Helene

Undervurderte produkter

Anbefalte innlegg

Helene

Har du noen favorittprodukter du mener er undervurdert?

I det siste har jeg brukt Physicians Formula Powder Palette Mineral Glow Pearls i Translucent Pearl hver dag, og den er så fin! Gir relativt naturlig (til den grad highlight er naturlig :giggle:) glød, men kan bygges opp. Den har et lag ganske heftig overspray når den er ny, men det børstet jeg enkelt bort med en litt stiv gammel kost, og den er nydelig når man får bort alle de store glitterpartiklene!

Innpakningen er litt klumpete i og med at det er speil og kost i etuiet, og det er en halv perle på toppen av lokket, men den er verd det, altså! Prisen på iHerb er heller ikke ille, ca 115 kr :)

Endret av Helene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Jeg syns det snakkes altfor lite om Revlon Colorburst Lip Butters her inne. Særlig etter at de nå er lett tilgjengelig hos Douglas. Like behagelig å ha på leppene som Dior Addict Extreme, varer lengst av alle merker jeg har prøvd, og så så fuktmettet og pene på. 

Favoritten er Sweet Tart, som jeg har brukt opp en av og kjøpt ny, men der er mange fine. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider