ragnhildhystad 231 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 (endret) Hvilken type hårfjerning fungerer best for dere? Har noen prøvd laserfjerning av hår enten på salong eller med hjemmeapparat? Endret Mars 19, 2016 av Nora Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Christine 649 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Det varierer hvor jeg ønsker å fjerne hår. Ansiktshår - altså hake, overleppe og bryn tar jeg i salong med voks nå. Brukte i ungdommen mye tid og penger på å fjerne hår elektrolyse, som var sinnsykt vondt! Kroppshår fjerner jeg enten med høvel eller DermaSeta (håndholdt apparat) Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kaja 1 510 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Jeg går til salong og vokser meg under armene hele året, og brasiliansk i sommermånedene. Jeg kan ikke barbere meg noen av de plassene fordi huden min blir så sår, selv bare av én gang. Leggene barberer jeg bare, men jeg gjør det så sjelden. I fremtiden kunne jeg tenkt meg laser under armene og på bikinilinjen(e?), men det må komme noen fremskritt i området først, siden jeg har helt lyse hår. Har forstått at det har kommet alternativ som er bedre på lyse hår enn tradisjonell laser, men jeg har ikke tenkt å være en prøvekanin. Katharina reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Smudge 892 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Kaja, har du teste epilator under armene? Jeg tok laser der for omtrent 12 år siden og har bare lyse dun igjen som jeg fjerne med epilator. Jeg kan ikke barbere av samme grunn som deg. Etter det bare ble dun er ikke problemet like stort så da går epilering fint. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
ragnhildhystad 231 Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Jeg vokser og epilerer hjemme, men er så lei vurderer å kjøpe laserapparat til hjemmebruk... men må gjøre mer research! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kaja 1 510 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Kaja, har du teste epilator under armene? Jeg tok laser der for omtrent 12 år siden og har bare lyse dun igjen som jeg fjerne med epilator. Jeg kan ikke barbere av samme grunn som deg. Etter det bare ble dun er ikke problemet like stort så da går epilering fint. Uff ja, jeg syns epilering er helt grusomt vondt. Orker ikke gjøre det under armene. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Smudge 892 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Epilerin under armene var grusom de tre første gangene, etter det så gikk det fint. Lurt å gjøre det på korte hår ragnhildhystad reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kaja 1 510 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Epilerin under armene var grusom de tre første gangene, etter det så gikk det fint. Lurt å gjøre det på korte hår Jeg prøvde det etter at jeg begynte å vokse, i håp om å spare penger, men det var fortsatt helt forjævlig. Jeg syns nesten det er verre å vokse under armene enn å ta brasiliansk. Smudge reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Katharina 1 487 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Jeg vokser bryna, bleiker barten, og bruker høvel eller hårfjerningskrem på kroppen Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Marie Maklo 3 642 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Jeg ønsker meg laser! Jeg er så heldig at jeg har lyse hår, så nå i vinter har jeg vokset leggene (hjemme). GJør ikke så mye med lange legghår når jeg ikke har direkte lys på Ellers foretrekker jeg hårfjerningskrem. Bruker en fra Palmers (cocoa butter). Barberer under armene, bikinilinjen vokser/barberer jeg alt etter som Er ikke alltid jeg orker å vente på at det skal nå vokselengde. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Smudge 892 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Laser er virkelig verdt pengene om man faller innunder gruppen som får effekt av laser Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Marie Maklo 3 642 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Laser er virkelig verdt pengene om man faller innunder gruppen som får effekt av laser Jeg tror kanskje jeg ligger dårlig an der, med lyse, fine hår? :/ Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tone 5 586 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Jeg har lyst på sånn hjemmelysdingsegreie, men vet ikke helt om det er verdt pengene (selv om jeg med lys hud og mørkt hår nok er av de som får best effekt) når jeg eeegentlig synes det er greit å bruke høvel. Kunne tenkt meg noe mer varig under armene da - så det er under vurdering! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Sunniva 833 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Laser står høyt på lista over ting jeg har lyst til å gjøre! Jeg har mørktish hår og lyyyys, lys hud, så da er man vel innafor? Jeg er vel strengt talt mørkeblond, men siden jeg er så bleik så er det en god kontrast der likevel. Meeeen..gjør det veldig vondt? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Smudge 892 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Laser står høyt på lista over ting jeg har lyst til å gjøre! Jeg har mørktish hår og lyyyys, lys hud, så da er man vel innafor? Jeg er vel strengt talt mørkeblond, men siden jeg er så bleik så er det en god kontrast der likevel. Meeeen..gjør det veldig vondt? Høres ut som du er innafor. Jeg synes ikke det var vondt og jeg tålte høy styrke på laseren. Noen få ganger syntes jeg det ble litt varmt. Var litt som en strikk ble skutt på huden. Det er nok litt ulikt fra person til person. En armhule er unnagjort på ca to min. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Sunniva 833 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Høres ut som du er innafor. Jeg synes ikke det var vondt og jeg tålte høy styrke på laseren. Noen få ganger syntes jeg det ble litt varmt. Var litt som en strikk ble skutt på huden. Det er nok litt ulikt fra person til person. En armhule er unnagjort på ca to min. Oi, det er jo ikke så ille. To minutter burde jeg vel klare Hvor mye koster det da? Regner med det varierer litt alt ettersom hvor man får gjort det, men altså.. ca-pris? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Smudge 892 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 prisene varierer veldig. Fra 1200 vil jeg tro? (Pr gang) Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Sunniva 833 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 prisene varierer veldig. Fra 1200 vil jeg tro? (Pr gang) Ikke så ille som jeg så for meg! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Smudge 892 Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Du kan følge med på sånne deals-sider også. De har gjerne laser på veldig godt tilbud med jevne mellomrom. Sunniva reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
PewPew 885 Skrevet Januar 29, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2015 Epilering under armene og barbering ellers. Er riktignok møkklei barbering, og kjøpte for 1 år siden hjemmelaser på salg. Har bare ikke fått surret meg til/husket/satt av tid til å prøve. Er jo egentlig ganske lettvint konsept, men off hårfjerning er noe av det kjedeligste jeg vet Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Helene83 467 Skrevet Januar 29, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2015 Jeg bruker høvel under armene, bikinilinja og på leggene..et par ganger i uka om sommeren, sjeldnere om vinteren Pinsett til ansiktshår. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
maliima 62 Skrevet Januar 29, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2015 Barberer armene og jeg, så dum som jeg var som tok de lyse hårene jeg hadde i 8 klasse.. Nå må jeg fortsette pga det vokser ut stikkete. Noe dritt! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
PewPew 885 Skrevet Januar 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2015 Barberer armene og jeg, så dum som jeg var som tok de lyse hårene jeg hadde i 8 klasse.. Nå må jeg fortsette pga det vokser ut stikkete. Noe dritt! Hårene er ikke forandret for alltid pga barbering. Er bare ''rester'' av hårene som ikke ble kuttet under barberingen som vokser ut sammen med nytt hår(dårlig forklaring så la ved link). http://www.kk.no/livsstil/gir-dette-deg-kaktus-legger-19178 Magpie reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
maliima 62 Skrevet Januar 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2015 Hårene er ikke forandret for alltid pga barbering. Er bare ''rester'' av hårene som ikke ble kuttet under barberingen som vokser ut sammen med nytt hår(dårlig forklaring så la ved link). http://www.kk.no/livsstil/gir-dette-deg-kaktus-legger-19178 Åh, jøss! Det har jeg faktisk aldri hørt før! Takk, greit å vite Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Callo 240 Skrevet Januar 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2015 Jeg bruker pinsett på bryn, høvel under armene og på leggene, og bikinitrimmer langs bikinilinjen. Syns dette fungerer greit. Jeg har aldri vurdert voksing eller epilering, er bare så altfor pinglete. Og laser er vel uansett ikke aktuelt pga lyse hår. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg