Magpie 2 171 Skrevet Februar 7 Rapporter Share Skrevet Februar 7 (endret) Decubal Lips&dry spots balm er min favoritt, og er dessuten helt uten lukt og smak. Endret Februar 7 av Magpie tuffl reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tone 5 607 Skrevet Februar 7 Rapporter Share Skrevet Februar 7 56 minutter siden, Magpie skrev: Decubal Lips&dry spots balm er min favoritt, og er dessuten helt uten lukt og smak. Takk for tips - den har jeg ikke prøvd, kanskje jeg skal teste den! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Christine 650 Skrevet Februar 7 Rapporter Share Skrevet Februar 7 På 6.2.2021 den 8.19, Tone skrev: Hva gir best fukt og er å få kjøpt på dagen hos Apotek1 eller Vita? Leppene mine hater vinter og blir så tørre at jeg får lyst til å hulle dem opp med gaffel og sprøyte olje inn i dem 😫 Tom for Aritaum (ventet for lenge med å bestille nye nå som det er moms, men la inn bestilling på to krukker (og fire av Bioré-solkremen) i går!) og må prøve noe lurt asap. Har Eight Hour Cream og skal prøve over natta men må ha noe bra til dagtid. Nuxe Reve De Miel gjør null for meg. Carmex er heller ikke topp, og jeg liker en stift fra apoteket til daglig men den er ikke nok nå. Er det denne du mener? Hvor kjøper du den? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
tuffl 548 Skrevet Februar 7 Rapporter Share Skrevet Februar 7 2 timer siden, Tone skrev: Takk for tips - den har jeg ikke prøvd, kanskje jeg skal teste den! Enig med @Magpie! Decubal Lips&dry spots balm er også blitt min favoritt om dagene, men om natten bruker jeg Medela Purelan 100. Begge to er veldig gode og har blitt HG favoritter hos meg! Tone reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tone 5 607 Skrevet Februar 7 Rapporter Share Skrevet Februar 7 4 timer siden, Christine skrev: Er det denne du mener? Hvor kjøper du den? Denne ja, bestiller på Ebay fra den selgeren som på tidspunktet har rimeligst frakt 🙂 Har brukt den i flere år og elsker den inderlig Christine reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg