Gå til innhold

Knusktørre lepper

Katharina

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Azur

10

• Andrea

8

• Tone

5

• Helene

5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Aritaum Ginger Sugar Overnight Lip Mask, Kan kjøpes på ebay. Jeg har hatt fantastiske lepper hele vinteren pga denne! Må brukes om kvelden for den er ekstremt klissete, og det er jo ingen rask måte å

SOLGT! Ja, eller kjøpt, da... Gleder meg til post! 

Jeg også 

56 minutter siden, Magpie skrev:

Decubal Lips&dry spots balm er min favoritt, og er dessuten helt uten lukt og smak.

Takk for tips - den har jeg ikke prøvd, kanskje jeg skal teste den!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 6.2.2021 den 8.19, Tone skrev:

Hva gir best fukt og er å få kjøpt på dagen hos Apotek1 eller Vita? 

Leppene mine hater vinter og blir så tørre at jeg får lyst til å hulle dem opp med gaffel og sprøyte olje inn i dem 😫 Tom for Aritaum (ventet for lenge med å bestille nye nå som det er moms, men la inn bestilling på to krukker (og fire av Bioré-solkremen) i går!) og må prøve noe lurt asap. Har Eight Hour Cream og skal prøve over natta men må ha noe bra til dagtid. Nuxe Reve De Miel gjør null for meg. Carmex er heller ikke topp, og jeg liker en stift fra apoteket til daglig men den er ikke nok nå. 

Er det denne du mener? Hvor kjøper du den?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Tone skrev:

Takk for tips - den har jeg ikke prøvd, kanskje jeg skal teste den!

Enig med @MagpieDecubal Lips&dry spots balm er også blitt min favoritt om dagene, men om natten bruker jeg Medela Purelan 100. Begge to er veldig gode og har blitt HG favoritter hos meg!

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Christine skrev:

Er det denne du mener? Hvor kjøper du den?

Denne ja, bestiller på Ebay fra den selgeren som på tidspunktet har rimeligst frakt 🙂 Har brukt den i flere år og elsker den inderlig <3 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider