Azur

Jane Iredale

Anbefalte innlegg

ToneO
5 timer siden, Magpie said:

I så fall er det supert, for jeg har hatt lyst til å prøve både ansiktsprimeren og vippeprimeren. :)

5 timer siden, LinnH said:

Vippeprimeren fikk jeg prøve av fra Betshbeauty, og da fikk jeg røde øyne og de begynte å renne, har ikke turt å prøve den etterpå for å sjekke om det virkelig var den.

Prisene på janeiredale.no er lavere enn Beths så dette er en super konkurrent, fraktfritt levert også! Eller er allerede prisene redusert med 20%?

Åh, så dumt, @LinnH! Jeg har denne og den fra Fedora, som også er laget av Jane Iredale,  og de er så og si identiske. Og jeg tåler begge to veldig godt, har aldri reagert på de og jeg reagerer fort på øynene. Jane Iredale mascara skal vel være for sensitive øyne, så vil tro at dette gjelder for primeren også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Jeg fikk min bestilling i dag. Ser de sendte ut mail om at de ligger bakpå pga stor pågang, så skjønner jeg var heldig. Liker Forever Pink stain enda bedre enn Peach. Gratissettet var som avbildet på nettsidene. Veldig mini, men man rekker nok å gjøre seg opp en mening om produktene, i alle fall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Søtt minisett som var med ja :) jeg fikk JI og Dermalogica-bestillingene mine i samme pakke, og Dermalogica-gaven var også ganske bra. Har sett på Jane Iredale-pudderet lenge, men syntes det var dyrt og var usikker på fargen. Men når @Magpie bruker Bisque så var sjansen stor for at det passet best til meg og, selvfølgelig stemte det og jeg er veldig fornøyd med både farge og produkt :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie
1 hour ago, Ingrid said:

Søtt minisett som var med ja :) jeg fikk JI og Dermalogica-bestillingene mine i samme pakke, og Dermalogica-gaven var også ganske bra. Har sett på Jane Iredale-pudderet lenge, men syntes det var dyrt og var usikker på fargen. Men når @Magpie bruker Bisque så var sjansen stor for at det passet best til meg og, selvfølgelig stemte det og jeg er veldig fornøyd med både farge og produkt :D 

Så bra at du ble fornøyd! Først syntes jeg at Bisque var litt for gult, men nå synes jeg det er veldig fint, spesielt for å gi litt mer varme til gråblek vinterhud. Jeg bruker egentlig Bisque hele året, men litt Radiant over om sommeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elin
On ‎27‎.‎01‎.‎2016 at 16.52, LinnH said:

Er dere fornøyd med Flocked Sponge dere som kjøpte den? 

Jeg liker den :) Nå har ikke jeg prøvd noen andre svamper, så har ikke noe å sammenligne med. Den er myk, og så liker jeg at den er litt spiss i enden.
Den har fått veldig god omtale på makeupalley: http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=41685/Flocked-Sponge/Jane-Iredale/Misc-Beauty-Tools

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider