene, heller.

Jeg kjøpte en haug med b-vare fryktelig billig en gang, men de var ubrukelige. De stakk så fælt at jeg bare kastet de. Ellers fikk jeg en kost i et blad en gang, men jeg likte ikke den heller noe særlig. Den var litt for plastikk og føltes veldig billig.

Det kan jo hende de vanlige kostene er annerledes, men Makeupmekka setter jo sitt navn på "kinasminke", så du finner nok samme produktene rimeligere på ebay...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg har en kopi av mac 217 som er helt ok. Den er stivere og stikker litt mer enn mac sin, men den funker helt greit. Den blir brukt og det er den jeg gjerne har med på tur da jeg ikke er redd for å ødelegge den. 

Men jeg anbefaler heller Sigma eller Zoeva, deres børster er en del bedre og zoeva er ikke så dyrt hos Douglas.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Ville valg Zoeva over MM anytime, men mine første børster var fra MM og jeg syns ærlig talt ikke de var så ille. Jeg kjøpte et av de større børstesettene deres og første børsten måtte jeg kaste etter litt over ett år. Jeg vasket dem ofte og brukte kun Zalo, jeg var ikke noe særlig flink med "vedlikehold" av dem og likevel holdt de seg greit. Den som ligner på MAC 217 begynte å stikke etter en del måneder, men den gjorde jobben sin. De fleste av dem røytet ikke noe særlig. Jeg har faktisk fortsatt en sånn pencilbrush som jeg bruker enda når jeg tenker meg om! Og jeg kjøpte settet mitt i 2012 mener jeg å huske. Ja. :) Vil si børstene er midt på treet, man får det man betaler for. Med Zoeva får man mer enn det man betaler for. :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Aurelia

Jeg henger meg på de andre og ville også valgt Zoeva!:) Da har man koster som varer lenge og som virkelig er gode, i stedet for å prøve seg frem med noen som kanskje er helt middels. Jeg har riktignok kun en blendingbrush fra MM, men den har ikke vært i bruk siden Zoeva kom i hus! Kjempefornøyd

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
PewPew

Sier meg enig i de andres erfaring her. Har flere koster fra MM og de er alt ifra dårlig til helt ok. Eneste jeg synes er god er 211 ( mini shader brush), som jeg bruker for å få en myk linereffekt med øyenskygge under øynene. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nasse nøff

Tror nok ikke jeg skal satse på de da.... Jeg kom over et kupp, men det er jo ikke vits i å bruke penger på noe som ikke er noe spesielt godt!

Tusen takk for svar alle sammen!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Dina
2 timer siden, Nasse nøff said:

Tror nok ikke jeg skal satse på de da.... Jeg kom over et kupp, men det er jo ikke vits i å bruke penger på noe som ikke er noe spesielt godt!

Tusen takk for svar alle sammen!

Makeup mekka har alltid "fantastiske" tilbud, men som regel får du det du betaler for, selv når du betaler tilbudspris!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
loruffa

Jeg har bare prøvd en blushkost fra et blad en gang og den kunne jeg ikke fordra. Støtter anbefalingen om Zoeva, ellers er Jessup settene fra ebay et billig og bra alternativ også 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider