Zoeva456

Leppeprodukter for en nybegynner

Anbefalte innlegg

Ludo

Er det bare meg som tenker MAC patentpolish i Spontanious når jeg ser fargene på trådstarter?

Som leppepomade kan jeg varmt anbefale Hurraw sin i Black Cherry, den pleier leppene kjempebra og gr en ganske naturlig bæraktig farge som passer til de dagene du ikke føler for leppestift.

Personlig synes jeg Syrup og liknende blir for rosa, jeg føler meg litt ukomfortabel med den - og ender opp med å bande med Viva Glam V for å få inn litt brunereaktig tone. 

Kommer litt an på hva man ønsker av effekt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG

Ville kikka litt på nyx og jeg! Mac er gode leppestifter, men de er ikke noe mer enn gode. Nyx har også mye gode leppiser, og frem til man har funnet greia si er så dyrt som Mac litt bortkasta spør du meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg har funnet frem igjen Isadora sin tjukkas i fargen Lovely lavender og den er så fin! Litt mer rosa enn egne lepper (så ikke helt MLBB) men fortsatt fin og diskret til hverdags. Solgt i allefall 3 av denne i løpet av uken, alle som ser den vil ha den :in-love:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Zoeva456

Jeg kjøpte Hydrocolor og prøvde den i går.. Jeg så virkelig rar ut :silly: Tror det må mye tilvending til før jeg kan gå ut døra med den :beauty: Men fargen var ihvertfall fantastisk fin :) 

On 2.2.2016 at 21.15, Ludo said:

Er det bare meg som tenker MAC patentpolish i Spontanious når jeg ser fargene på trådstarter?

Som leppepomade kan jeg varmt anbefale Hurraw sin i Black Cherry, den pleier leppene kjempebra og gr en ganske naturlig bæraktig farge som passer til de dagene du ikke føler for leppestift.

Personlig synes jeg Syrup og liknende blir for rosa, jeg føler meg litt ukomfortabel med den - og ender opp med å bande med Viva Glam V for å få inn litt brunereaktig tone. 

Kommer litt an på hva man ønsker av effekt :)

takk for tips, jeg skal ta en titt på denne Black Cherry :)

23 timer siden, DivaG said:

Ville kikka litt på nyx og jeg! Mac er gode leppestifter, men de er ikke noe mer enn gode. Nyx har også mye gode leppiser, og frem til man har funnet greia si er så dyrt som Mac litt bortkasta spør du meg

Har du noen å anbefalle fra nyx? Det er kanskje en mye bedre pris for meg før jeg tør å gå ut døra med leppestifter :P

6 timer siden, lykkelitenen said:

Jeg har funnet frem igjen Isadora sin tjukkas i fargen Lovely lavender og den er så fin! Litt mer rosa enn egne lepper (så ikke helt MLBB) men fortsatt fin og diskret til hverdags. Solgt i allefall 3 av denne i løpet av uken, alle som ser den vil ha den :in-love:

Jeg skal sjekke ut denne også. Takker så mye for tips :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Jeg foreslår at du Googler bilder av Revlon Lip Butters, finner et par du syns er fine og ikke skremmende og så ser etter dem på Ebay. De er billige, og jeg syns de er noe av de letteste leppeproduktene å begynne å bruke :) de er komfortable og i utgangspunktet gir de bare en  lett farge, men de kan også bygges opp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG
6 timer siden, Zoeva456 said:

Jeg kjøpte Hydrocolor og prøvde den i går.. Jeg så virkelig rar ut :silly: Tror det må mye tilvending til før jeg kan gå ut døra med den :beauty: Men fargen var ihvertfall fantastisk fin :) 

takk for tips, jeg skal ta en titt på denne Black Cherry :)

Har du noen å anbefalle fra nyx? Det er kanskje en mye bedre pris for meg før jeg tør å gå ut døra med leppestifter :P

Jeg skal sjekke ut denne også. Takker så mye for tips :D

jeg stemmer for at du kikker på instagrammen til nyx, og blir litt inspirert! Soft matte lip cream og butter lipstick er fine! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maarte

Vil bare tipse om mitt nyeste kjøp: Guerlain sin KissKiss Roselip Lipbalm i fargen Pink me up. Jeg er nybegynner på leppestift, men den er mer som en leppepomade med farge (og jeg liker fargen veldig godt). Og så ser pakningen veldig fin ut. Men den koster da.. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider