Sign in to follow this  
LinnCaroline

Topp 5 Blush

Recommended Posts

LinnCaroline

Jeg lurer på hvilke blusher som er dine favoritter akkurat nå!

Mine topp 5 er for tiden:

1. NARS Deep Throat 

2. MAC Margin

3. MAC Melba

4. MAC Style

5.Tom Ford Love Lust

NARS Deep Throat liker jeg godt når jeg er på mitt blekeste. Da er Margin også veldig fin som en diskré blush, ellers liker jeg å bruke den sammen med andre blush, som for eksempel Melba. Fersken- og rosatoner er det jeg liker best på slutten av våren. 

Edited by LinnCaroline

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH

1. Clinique Fresh Bloom Allover colour Peony Blend

2. Dior 746 Beige Nude

3. The Balm Hot Mama 

4. Clinique Melon Pop

5. Benefit Hervana

Litt usikker på den siste, det er mange som kunne vært på nr 5. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline

Den eneste jeg har av dine @LinnH er The Balm Hot Mama, men den er til gjengjeld en av mine topp 5 av alle blushene jeg har. :) Jeg synes kanskje NARS Deep Throat er litt finere nå som jeg er så blek, men Hot Mama blir nok brukt mye framover.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH

@LinnCaroline Deep Throat var faktisk med i vurderingen til å bli med på lista, jeg bruker den for sjelden men hver gang jeg bruker den tenker jeg hvorfor bruker jeg ikke denne mer!

Dior blushen på lista er typisk dårlig tid- blush eller fin å kombinere med andre. Hot Mama er ny for meg, men føler på meg den blir topp5 lenge :giggle:

Benefit Coralista og Max Faxtor Nude Mauve er også høyt oppe på lista. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
bykatt

Blusher er en ny-forelskelse for meg.

1. Bobbi Brown Desert Rose
2. Bobbi Brown Shimmer Brick i Bronze (som jeg bruker som blush)
3. Bobbi Brown Rose Gold Eyeshadow (som jeg bruker som blush... :blush: )
4. NARS Orgasm
5. MAC Burnt Pepper

Det er de tre første jeg alternerer mellom til hverdags. De to nederste bruker jeg til anledninger. Faktisk en stund siden jeg brukte Burnt Pepper nå. Har kanskje noe med tiden av året å gjøre. Fargen er helt nydelig.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

1. Max Factor Nude Mauve

2. Tarte Exposed

3. Too faced Baby love

4. Hourglass Dim Infusion 

5. Benefit Rockateur 

og så kan fort Zoeva Shy beauty snike seg inn der, litt tidlig nå siden jeg fikk den i går :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Herregud, dette er kjempevanskelig, for jeg rullerer ofte, og er ingen periodebruker.

Jeg klarer ikke å rangere fem, men hittil i 2016 har jeg brukt følgende to blusher nesten hver dag. 

1. TheBalm Hot Mama

2. Zoeva Shy Beauty

Jeg var også så dum at jeg brukte nesten 600 på Guerlains LE-blush fra vårkolleksjonen, men det var ekte bortkastede penger. Fin å se på, men dårlig pigment, ikke unik, og for sterkt parfymert.

Nars Orgasm er også på lista, men konsistensen er ikke fantastisk, så jeg prøver i grunnen alle blusher med den typen farge.

Edited by Magpie

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
11 timer siden, Ingrid said:

5. Benefit Rockateur 

Hurra! :blush:

1. Benefit Rockateur 
2. Nars Deep Throat
3. Max Factor Nude Mauve
4. Max Factor Alluring Pink
5. Benefit Coralista 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Zoeva456

Mine favoritter :

1. Elizabeth Arden Color Intrigue cheekcolor  02 Tearose
  2. Chanel Powderblush 82 Reflex
  3. L'oreal Le Blush 90 Luminous Rose
  4. Clinique Blushing blush 107 Sunset glow
  5. BareMinerals blush i farge Beauty

Og så er jeg veldig fornøyd med Coral Spectrum fra Zoeva, men denne er er bare brukt et par ganger så den kom ikke på listen.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda

Vanskelig :P Har en HG og bruker noen av de andre en gang i blant..  

1. NARS Madly - denne er alltid nr 1

2. MAC Trace Gold

3. MAC Margin

4. TheBalm Swiss Dot 

5. MAC Coy Girl / MAC Harmony 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marita

1. MAC Eternal sun

2. Chanel, Chanaille

3. MAC Warm soul

4. En fra en blushpalett til Makeup Revolution (Golden sugar) som ikke har navn, men den nest siste nederst :)

5. En fra MAC som er nokså varm og fin, men navnet er skrapt bort.. Alltid like trist. :( 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie
On 5.5.2016 at 22.03, Marita said:

1. MAC Eternal sun

2. Chanel, Chanaille

3. MAC Warm soul

4. En fra en blushpalett til Makeup Revolution (Golden sugar) som ikke har navn, men den nest siste nederst :)

5. En fra MAC som er nokså varm og fin, men navnet er skrapt bort.. Alltid like trist. :( 

Nå blir jeg nysgjerrig :rotfl: 

Min topp 5:

1. MAC Margin - fordi det er den perfekte sommerblushen, fantastisk farge og AMAZING glød i ett!

2. MAC Cosmic Force Mineralize - fordi det er den perfekte blushen til å skape litt skygger på oss lyse. Mye kaldere enn Harmony, og mye mer "silkete" i teksturen så det er vanskelig å legge på for mye.

3. MAC Fleeting Romance Pro Longwear - fordi dette er den perfekte sommerblushen om du ønsker en litt friskere farge enn Margin. Den er også nesten matt, i forhold til Margin.

4. MAC Make You Mine Pro Longwear - fordi dette er min go-to blush om en kunde spør etter en naturlig blush. Den er fin på ALLE, passe rød, passe brun. 

5. MAC Fleur Power - fordi det er den perfekte rosa blushen, uten at den blir altfor rosa. En av mine første blusher fra MAC, og en skikkelig go-to :)

Kunne skrevet sånne små setninger til alle blushene jeg har, fordi det finnes så mange fine som jeg liker så godt! Jeg bytter på hvilke blush jeg liker best hele tiden, jeg er også veldig glad i Burnt Pepper, Peaches, Style, New Romance Mineralize og Eternal Sun Pro Longwear for eksempel!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

I disse dager er disse de mest brukte:

Isadora face sculptor (den kalde).

Jan thomas studio cosmetics baby cheeks

Jan thomas lie2me

Mac ring of saturn 

The balm hot mama

Ofte er den fra isadora basen og så topper jeg med en av de andre for mer glød og dybde :)

2016-05-15 20.25.24.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo

Før jeg kjøpte Loreal Nude Mauve ville jeg nevnt alle de fine i MACpaletten min, men nå har jeg bare en eneste favoritt mens paletten støver ned - og den kommer jeg til å bruke opp på null komma svisj: Loreal creme puff blush nude mauve. 

Har vel aldri vært så overrasket over en blush før, tror jeg. ELSK :rotfl:(gjentar meg selv til det kjedsommelige her, men det måtte bare sies etter jeg sikkert har brukt opp halvparten på halvannen måned eller noe :P )

Tror ikke den blir like elsk midt på vinteren. Jeg ser litt dust ut med blusher som MAC margin fordi jeg har ganske lys hud og i tillegg er litt for gammel til å kunne kjøre full dewystil. Da passer creme blushen til Loreal perfekt.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna
32 minutter siden, Ludo said:

Før jeg kjøpte Loreal Nude Mauve ville jeg nevnt alle de fine i MACpaletten min, men nå har jeg bare en eneste favoritt mens paletten støver ned - og den kommer jeg til å bruke opp på null komma svisj: Loreal creme puff blush nude mauve. 

Har vel aldri vært så overrasket over en blush før, tror jeg. ELSK :rotfl:(gjentar meg selv til det kjedsommelige her, men det måtte bare sies etter jeg sikkert har brukt opp halvparten på halvannen måned eller noe :P )

Tror ikke den blir like elsk midt på vinteren. Jeg ser litt dust ut med blusher som MAC margin fordi jeg har ganske lys hud og i tillegg er litt for gammel til å kunne kjøre full dewystil. Da passer creme blushen til Loreal perfekt.

Er det ikke Max Factor Creme Puff du mener? :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Loekaas

Mine favoritter er (i tilfeldig rekkefølge, da jeg ikke greier å rangere dem :P): 

Mac Sea me, hest me

Mac Rosy outlook

Becca Flowerchild

Kicks English Rose

Det ble fire fra meg :) 

Ser at jeg må ta en titt på Margin! Tror jeg har gått glipp av noe der. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo
On 16.5.2016 at 12.53, Anna said:

Er det ikke Max Factor Creme Puff du mener? :)

Jo! Jeg glemmer omtrent hva jeg heter, og merkenavnavn ?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Jeg trekker opp en gammel tråd, rett og slett fordi jeg må få skryte litt av Max Factor Creme Puff-blushene. Jeg kjøpte Nude Mauve tidlig i vår, men var mellomfornøyd, og endte opp med at den falt i gulvet og ble knust, så jeg glemte den, men den typen farge har jeg allikevel vært på jakt etter. Nylig hadde Cubus 30% på alt av Max Factor, og da kjøpte jeg to av Creme Puff-blushene, nemlig Lovely Pink og Alluring Rose, og jeg har brukt dem vekselvis siden de kom i hus. Lovely Pink har en nydelig farge, men kunne nok vært litt bedre pigmentert, men resultatet blir kjempefint, og Alluring Rose er den perfekte blush/bronzer-hybriden som får meg til å se frisk og uthvilt ut uansett, og den er super til sterke leppefarger. Kanskje jeg må ta en titt på flere av fargene, også? Muligens til og med Nude Mauve, samt den som er litt ferskenrosa? :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce

For å svare på en gammel tråd.....Mine favoritter (I tilfeldig rekkefølge) er:

• Benefit - Coralista
  • YSL creme de blush fard a joues (korallfarge)
  • Tarina Tarantino - Carved rose
  • Mac cream color base - movie star red (teknisk sett ikke en blush, men den er sååå fin brukt som blush med veeeldig lett hånd, og en fin tint til leppene :) )
  • Nilens Jors - 702 (rosa med gullskimmer)

Her er ingenting nytt under solen. Dem har vært favoritter i årevis. Det finnes vel endel andre som godt kunne vært på listen også, men nå var det bare plass til 5 :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Krystall

Illamasqua Katie

MUS Kiss on the cheek

Chanel Inspiration (kremblush)

Og MAC sin Pink Cult, om den hadde hatt noe form for pigmentering. ☹️ Veldig fin i pan, så jeg beholder den og titter på den av og til, lengtende.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea
20 timer siden, Krystall said:

Og MAC sin Pink Cult, om den hadde hatt noe form for pigmentering. ☹️ Veldig fin i pan, så jeg beholder den og titter på den av og til, lengtende.

😂 er du sikker på at det ikke er noe feil med den du har? Måtte google den, og den ser jo ikke ille pigmentert ut på andre. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Krystall
11 minutter siden, Minnea skrev:

😂 er du sikker på at det ikke er noe feil med den du har? Måtte google den, og den ser jo ikke ille pigmentert ut på andre. 

Mulig jeg overdriver litt. Jeg er bare ikke tålmodig nok til å legge syv lag med blush. 😾 Håper det er noe galt med den, og at alle andre kan leve ut Pink Cult-drømmen jeg bærer på!

IMG_4018.JPG

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider