Sign in to follow this  
LinnH

Januarfavoritter -2016

Recommended Posts

LinnH

Januar er straks over! Noen produkter du har brukt mer enn andre? Noe nytt du har kjøpt som du har veldig lyst å vise frem, eller har du gjenoppdaget et produkt du ikke har brukt på en stund? 

Her er mine:

image.jpeg.44a62370033762d2e9dc024118503

Elizabeth Arden brynspudder, sikkert 4 år gammelt og dukket opp på nyåret. Ser mørkt ut på bildet men blir ikke så mørkt, passe nøytralt til meg. 

Dior Addict extreme i Incognito. Det ble så mye snakk om denne at jeg begynte å bruke de igjen, og jeg elsker denne fargen! 

Rimmel Scandaleyes eyeshadow stick i Bulletproof Beige. Nissegave fra @Tone. Har brukt den nesten hver dag siden julaften<3

Clarins Beauty Flash Balm. 

Benefit Watts up highlighter. 

Chanel Entrelacs palette, fra Høst 2015 kolleksjonen. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH
10 minutter siden, Tone said:

Åååh så bra at du liker den! Den er nesten i daglig bruk her og, storfavoritt <3 

Hoarderen i meg tenker allerede nå; kjøp backup!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo

Jane Iredale pressede pudder, tror aldri jeg bytter igjen :P

Har stort sett bare brukt mascara/blush og concealer, så januar var ikke så spennende.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Jane Iredale presset i Bisque her, også, men det er en klassiker jeg har brukt sikkert fire refiller av det siste året. Ellers har jeg brukt Zoeva Shy Beauty blush nesten hver dag den siste måneden. Jeg liker også veldig godt mascaraprøven jeg fikk i pakken fra Jane Iredale. Den gir naturlige vipper, men med mye lengde. Av parfymer har jeg igjen brukt Jicky endel, samt Narciso edp som jeg fikk i bursdagsgave. 

Og ellers: Hadalabo gokujyun hyaluronsyretoner. <3 Under fuktserum (Mandom eller Codage) er den fantastisk. 

Edited by Magpie

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
2 timer siden, LinnH said:

Hoarderen i meg tenker allerede nå; kjøp backup!

Det har jeg gjort flere ganger - sist  var det deg jeg ga den bort til og jeg dro rett på FeelUnique og kjøpte ny :giggle: 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Siden jeg prøver å bruke opp noen ting har jeg brukt ca det samme hver dag, bar gode produkter da :)

- Charlotte Tilbury lip cheat i pillow talk 

- Mac Plumful

- Max factor creme puff blush i Nude Mauve

- Mac 15-paletten min (naked lunch i kombinasjon med andre)

- Anastasia Brow Wiz i medium brown

- Armani Si

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja

Tenkte jeg for en gangs skyld kunne delta i tråden siden jeg uansett sitter og redigerer min siste video med favoritter. Det er lenge siden jeg har kost meg så mye med sminke som i januar, jeg hadde sikkert godt av å gå månedsvis uten så mye som mascara i høst.

Chanel Fauve øyenskygge (enkel)

Chanel Soleil tan de Chanel bronzer + Chanel nr 2 Powder/Contour brush & Sigma F23 Soft Angled Contour

Kat von D Lock-It foundation i 42 + BeautyBlender

Chantecaille HD Perfecting Powder

Too Faced Melted i Melted Peony

MAC Superslick Liquid Eye Liner i svart

MAC 188 Small Duo Fibre Face brush

Nails Inc x VVB Bamboo White

OPI x Hello Kitty Let's Be Friends, I Look Good in Pink og Look at my Bow!

bumble & bumble Pret-a-Powder

Estee Laudre Advanced Night Repair

Burt's Bees Mama Bee Belly Butter

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Norast

- Den originale beautyblenderen. Jeg har hatt Cubus-svampen og RT-svampen og tenkt at det er litt samme greia, men etter å ha brukt den originale hver dag i januar har jeg konkludert med at nei, det er det ikke.

- Chanel Rouge Coco Shine i Emotion

- MAC l/s Plumful

- Maybelline Brow drama

- Orofluido hårkur

- Carmex Cherry i krukke

- Clarins hand and nail treatment

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO

-MAC Prep + Prime 24-Hour Extend Eye Base, dette er faktisk den eneste primeren som holder like godt alene på mine oljete øyelokk, som NARS primeren med Painterly over! Holder til jeg fjerner sminken uten en eneste antydning til striping! :D

-BareMinerals Blemish Remedy Foundation i 01 Clearly Porcelain

-Jan Thomas Studio Mineral Powder i Light,  utrolig mattende og legger seg fint over porene, ikke nedi.. :P

-MAC patentpolish Lip Pencil i Spontaneous, Make Me Proud og Revved Up

-Loreal Feline mascara 

-Jan Thomas Studio Liquid Eyeliner i Dark Brown 

-MAC Margin blush

-INGLOT Sculpting Powder 505 

-MAC Chromagraphic Pencil i NC15/NW20 

-Colorescience Mattifying Primer 

Edited by ToneO

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo
On 30.1.2016 at 20.43, Magpie said:

Jane Iredale presset i Bisque her, også, men det er en klassiker jeg har brukt sikkert fire refiller av det siste året. Ellers har jeg brukt Zoeva Shy Beauty blush nesten hver dag den siste måneden. Jeg liker også veldig godt mascaraprøven jeg fikk i pakken fra Jane Iredale. Den gir naturlige vipper, men med mye lengde. Av parfymer har jeg igjen brukt Jicky endel, samt Narciso edp som jeg fikk i bursdagsgave. 

Og ellers: Hadalabo gokujyun hyaluronsyretoner. <3 Under fuktserum (Mandom eller Codage) er den fantastisk. 

Hvor kjøpte du toneren? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
17 minutes ago, Ludo said:

Hvor kjøpte du toneren? 

Ebay :) Den koster litt over 100 kroner (tror jeg), og finnes i to ulike typer, men jeg har den vanlige. Problemet er at navnene kan variere litt rundt omkring selv for samme produkt, så det gjelder å holde tunga rett i munnen.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo
1 time siden, Magpie said:

Ebay :) Den koster litt over 100 kroner (tror jeg), og finnes i to ulike typer, men jeg har den vanlige. Problemet er at navnene kan variere litt rundt omkring selv for samme produkt, så det gjelder å holde tunga rett i munnen.

Kan jeg spørre hva "den vanlige" er? :P Merker jeg måtte ha det inn med teskje......

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
22 minutes ago, Ludo said:

Kan jeg spørre hva "den vanlige" er? :P Merker jeg måtte ha det inn med teskje......

Det er denne  jeg har, i hvertfall (for å ta et tilfeldig eksempel). Den andre heter "light", og så finnes det vel diverse whitening osv.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo
1 time siden, Magpie said:

Det er denne  jeg har, i hvertfall (for å ta et tilfeldig eksempel). Den andre heter "light", og så finnes det vel diverse whitening osv.

Da fikk jeg brukt penger idag også :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider