hex

Anastasia Brow Definer

Anbefalte innlegg

hex

Jeg har brukt brow wiz en lang stund og er greit fornøyd, men synes det tar litt tid å fylle inn siden jeg har ganske fyldige bryn fra før av. Har hørt at brow definer kan være bedre for litt større bryn, men også at den mister formen fort. Noen som bruker denne? :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg kjøpte den, men liker den ikke :( Jeg har relativt fyldige bryn som bare trenger og fylles inn litt og litt mer definerte kanter, men denne gjorde at det så skikkelig amatør ut. Den gjør det lett å fylle midten, men det hjelper ikke så mye når man uansett må definere med et annet produkt... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hex
36 minutter siden, Nora said:

Jeg kjøpte den, men liker den ikke :( Jeg har relativt fyldige bryn som bare trenger og fylles inn litt og litt mer definerte kanter, men denne gjorde at det så skikkelig amatør ut. Den gjør det lett å fylle midten, men det hjelper ikke så mye når man uansett må definere med et annet produkt... 

ah, det var det jeg mistenkte :/ da tror jeg kanskje jeg står over... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Jeg har den ikke selv, men den minner meg om de asiatiske brynspennene, ser hvertfall slik ut. De er jo ganske rimelige så jeg ville prøvd en sånn først :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg har en asiatisk brynblyant i samme form og liker den ikke. Nå skal det sies at selve produktet også virker litt kjipt, den er for tørr, men jeg får heller ikke til formen, jeg får ikke presisjonen jeg vil ha. Jeg har imidlertid kjøpt den for ei ikke-sminkevenninne og hun likte den sist jeg snakket med henne. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hex

Tenker kanskje å bestille et par fra asiatiske merker bare for å teste, blant annet en fra etude house jeg har lest mye bra om. Synes det er vanskelig å finne produkter til bryna jeg er helt fornøyd med, selv om det finnes et hav å velge mellom... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
evy93

Jeg liker den overraskende godt :) den fyller inn bryna mine på 123, og jeg synes at den er superlett å bruke :D Liker den bedre enn brow wizen.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari
On 22. mai 2016 at 12.15, hex said:

Har du prøvd noen av disse @tapermari

Nei, har to liggende fra forskjellige merker, men har ikke fått brukt de enda, holder på å bruke opp litt annet :blush: Men jeg vet at flere her inne er fornøyd med The Face Shop sin. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anya

Har den selv. Kjøper alltid i fargen "Caramel" ettersom det er en perfekt kombinasjon av varme og kalde toner. Passer til de med brunt hår:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krystall

Jeg er veldig fornøyd med denne, jeg. Men, til å komme fra et merke som spesialiserer seg på bryn synes jeg fargeutvalget for blondineskalaen er en spøk. De to lyseste alternativene, Blonde og Taupe, er begge varme i tonen, uansett hvor mye de markedsføres som "aske". Tommel ned for fargene, men formen på blyanten, og konsistensen på den, og til og med børsten i andre enden er supre. Den vil ikke gi brynshår sånn som med tusj eller presisjonskost, men er fin til å legge en skygge i hele brynet, og duse ut denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider