XO

ColourPop Ultra Matte Lip

Anbefalte innlegg

Azur
42 minutter siden, Heidrun said:

Tror kampanjen var bare tom søndag . Jeg fikk heldigvis benyttet meg av den, så her skal jeg snart bli fargerik ☺

Tilbudet lå i alle fall fortsatt på førstesiden da jeg prøvde. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

Midi er den fineste nude-fargen ever på meg, men HERREMIN formulaen suger på den! Den sprekker opp med en gang - har prøvd så mange ganger å bruke den, men må ta den av med en gang fordi den sprekker opp over alt :( So sad... Kjøpte meg Alyssa som er Ultra Satin og den sitter kjempefint på leppene (men smitter av som en galing). Noen som vet av en dupe til Midi? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ammara
16 timer siden, tuffl said:

Midi er den fineste nude-fargen ever på meg, men HERREMIN formulaen suger på den! Den sprekker opp med en gang - har prøvd så mange ganger å bruke den, men må ta den av med en gang fordi den sprekker opp over alt :( So sad... Kjøpte meg Alyssa som er Ultra Satin og den sitter kjempefint på leppene (men smitter av som en galing). Noen som vet av en dupe til Midi? 

Jeg tror ABH Pure Hollywood er dupe for den. Men er ikke helt sikker :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
20 timer siden, tuffl skrev:

Jeg synes også Midi er fantastisk, men den er ikke behagelig på. Hjelper veldig med leppeprimer under da, har du prøvd det?

Jeg kikket litt i skuffen min etter dupes.
001.jpg
Midi i toppen
Fra venstre: MAC Faux (ikke liquid lipstick), MAC Modesty (ikke liquid lipstick), Kylie Koko K, Colourpop Littlestitious, ABH Pure Hollywood, NYX Stockholm, Gerard Serenity og NYX Lace Detail.

Etter de har tørket helt ned er det Littlestitious som ligner mest, den er bare et lite hakk mer rosa.. Den er i Ultra Satin formulaen til CP, så den er mye mer behagelig. Den stainer i en mye sterkere rosafarge da, greit å være obs på. ABH Pure Hollywood er en del mer orange, jeg synes jeg NYX Lace Detail er mer lik Midi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

Åh, @Nora du er skjønn! :in-love: Har ikke prøvd primer under, bruker alltid lipsyl - men skal prøve det :grin: Har bare en billig en fra Makeup Mekka eller noe da... (tips til god primer?) Jeg har NYX Lace Detail, men på meg blir den veldig mye mer nude enn Midi - Littlestitious så jo nydelig ut! Kommer definitivt til å kjøpe den altså. Har også sett etter Pure Hollywood fra ABH, men finner den ingen steder? Lurer på om de ikke produserer den noe mer? :( 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
4 timer siden, tuffl skrev:

Åh, @Nora du er skjønn! :in-love: Har ikke prøvd primer under, bruker alltid lipsyl - men skal prøve det :grin: Har bare en billig en fra Makeup Mekka eller noe da... (tips til god primer?) Jeg har NYX Lace Detail, men på meg blir den veldig mye mer nude enn Midi - Littlestitious så jo nydelig ut! Kommer definitivt til å kjøpe den altså. Har også sett etter Pure Hollywood fra ABH, men finner den ingen steder? Lurer på om de ikke produserer den noe mer? :( 

Jeg bruker Mac sin primer, men vet ikke om det er noe forskjell på dyr og billig. 

Jeg har ikke hørt at Pure Hollywood er discontinued, jeg tror den er permanent, men den er jo en av de mest populære fargene så den er kanskje utsolgt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl
12 timer siden, Nora said:

Jeg bruker Mac sin primer, men vet ikke om det er noe forskjell på dyr og billig. 

Jeg har ikke hørt at Pure Hollywood er discontinued, jeg tror den er permanent, men den er jo en av de mest populære fargene så den er kanskje utsolgt. 

Okei :) Kan prøve den jeg har fra før av litt mer før jeg evt prøver noe annet.

På Sephora står den som utsolgt, men på ABH sin side står den ikke som et alternativ engang, og andre farger står som utsolgt. Kicks tok heller ikke inn fargen så jeg ser mørkt på det. Heldigvis skal foreldrene mine til Stockholm i løpet av høsten og da skal jeg få de til å se etter den på Sephora der! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider