tapermari

Private labeling

Anbefalte innlegg

tapermari
Just now, Isabel said:

Jeg trodde bare de lagde linerene? Ser "alle" sier at CP sine er så mye mer uttørkende. Men jeg har ikke prøvd å sammenligne mine. Synes mine Kylie Jenner er så overpriset :P Men det hadde ikke sjokkert meg altså!

De har reformulert Kandy K, før var den mer "moussey" i konsistensen, men nå har den blitt veldig tørr som CP sine. De har også endret fargen på den :P 

Om du vil høre mer så anbefaler jeg videoene til Stephanie Nicole, hun som har laget Morphe-videoen over her. Spennende å høre på henne for hun går alltid i dybden når hun omtaler produkter, snakker om ingredienser osv i stedet for å bare "YAAAAS, SLAY, its a pretty colour, im obsesseeeeed with it". 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Jeg har sett den til Stephanie faktisk tidligere. Denne her, om det er den du snakker om?  Og denne? Har sett en annen også, men orker ikke leite :blush:Jeg har Candy K og min er ikke tørr men jeg kjøpte min veldig tidlig da :P Men det sjokkerer meg ikke altså. Hun har jo en kjekk fortjeneste da i hvert fall :P 

Og jeg er veldig lei "slaaaaay" greia som holder på. Blir så irritert, hahaha.

Endret av Isabel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Nei, den her :) Hun har både den nye og gamle Kandy K, der hun faktisk er veldig fornøyd med den gamle. Jeg synes fargeforskjellen er ganske drastisk mtp at det liksom skal være akkurat samme produktet. Begge er jo fortsatt mauve, men undertonene ser veldig annerledes(ut i fra swatches jeg har sett). 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Den har jeg ikke sett. Skal se nå! (Burde sove men det er såå varmt) Tagger deg når jeg er ferdig :P 

Oisann! Det var jaggu en fin video :P Nå ble jeg egentlig ikke sjokkert heller. Jaja, spar pengene og velg ColourPop isteden da, hahahaha. @tapermari

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Jeg ble heller ikke overrasket over at det var private labeling, men ble litt overrasket over at CP sto bak. Men yaaay for CP da, de er flinke til å komme seg opp og frem :cute:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Nå slipper jeg i alle fall å prøve Kylie Jenners lip kits. :P Jeg ser ingen grunn til å bruke mye penger bare for navnet når CP har svært lignende ingredienser og farger. :curse: Jeg har ikke tenkt over at det kunne være private labeling, men trodde jo ikke akkurat at hun hadde laget formulaen selv. Uansett litt overrasket over at det var et kjent merke som CP som var innblandet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Hopper inn for å presisere at det er Seed Beauty som lager colourpop og kylie kits :). I følge en tråd på reddit fra noen dager tilbake er det noen som fortsatt synes kylie sine nye er hakket bedre enn colourpop, men det er jo en sabla stor prisforskjell likevel, og ikke helt like farger. 

Jeg koser meg heller med velour liquid lipsticks fra jeffree ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg har kjøpt et Kylie Lip kit nå. Jeg digger jo å se på Kardashians, men har ikke veldig troa på at lip kit er verdt prisen. Var jo svindyrt! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marita
5 timer siden, Nora said:

Jeg har kjøpt et Kylie Lip kit nå. Jeg digger jo å se på Kardashians, men har ikke veldig troa på at lip kit er verdt prisen. Var jo svindyrt! 

Jeg har Candy, Koko, 22 og Mary Jo og syns alle disse var mye bedre enn CP :) Jeg kan bli litt tørr av spesielt Candy av og til, men det var ingenting i forhold til CP. Syns Kylie sine var veldig mye bedre, men det er jo veldig smak og behag :) Fargene sitter hvertfall leeeenge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline
6 timer siden, Ingrid said:

Hopper inn for å presisere at det er Seed Beauty som lager colourpop og kylie kits :). I følge en tråd på reddit fra noen dager tilbake er det noen som fortsatt synes kylie sine nye er hakket bedre enn colourpop, men det er jo en sabla stor prisforskjell likevel, og ikke helt like farger. 

Ja, tråden fra reddit tar med det viktigste som blir sagt i videoen til Stephanie Nicole. Hun påstår at Seed Beauty har samme eiere som Colourpop, og at de også eier Spatz Lab(?) der produktene til CP og Kylie lip kits blir laget. Noe som ikke er problematisk i seg selv, men hvis ingrediensene er nærmest identiske og prisen er mye høyere... For fans er det kanskje gøy å ha hennes navn på det, og innpakningen er jo kul, men det er ikke så viktig for meg. 

8 minutter siden, Marita said:

Jeg har Candy, Koko, 22 og Mary Jo og syns alle disse var mye bedre enn CP :) Jeg kan bli litt tørr av spesielt Candy av og til, men det var ingenting i forhold til CP. Syns Kylie sine var veldig mye bedre, men det er jo veldig smak og behag :) Fargene sitter hvertfall leeeenge.

Har du den nye versjonen? Hvis ingrediensene virkelig er så like, så er det jo rart du synes det er stor forskjell. Tørrhet er det jeg liker minst ved liquid lipsticks, så er mulig jeg må kjøpe et lip kit for å teste selv. :flymoney:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Lurer på hvordan de fra Kylie som ikke er så uttørkende er vs. satin leppisene til CP, kanskje det er en likhet der?

Litt OT: Mine favoritter som er mer moussey og ikke så utørkende er Gerard og LA Girl sine :cute:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
1 time siden, Marita said:

Har du prøvd ny eller gammel formel på CP sine? De nye (altså ultra matte, men ny formel) er mye bedre enn de første som kom. Og Kylie sine vil jo være produsert etter ny oppskrift siden de kom senere enn original CP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marita
3 timer siden, LinnCaroline said:

Har du den nye versjonen? Hvis ingrediensene virkelig er så like, så er det jo rart du synes det er stor forskjell. Tørrhet er det jeg liker minst ved liquid lipsticks, så er mulig jeg må kjøpe et lip kit for å teste selv. :flymoney:

Ganske sikker på at jeg har den nye ja, for jeg bestilte den i februar en gang. :) Vet faktisk ikke hvorfor det er sånn, de andre syns jeg er veldig gode! Jeg synes å ha lest noe om at det er litt forskjell i formulaen på noen av de, men det har jeg ingen sikre kilder på. Jeg syns hvertfall det er verdt pengene :) 

2 timer siden, Nora said:

Har du prøvd ny eller gammel formel på CP sine? De nye (altså ultra matte, men ny formel) er mye bedre enn de første som kom. Og Kylie sine vil jo være produsert etter ny oppskrift siden de kom senere enn original CP

Det er jeg faktisk ikke sikker på, jeg prøvde bare en av en venninne, og det var vel i mars, og er ikke helt sikker på når hun kjøpte den :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Ultra Stain er o hvertfall helt fantastisk på meg :) Kylie er også gode men prisen kan ikke forsvares ift CP. De tørker meg ørlite ut begge to. Synes fortsatt The Balm sine er de beste. Har prøvd Gerard sine også og de var skuffende :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
On 11. mai 2016 at 18.31, Isabel said:

Ultra Stain er o hvertfall helt fantastisk på meg :) Kylie er også gode men prisen kan ikke forsvares ift CP. De tørker meg ørlite ut begge to. Synes fortsatt The Balm sine er de beste. Har prøvd Gerard sine også og de var skuffende :(

Jeg har ikke prøvd Kylie sine, men jeg forguder Ultra Satin! Echo Park seilet høyt opp på favorittlista den dagen jeg fikk den! Bare kjedelig at det er så få farger jeg kunne tenkt meg..

(Beklager off topic, skal se videoen om Seed, Kylie og CP nå, gleder meg!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel
On 12.5.2016 at 21.56, Tone said:

Jeg har ikke prøvd Kylie sine, men jeg forguder Ultra Satin! Echo Park seilet høyt opp på favorittlista den dagen jeg fikk den! Bare kjedelig at det er så få farger jeg kunne tenkt meg..

(Beklager off topic, skal se videoen om Seed, Kylie og CP nå, gleder meg!)

Jeg har i fem farger selv men to av de blir brukt ytterst sjelden. Er ikke akkurat noe jeg tar på meg når jeg skal på barselgruppe :P Jeg synes Panda er fantastisk på og det gjelder egentlig The Rabbit også. Har lyst på flere farger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
3 timer siden, Isabel said:

Jeg har i fem farger selv men to av de blir brukt ytterst sjelden. Er ikke akkurat noe jeg tar på meg når jeg skal på barselgruppe :P Jeg synes Panda er fantastisk på og det gjelder egentlig The Rabbit også. Har lyst på flere farger!

Åååh, er den?? Jeg elsker jo alt med pandaer og skulle kjøpe den kun pga navnet, men så var fargen så skummel og den fikk dårlige anmeldelser så jeg lot være... Neste gang!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider