Birgit 172 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Hva er din favoritt innen Body Lotion. Jeg har akkurat nå fortiden tre i love... body lotion som jeg fikk i julegave. å så langt liker jeg dem. lukter så godt. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Magpie 2 174 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Med tørr hud og eksemtendenser er jeg stadig vekk på jakt etter et mirakel som faktisk holder fukten inne i huden i mer enn få timer, men det er bortimot umulig å finne, ser det ut som. A-derma Exomega er grei nok, men faktisk synes jeg bodylotionene fra Biotherm er blant dem som har mest langvarig effekt. Huden min liker mineraloljer, for de er bedre til å danne en barriere mot uttørking. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Marie Maklo 3 670 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Jeg liker den bodymilken til biotherm For meg er konsistens viktigere enn lukt, og jeg må ha noe lett. Huden min tåler ikke bodybutter og andre fete kremer. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
maliima 62 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Beste jeg noen gang har prøvd er Kiehls creme de corps soy milk & honey whipped body butter (puh, langt navn) Lukter så sinnsykt godt også! :heart: Men ganske dyr og brukes veldig fort opp Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Ludde 509 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Jeg liker Soap and Glory the righteous butter body lotion godt, men er lei lukta på den nå så jeg har en liten pause fra den. Er også glad i lotionene til Body Shop. Akkurat nå prøver jeg å bruke opp en krukke med Sanctuary Spa body butter, synes den lukter godt men litt for sterkt. Ellers fukter den godt og trekker fort inn. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
NinaKristin 38 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Jeg liker Soap and Glory the righteous butter body lotion godt, men er lei lukta på den nå så jeg har en liten pause fra den. Er også glad i lotionene til Body Shop. Akkurat nå prøver jeg å bruke opp en krukke med Sanctuary Spa body butter, synes den lukter godt men litt for sterkt. Ellers fukter den godt og trekker fort inn. Enig Liker veldig godt Soap and Glory The Righteous Butter Body Butter (har snart brukt på en stor krukke) og TBS body butter - favoriten er Shea Butter Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
LinnCaroline 2 159 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Jeg har brukt TBS Shea Butter, og fikk nylig den samme i Frosted Cranberry. De funker ikke optimalt på min hud, så jeg leter etter noe bedre. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Bitteliten 1 673 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Jeg holder meg også til Biotherm, den vanlige i hvit flaske med blå skrift. Det er vel omtrent første produkt jeg faktisk klarer å bruke på autopilot hver eneste dag, bruker opp flaske etter flaske av og har fast bestilling på når noen er ute og reiser. Liker både duft og konsistens veldig godt, og det er faktisk mulig å tømme flaska uten å ty til kniv og lignende redskaper. Pumpa holder lenge Idapida, Marie Maklo, Magpie og 1 annen reagerte på dette 4 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
vakkerlakk 2 190 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Exuviance Hydrating Hand & Body Lotion Line reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Smudge 892 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Exuviance Hydrating Hand & Body Lotion Denne skriver jeg under på også Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Isabel 2 755 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Jeg bruker A-derma Exomega. Jeg er veldig fornøyd :-) Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
LinnH 2 404 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Jeg bruker også den til Biotherm, Lait Corporel. Perfekt til hverdags og behagelig lukt som ikke overkjører parfymen. Marie Maklo, Bitteliten og Idapida reagerte på dette 3 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
ceciliea 12 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Jeg bruker også Biotherm Lait Corporel. En annen favoritt er Soap & Glory Butter Yourself. ELSKER lukten på den! Idapida reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Marusken 1 191 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Alt for glad i Biotherm... Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MariaK 973 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Jeg fikk en Biotherm bodylotion av faren til kjæresten i julegave, den oransje, jeg liker den kjempegodt. Og den lukter aprikos, digg Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Krissy 37 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Natures gate luktfri (dessverre må jeg finne noe nytt etter iherb satte opp frakta).. beste naturlige lotion,føles ikke like digg som biotherm sin når du"beføler" huden din, men siden jeg kun bruker naturlig og ikke dyretestede produkter, så er denne helt topp for meg. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Minnea 2 625 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Exuviance Hydrating Hand & Body Lotion Denne skriver jeg under på også Hvor kjøper dere denne? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Smudge 892 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Hvor kjøper dere denne? Jeg får kjøpe rett fra forhandler, men den selges hos hudpleiere og også på enkelte nettbutikker Minnea reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
vakkerlakk 2 190 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Hvor kjøper dere denne? Eg har eigen Exuviance-langar, men no trur eg jammen ein kan kjøpe det på Blivakker også. For dei som ikkje boikotter ;-) Ellers er det ein del hudpleiesalongar som fører merket. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Minnea 2 625 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Eg har eigen Exuviance-langar, men no trur eg jammen ein kan kjøpe det på Blivakker også. For dei som ikkje boikotter ;-) Ellers er det ein del hudpleiesalongar som fører merket. Googlet og så blivakker før jeg spurte dere Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
vakkerlakk 2 190 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Googlet og så blivakker før jeg spurte dere Kanskje det fins hudpleiesalongar i nærleiken av deg som fører merket. Kanskje det står forhandlarliste på exu sine nettsider. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Lene 149 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Jeg bruker faktisk propolis krem fra forever på tørre legger! Funker supert. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Caroline 564 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Jeg er ikke veldig kresen, og går egentlig etter pris og lukt. Men TBS Body Butter Shea lukter godt, er billig OG funker for vinterleggene mine i tillegg. Win! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
LinnK 231 Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Liker Decleor og Biotherm godt! Men neste gang tror jeg at jeg vil prøve Kiehls. Dog må jeg først bruke opp den jeg fikk i et neglesett jeg fikk til jul fra Seacret Spa.. Aldri hørt om merket, og kremen lukter innmari spesielt, men pappa var så stolt over å ha kjøpt noe skjønnhetsrelatert til meg, og han hadde fått en lang demonstrasjon av settet av damen i butikken som hadde lovet han at dette var bra greier, så jeg har lovt å bruke det Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Milla 97 Skrevet Januar 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2015 Liker Decleor og Biotherm godt! Men neste gang tror jeg at jeg vil prøve Kiehls. Dog må jeg først bruke opp den jeg fikk i et neglesett jeg fikk til jul fra Seacret Spa.. Aldri hørt om merket, og kremen lukter innmari spesielt, men pappa var så stolt over å ha kjøpt noe skjønnhetsrelatert til meg, og han hadde fått en lang demonstrasjon av settet av damen i butikken som hadde lovet han at dette var bra greier, så jeg har lovt å bruke det Jeg fikk også neglesett av pappa til jul og han var helt forundret over hvor blank neglen hans hadde blitt når damen i butikken hadde polert og filt neglen hans. Søte pappa. Tror egentlig ikke settet er noe særlig, men jeg må jo bruke det når han har gått så inn for å kjøpe noe skjønnhetsrelatert. For å holde meg til temaet kan jeg nevne at jeg er veldig fornøyd med Avalon Organics Aloe Unscented Body Lotion. Fungerer bra på eksemhud og trekker fort inn samtidig som den gir godt med fukt. Den finnes i stor pumpeflaske til en rimelig penge på Iherb. LinnK reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg