Gå til innhold

Bodylotion favoritt!

Birgit

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Magpie

9

• vakkerlakk

4

• Minnea

3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg holder meg også til Biotherm, den vanlige i hvit flaske med blå skrift.  Det er vel omtrent første produkt jeg faktisk klarer å bruke på autopilot hver eneste dag, bruker opp flaske etter flaske a

Jeg bruker også den til Biotherm, Lait Corporel. Perfekt til hverdags og behagelig lukt som ikke overkjører parfymen.

Exuviance Hydrating Hand & Body Lotion  

Med tørr hud og eksemtendenser er jeg stadig vekk på jakt etter et mirakel som faktisk holder fukten inne i huden i mer enn få timer, men det er bortimot umulig å finne, ser det ut som. A-derma Exomega er grei nok, men faktisk synes jeg bodylotionene fra Biotherm er blant dem som har mest langvarig effekt. Huden min liker mineraloljer, for de er bedre til å danne en barriere mot uttørking.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker Soap and Glory the righteous butter body lotion godt, men er lei lukta på den nå så jeg har en liten pause fra den. Er også glad i lotionene til Body Shop. Akkurat nå prøver jeg å bruke opp en krukke med Sanctuary Spa body butter, synes den lukter godt men litt for sterkt. Ellers fukter den godt og trekker fort inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker Soap and Glory the righteous butter body lotion godt, men er lei lukta på den nå så jeg har en liten pause fra den. Er også glad i lotionene til Body Shop. Akkurat nå prøver jeg å bruke opp en krukke med Sanctuary Spa body butter, synes den lukter godt men litt for sterkt. Ellers fukter den godt og trekker fort inn.

Enig :) Liker veldig godt Soap and Glory The Righteous Butter Body Butter (har snart brukt på en stor krukke) og TBS body butter - favoriten er Shea Butter :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder meg også til Biotherm, den vanlige i hvit flaske med blå skrift.  Det er vel omtrent første produkt jeg faktisk klarer å bruke på autopilot hver eneste dag, bruker opp flaske etter flaske av og har fast bestilling på når noen er ute og reiser. Liker både duft og konsistens veldig godt, og det er faktisk mulig å tømme flaska uten å ty til kniv og lignende redskaper. Pumpa holder lenge :D

• Like 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Natures gate luktfri (dessverre må jeg finne noe nytt etter iherb satte opp frakta).. beste naturlige lotion,føles  ikke like digg som biotherm sin når du"beføler" huden din, men siden jeg kun bruker naturlig og ikke dyretestede produkter, så er denne helt topp for meg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har eigen Exuviance-langar, men no trur eg jammen ein kan kjøpe det på Blivakker også. For dei som ikkje boikotter ;-) Ellers er det ein del hudpleiesalongar som fører merket.

Googlet og så blivakker før jeg spurte dere :P 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker Decleor og Biotherm godt! Men neste gang tror jeg at jeg vil prøve Kiehls. Dog må jeg først bruke opp den jeg fikk i et neglesett jeg fikk til jul fra Seacret Spa.. Aldri hørt om merket, og kremen lukter innmari spesielt, men pappa var så stolt over å ha kjøpt noe skjønnhetsrelatert til meg, og han hadde fått en lang demonstrasjon av settet av damen i butikken som hadde lovet han at dette var bra greier, så jeg har lovt å bruke det :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker Decleor og Biotherm godt! Men neste gang tror jeg at jeg vil prøve Kiehls. Dog må jeg først bruke opp den jeg fikk i et neglesett jeg fikk til jul fra Seacret Spa.. Aldri hørt om merket, og kremen lukter innmari spesielt, men pappa var så stolt over å ha kjøpt noe skjønnhetsrelatert til meg, og han hadde fått en lang demonstrasjon av settet av damen i butikken som hadde lovet han at dette var bra greier, så jeg har lovt å bruke det :P

Jeg fikk også neglesett av pappa til jul og han var helt forundret over hvor blank neglen hans hadde blitt når damen i butikken hadde polert og filt neglen hans. Søte pappa. :) Tror egentlig ikke settet er noe særlig, men jeg må jo bruke det når han har gått så inn for å kjøpe noe skjønnhetsrelatert.

For å holde meg til temaet kan jeg nevne at jeg er veldig fornøyd med Avalon Organics Aloe Unscented Body Lotion. Fungerer bra på eksemhud og trekker fort inn samtidig som den gir godt med fukt. Den finnes i stor pumpeflaske til en rimelig penge på Iherb.

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider