Gå til innhold

Hårfjerningstråden

ragnhildhystad

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• PewPew

11

• Smudge

10

• Hege

8

• LinnK

8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@tone jeg holdt på en hel vinter tror jeg  akkurat nå syns jeg egentlig at det har blitt litt verre.. Tok tigerstripen og da måtte jeg jo barbere og syns det har grodd ut enda flere og lengre hår over

​ ​Jeg kjøpte "Phillips lumea comfort sc1981". Har ikke prøvd den enda, venter på en rette anledningen. Vet ikke helt når den er... bare jeg har litt god tid og ikke blir forstyrret!  

Du kan velge om du vil fjerne alt eller ikke. Jeg har ikke tatt brasiliansk regelmessig, og da varer det lenger, men har gjort det før badeferier slik at jeg slipper å barbere meg ofte fordi jeg reage

2 timer siden, Helene said:

Fremdeles fornøyd med fjæra, @tapermari? Jeg vurderer å kjøpe den, har fått så innmari mye tynne hår på magen nå etter jeg ble gravid! :shame: De syns sikkert bare for meg, men likevel altså.. :P 

Bruker den så sjeldent siden den er så stor, den er jo ment til kroppen og jeg ville egentlig ha en til peach fuzzen i ansiktet :blush: Men om du bare ville fjerne en del hår uten at det er så nøye om absolutt alt blir med så er den grei!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Har denne, som er på tilbud nå: https://www.skousen.no/personlig-pleie/haarfjerning/permanent-haarfjerning/product/glide-express-300-000/

Og etter å ha brukt den 4-5 ganger, har jeg så og si ingen hår på leggene lengre. Trenger ikke barbere meg under armene like ofte som før, men der tar det nok lengre tid å få samme resultat som på leggene. Er i alle fall superfan!! Veldig verd pengene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 years later...

Jeg vurderer å prøve ut brasiliansk voks. Hva er deres erfaring med det? Smerte er jo individuelt og noe jeg klarer å takle i noen minutter, selv om jeg kan se for meg at det er skikkelig grisevondt. Estrid sin høvel er dritt til intimbarbering og jeg vil ikke kjøpe Gillette høvler. Det som plager meg mest er den intense kløen når hårene vokser ut igjen, og uansett hva slags produkter jeg bruker så får jeg ikke kløen eller nuppene til å forsvinne (men om noen her har et helt sykt bra produkt eller et ekstremt godt tips som ikke er så kjent, så vil jeg gjerne høre). Er det samme greia etter voksing? 

Endret av Michelle
Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Michelle skrev:

Jeg vurderer å prøve ut brasiliansk voks. Hva er deres erfaring med det? Smerte er jo individuelt og noe jeg klarer å takle i noen minutter, selv om jeg kan se for meg at det er skikkelig grisevondt. Estrid sin høvel er dritt til intimbarbering og jeg vil ikke kjøpe Gillette høvler. Det som plager meg mest er den intense kløen når hårene vokser ut igjen, og uansett hva slags produkter jeg bruker så får jeg ikke kløen eller nuppene til å forsvinne (men om noen her har et helt sykt bra produkt eller et ekstremt godt tips som ikke er så kjent, så vil jeg gjerne høre). Er det samme greia etter voksing? 

Brasiliansk voksing er etter min erfaring fryktelig vondt. Jeg gikk fast til brasiliansk voksing i en lengre periode, men sluttet fordi jeg slet med inngrodde hår i større skala enn ved barbering. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 minutes ago, Hege said:

Brasiliansk voksing er etter min erfaring fryktelig vondt. Jeg gikk fast til brasiliansk voksing i en lengre periode, men sluttet fordi jeg slet med inngrodde hår i større skala enn ved barbering. 

Dessverre samme for meg med inngrodde hår! Jeg gjorde "alt" rett ift tips om eksoliering og alt. Og jeg ble skikkelig brent engang (de hadde ikke temperert voksen ordentlig).  Jeg synes det gjør kjempe vondt, det er såpass at jeg tenker at en fødsel føles mer overkommelig for min egen del enn å gå for å ta brasiliansk igjen. De sier at det skal bli mindre vondt, og til en viss grad så ble det jo mindre vondt men det var fortsatt helt jævlig for min egen del. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumt spørsmål kanskje, men fjerner de absolutt alt på brasiliansk? Og hvor lenge varer det? Tenker at det må jo være praktisk men samtidig så liker jeg ikke å «vifte med hufsa» for ukjente hehe 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 timer siden, Frøken Lilla skrev:

Dumt spørsmål kanskje, men fjerner de absolutt alt på brasiliansk? Og hvor lenge varer det? Tenker at det må jo være praktisk men samtidig så liker jeg ikke å «vifte med hufsa» for ukjente hehe 

Du kan velge om du vil fjerne alt eller ikke. Jeg har ikke tatt brasiliansk regelmessig, og da varer det lenger, men har gjort det før badeferier slik at jeg slipper å barbere meg ofte fordi jeg reagerer på det. Nå er det en stund siden jeg har vært på ferie, men tror det varer ca. 2-3 uker og når det starter å vokse igjen er det mye mindre enn vanlig.

Jeg vegret meg også veldig for å gå først. Må innrømme jeg syntes det er litt rart, men dette er jobben til de som driver med det. De ser mange "hufser" 😂 daglig og tenker ikke over det. Det er kanskje rart for deg, men ikke for dem. 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 timer siden, Frøken Lilla skrev:

Ved brasiliansk tar de alt, også en meget smertefull stripe mellom skinkene 🙈

husker ikke hva den voksestilen som lar det være igjen en stripe på midten. 
Vil man kun ta sidene så kan bikinilinje være et riktigere valg 😊

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
22 timer siden, Michelle skrev:

Jeg har prøvd sukkervoks, og ehm....

det var mindre vondt enn strips - mest fordi hun jeg gikk til var effektiv (den i Markveien i Oslo).

Menne....jeg måtte tenke mye på føding som referanse for å holde ut, det kommer noen «satan» og jeg blir svett liksom. 

Alt = Hollywood.

Går for den selv, men det blir for dyrt med voksing og ekstraprodukter man trenger ifbm ingrodde hår.

Så nå vurderer jeg på sikt laser, vanlig barbering er håpløst på mitt underliv/bikinilinje. 

Fikk dårlig reaksjon på vanlig voksing, skikkelig sår hud. 

Hårene vokste synlig ut etter 2,5 uker. 

For dyr moro å drive med på jevn basis for min del :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider