Nora

Forkortelser

Anbefalte innlegg

Nora

Jeg tenkte å legge inn forklaring på forkortelser, som dette:

FU

Men da trenger jeg hjelp fra dere til hvilke forkortelser som bør legges inn. Har allerede MLBB, MUFE og FU.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Loekaas

Hvordan fungerer det? Får man opp forkortelsene betydning hvis man trykker på den på PC? På paden står bare ordene med prikket understrek.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
33 minutter siden, Loekaas said:

Hvordan fungerer det? Får man opp forkortelsene betydning hvis man trykker på den på PC? På paden står bare ordene med prikket understrek.. 

Hvis man holder musepekeren over kommer det opp en liten boks. Tror ikke det funker på mobil eller nettbrett. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Loekaas
3 timer siden, Nora said:

Hvis man holder musepekeren over kommer det opp en liten boks. Tror ikke det funker på mobil eller nettbrett. 

Genialt da :) sitter med pc nå, så det fungerer jo veldig bra med PC da. Synd for dem som bruker pad at det ikke er noen mulighet til å trykke på det eller noe da, men veldig kjekt når man bruker pc. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
7 minutter siden, Loekaas said:

Genialt da :) sitter med pc nå, så det fungerer jo veldig bra med PC da. Synd for dem som bruker pad at det ikke er noen mulighet til å trykke på det eller noe da, men veldig kjekt når man bruker pc. 

Ja, litt dumt, men ikke noe jeg får gjort noe med :P Bedre å ha det på PC enn å ikke ha det i det hele tatt :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Zoeva456

Kanskje det hadde gått ann at dere skriver hva forkortelsene betyr mens dere foreslår dem? 

Jeg er mest her inne når jeg på mobil/pad, så kan jeg bare gå inn på denne tråden å sjekke hvis det er noen jeg lurer på? Eller lage en liste en plass? :):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline
5 minutter siden, Zoeva456 said:

Kanskje det hadde gått ann at dere skriver hva forkortelsene betyr mens dere foreslår dem? 

Jeg er mest her inne når jeg på mobil/pad, så kan jeg bare gå inn på denne tråden å sjekke hvis det er noen jeg lurer på? Eller lage en liste en plass? :):)

En liste var kanskje ikke så dumt. Kanskje vi kan oppdatere førsteinnlegget ved å lage en liste der? @Nora 

Endret av LinnCaroline

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg vil helst unngå å lage en liste og heller bruke systemet. Skal se om jeg kan få de til å dukke opp på mobilen isteden :) 

Nå skal det funke på mobil. Ikke det fineste utseende på boksen, men det skal jeg se om jeg får endret på :P 

PS funker bare på juletemaet!

Endret av Nora

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
18 timer siden, Nora said:

Jeg vil helst unngå å lage en liste og heller bruke systemet. Skal se om jeg kan få de til å dukke opp på mobilen isteden :) 

Nå skal det funke på mobil. Ikke det fineste utseende på boksen, men det skal jeg se om jeg får endret på :P 

PS funker bare på juletemaet!

Som jeg nettopp deaktiverte...... :P Legger det tilbake da gitt :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jorid

SL Serge Lutens

MdO Mona di Orio

MFK Maison Francis Kurkdjian

ELdO Etat Libre d'Orange

PG Parfumerie Generale

TDC The Difference Company

HTG Hard to get

Endret av Jorid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
1 hour ago, Michelle said:

LRP er ofte brukt har jeg sett, så kanskje det kan være greit å legge inn? :) Altså La Roche-Posay. 

Nå er LRP på plass :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider