XO

Real Techniques Miracle Complexion Sponge

Anbefalte innlegg

XO

1893962-9-1447965665890.jpg

Etter å ha brukt den originale BeautyBlenderen i lange tider bestemte jeg meg for å prøve denne fra RT siden den hadde fått så mye skryt på nett. Den kommer i en enkel plastpakning som kastes etter bruk. 

Som med en vanlig beautyblender skal du væte den og klemme ut vannet før bruk. Denne blir rundt dobbel størrelse på lik linje med beautyblenderen. Likevel er det noe med den som gjør at jeg nærmest aldri bruker den. Grunnen er nok at jeg synes liksom ikke den er myk nok, den føles litt for hard mot huden siden jeg var så vant med den supermyke beautyblenderen. I tillegg skulle jeg ønske den hadde flere "porer" slik som originalen har, jeg synes de hjelper på å gi et mer flawless resultat, og jeg tror de har mye av æren for hvor bra BB fremfører.

Jeg hadde veldig høye forhåpninger, men jo mer jeg prøvde, jo mer skjønte jeg at den rett og slett ikke er noe for meg. Vanskelig å rengjøre er den og! 

Så, til tross for alt skryt var dette dessverre et bomkjøp for min del. Den funker helt greit og resultatet blir jo bra, men jeg synes ikke den kommer i nærheten av originalen. Denne får terningkast 2 av meg, og kommer ikke til å kjøpes igjen. Kan kjøpes hos H&M og koster 99,- om jeg ikke tar helt feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludo

Jeg var heller ikke superfornøyd med den, men har ikke prøvd originalen.

Den var som du sier vanskelig å rengjøre, og jeg fikk en sprekk i skummet ganske raskt. Kjøpte den rosa hos Kicks, og den var faktisk bedre. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Jeg liker den veldig godt, har ikke turt å kjøpe ekte BB i tilfelle jeg skulle like den bedre, er jo så grei pris på RT sine :clap: Men vurderer faktisk å gjøre det nå som jeg snart er tom for RT-svamper. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg liker denne bedre enn orginalen jeg :giggle: Synte den flate enden er helt suveren til consealer og foundation med høy dekkevne. Påføringen er også raskere med denne enn orginslen for meg. Jeg syntes også kvaliteten er bedre, min BB ble oppsprukket og stygg til tross for at den ikke ble så mye brukt, denne brukes mye mer og er like fin som når jeg kjøpte den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Jeg liker også denne bedre enn orginalen. Nå hadde jeg et uheldig første måte med Real Techniques sin, men den er god altså. Jeg rengjør min med asan intimsåpe og den blir helt ren. Man må huske at man ikke skal vri den eller bruke negler. Da sprekker den opp med engang. :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Jeg liker ikke RT-svampen :P Syns den er altfor myk, det blir altfor lite "hold" i den når den er fuktig. BB derimot er jeg kjempeglad i, siden den er mye fastere. Enig med Lykkelitenen om at den flate siden er praktisk, men for min del veier det ikke opp, altså.. :dont-know:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna
13 timer siden, Helene said:

Jeg liker ikke RT-svampen :P Syns den er altfor myk, det blir altfor lite "hold" i den når den er fuktig. BB derimot er jeg kjempeglad i, siden den er mye fastere. Enig med Lykkelitenen om at den flate siden er praktisk, men for min del veier det ikke opp, altså.. :dont-know:

Twins! Det er som om du har lest tankene mine og så skrevet dem ned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cn89

Jeg har kjøpt RT-svampen 2-3 ganger men liker BB mye bedre. Synes den er mykere, og lettere å jobbe med. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Jeg kjøpte en 2-pakk med denne hos Douglas i forrige uke for å se hvordan den var kontra beautyblender. Testet den for første gang idag og jeg tror jeg liker den. Den er supermyk og god og den flate siden er veldig enkel og praktisk å påføre med. Har på en foundation med lav dekkevne idag, spent på hvordan den funker med en foundation med høyere dekkevne. Tenkte å prøve den med min nye favoritt too faced born this way imorgen. Tror nok jeg liker beautyblender bedre, men real techniques er absolutt en god nr to. Mye bedre enn makeupmekka sin, den syns jeg var hard og guffen etter å ha prøvd beautyblender. 

Jeg syns real techniques var litt vanskelig å få ren da, det går mye fortere å vaske beautyblenderen og jeg bruker samme type såpe (makeupmekka sin børstesåpe i rund boks) på begge. Måtte mer både såpe og tid til for å få denne ren. Men ren ble den til slutt. 

Skal oppdatere innlegget når jeg har prøvd den litt mer. Dette var bare førsteinntrykket. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider