Sign in to follow this  
XO

ColourPop Ultra Matte Lip

Recommended Posts

XO

mhm-1893962-9-1453320517645.jpg

For en stund siden bestilte jeg et minisett med 5 liquid lipsticks fra ColourPop, og siden jeg likte dem så godt bestilte jeg etter kort tid 9 stk til i fullsize. Dette minisettet inneholder fargene More Better, Tulle, Beeper, Creeper og Clueless. Veldig fine farger som er veldig anvendelige og vil se fine ut på de fleste hudtoner.

mhm2-1893962-9-1453320537737.jpg

Pakningen er jeg veldig fornøyd med. Selv om disse kun koster 6 dollar i fullsize får jeg ikke et inntrykk om at det er et billigprodukt når det gjelder pakningen, de kommer i hard plast som minner om glass og sølvfargede detaljer. Det eneste jeg har å si på pakningen er at selve logoen og skriften kan forsvinne etter hvert, og lukkefunksjonen kunne ha vært bedre. Jeg skulle ønske jeg følte det "klikket" på plass, som med de fleste andre lipglossaktige pakningene jeg har, men jeg har enda ikke opplevd at de har åpnet seg i vesken eller lignende.

mhm3-1893962-9-1453320558958.jpg

Alle fargene i minisettet swatchet. 

m-1893962-12-1453444552451.jpg

Her har jeg på meg Clueless, som nå er oppbrukt fordi jeg likte den så godt. Fullsize skal definitivt bestilles av denne.

dsc01048-1893962-9-1454344933075.jpg

Og her har jeg på meg Tulle, som jeg også må ha en fullsize av når den blir tom. 

cp2-1893962-8-1455411863207.jpg

Bumble, Scrooge, Pacific og Bad Habit

Selve formulaen elsker jeg. De er veldig tynne og lette på leppene, og føles ikke som et tjukt "lag" som jeg føler at andre lignende produkter kan gi. Disse er ikke de aller mest langvarige produktene jeg har brukt, de brytes litt opp når jeg spiser noe særlig oljete, men sett bort fra det holder de igjennom det meste. Om de skulle begynne å forsvinne litt etter spising er det veldig enkelt å touche opp med et ekstra lag, og plutselig ser jeg helt nysminket ut igjen, så for min del synes jeg at det går greit.

Dette er absolutt et uttørkende produkt, men om jeg har nyskrubbede lepper går det veldig greit. Jeg personlig elsker matte lepper, og det er kanskje fælt å si, men jeg har ikke så forferdelig mye imot at leppene blir litt tørre av det fordi jeg liker finishen så godt. Jo mattere, jo bedre. Mine lepper er ganske normalt tørre, blir litt mer ekstremt på vinteren, men de ser fortsatt fine ut om jeg pleier dem godt før påføring.

Alle fargene jeg har testet er veldig pigmenterte og dekker helt på kun ett strøk, den eneste jeg føler at jeg trenger 2 strøk på til nå er Pacific. 

Jeg gir disse terningkast 4, og kommer definitivt til å kjøpe både påfyll av ministørrelsene og nye farger. Fås kjøpt hos Colourpop.com med shipito eller på eBay .

Edited by XO

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Så fine bilder og swatches! Clueless,Tulle og More Better (er det bare meg som tenker på Honey Boo Boo av den? "More butter, more better!"? :giggle:) ser innmari fine ut! Jeg har ikke blitt helt komfortabel med flytende leppestifter, men det kan være fordi leppene mine er altfor tørre naturlig, og at de blir mye verre av de flytende leppestiftene jeg har prøvd til nå..

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
2 minutter siden, Helene said:

Så fine bilder og swatches! Clueless,Tulle og More Better (er det bare meg som tenker på Honey Boo Boo av den? "More butter, more better!"? :giggle:) ser innmari fine ut! Jeg har ikke blitt helt komfortabel med flytende leppestifter, men det kan være fordi leppene mine er altfor tørre naturlig, og at de blir mye verre av de flytende leppestiftene jeg har prøvd til nå..

Hvilke flytende leppestifter er det du har prøvd?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
3 minutter siden, Helene said:

KvD og CP Lumière 2, tror det er de eneste.

Det er jo to av de mest uttørkende merkene. Jeg anbefaler Gerard Cosmetics til alle som sliter med uttørking. De er så behagelige på! Ikke så stort fargeutvalg, men Cher og Serenity er fine farger! :D Hvis du vil kjøpe 1 er nok Beautybay billigst. 

Den nye typen til colourpop skal jo også være behagelige. Temptalia har skrevet om 2 av fargene her: http://www.temptalia.com/colourpop-lyin-king-london-fog-ultra-satin-liquid-lipsticks-reviews-photos-swatches

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene
14 minutter siden, Nora said:

Det er jo to av de mest uttørkende merkene. Jeg anbefaler Gerard Cosmetics til alle som sliter med uttørking. De er så behagelige på! Ikke så stort fargeutvalg, men Cher og Serenity er fine farger! :D Hvis du vil kjøpe 1 er nok Beautybay billigst. 

Den nye typen til colourpop skal jo også være behagelige. Temptalia har skrevet om 2 av fargene her: http://www.temptalia.com/colourpop-lyin-king-london-fog-ultra-satin-liquid-lipsticks-reviews-photos-swatches

Takk for tips! Har vurdert de nye til CP, men fargen jeg hadde mest lyst på var jo selvfølgelig utsolgt :eyeroll: 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Jeg synes The Balm har vært de beste jeg har prøvd. CP er helt sinnsykt uttørkende og jeg kan ikke gå med de en hel dag. Fra 9 til 9 så ser leppene mine helt grusomme ut :P 
KvD er også kjempe tørre. Men jeg visste jo om dette problemet før jeg begynte med dette. Leppene mine flasser bare man ser på de. 
Kanskje jeg skal prøve Gerard Cosmetics!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Laura Mercier Paint Wash Lip Color er også OK ift. uttørking, men de tørker ikke helt på leppene, men blir mer som en vanlig, satin leppestift i finish og holdbarhet.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
5 minutter siden, O.G. said:

Hvor får du fatt på Colourpop?

De fleste her på forumet pleier å bestille fra Colourpop til Shipito. Vi har en egen tråd om shipito om du vil lese mer :)  

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

De jobber visst med å få sendt direkte til Norge (kommer jo noe positivt ut av fifty shades gruppa) ☺️

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
1 minutt siden, Minnea said:

De jobber visst med å få sendt direkte til Norge (kommer jo noe positivt ut av fifty shades gruppa) ☺️

Sa de ikke det for lenge siden også?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea
3 minutter siden, Nora said:

Det aner jeg ikke, følger ikke så nøye med. Men håper det stemmer :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene
38 minutter siden, Minnea said:

36 minutter siden, Nora said:

Har de ikke sagt det i sånn ca et år nå? :giggle:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
O.G.
1 hour ago, Nora said:

De fleste her på forumet pleier å bestille fra Colourpop til Shipito. Vi har en egen tråd om shipito om du vil lese mer :)  

Takk, jeg har ikke hørt om shipito en gang.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
2 minutter siden, Helene said:

Har de ikke sagt det i sånn ca et år nå? :giggle:

Jo, tror det er noe sånt. Veldig mange klarer jo dette med internasjonal shipping. Skulle ikke tro det var så vanskelig. Men når man ser på prisene for å sende til Australia, så frykter jeg at det blir dyrt med internasjonal shipping :/

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene
2 minutter siden, Nora said:

Jo, tror det er noe sånt. Veldig mange klarer jo dette med internasjonal shipping. Skulle ikke tro det var så vanskelig. Men når man ser på prisene for å sende til Australia, så frykter jeg at det blir dyrt med internasjonal shipping :/

Ja, merkelig at det skal ta så lang tid! Blir sikkert ikke rimelig med frakt til Norge nei, så jeg har en følelse av at jeg kommer til å holde med til Shipito uansett, selv om det sikkert tar litt lengre tid.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Firmaer kan få sinnsykt lavere shipping-priser enn privatpersoner, men må sikkert gjennom en prosess for å få det. Så kanskje derfor det tar tid? Tviler på de søkte for et år siden da :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

De er jo fortsatt ganske trege med å få sendt ut ordre innad i USA, så jeg tror ikke de er helt klar for rushen med flere internasjonale ordrer på toppen :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
9 timer siden, Minnea said:

Firmaer kan få sinnsykt lavere shipping-priser enn privatpersoner, men må sikkert gjennom en prosess for å få det. Så kanskje derfor det tar tid? Tviler på de søkte for et år siden da :P 

De kan få lave shippingpriser, men Colorpop sender jo allerede til Australia, og det er dyrt. De tar $18 for å sende 1 lippie stix... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur
1 time siden, Ammara said:

Bestilte fra CP igår og betalte 5$ i shipping for 6 leppestifter til Norge. Det er jo ganske bra :) 

1 minutt siden, Nora said:

Da har prisene gått ned siden de begynte å sende til Norge. Det var jo ekstremt dyrt i begynnelsen. 

Det kan se ut som det er en kampanje, de flasher det i alle fall stort på forsiden. Jeg fikk uansett $25 i frakt på en handlekurv nå. Det var impulshandlekurv, så jeg tok det som et hint til å stå over. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Heidrun
51 minutter siden, Azur said:

Det kan se ut som det er en kampanje, de flasher det i alle fall stort på forsiden. Jeg fikk uansett $25 i frakt på en handlekurv nå. Det var impulshandlekurv, så jeg tok det som et hint til å stå over. 

Tror kampanjen var bare tom søndag . Jeg fikk heldigvis benyttet meg av den, så her skal jeg snart bli fargerik ☺

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest Ammara

Jeg fikk ikke med meg at det var kampanje da jeg bestilte igår. Sjekket tidligere i dag også og det var fortsatt $5. Fikk $5 off pga påmelding på nyhetsbrev. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider