Tone

Utvidelse av parfymeforumet, nye medlemmer og ny moderator

Anbefalte innlegg

Tone

Hei dere!

Mange av dere kjenner til forumet Parfymesnakk, og flere her inne er også medlem der. Der inne er @Jorid administrator og @Bitteliten moderator, og de er en trivelig liten gjeng med stor interesse for duft! Nå har mennesket som driver forumløsningen deres bestemt seg for å legge ned, og de har derfor ikke lengre noe forum fra 13. juni. Det er åpenbart ikke noe særlig, og vi ønsker dem derfor hjertelig velkommen hit! Vi har gjort en ørliten endring under "Parfyme" og har nå to underkategorier, og dersom medlemmene der er interesserte i å fortsette å dyrke interessen sin her inne kan vi nok forvente en oppsving i aktiviteten hva parfyme angår. På grunn av dette er også Jorid gjort til moderator slik at hun kan holde oversikt over parfymekategorien.

Jeg håper eventuelle nye parfymemedlemmer vil trives her inne, og regner med at vi alle vil gjøre vårt beste for å bidra til det :) 

Endret av Tone

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jorid
37 minutter siden, bykatt said:

Stilig. -Er det bare jeg som tenker at dette kan bli dyrt? :D 

Det fine med parfyme er at man får mye glede av små prøver! Bare en dråpe er nok. Og siden det er 98% alkohol er det også ingen hygienebekymringer når det gjelder bytting og salg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie
3 minutes ago, Jorid said:

Det fine med parfyme er at man får mye glede av små prøver! Bare en dråpe er nok. Og siden det er 98% alkohol er det også ingen hygienebekymringer når det gjelder bytting og salg. 

Enig, og i mange tilfeller blir sulten/tørsten stillet om man får tak i en prøve, som i hvertfall for meg varer ganske mange gangers bruk før den er tom. Jeg er for lengst forbi det stadiet hvor jeg "skyter på alt som rører seg", for det hadde blitt dyrt i lengden, og jeg hadde fått store plassproblemer etterhvert. En annen fin ting med parfyme, er at man kan gå på oppdagelsesreise blant egne dufter igjen og igjen, og stadig oppdage nye fasetter ved dem.

Endret av Magpie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Velkommen alle parfymesnakk-medlemmer! Jeg var faktisk medlem der, men følte jeg ikke hadde så mye å bidra med, men synes det er veldig interessant å lese alt dere skriver!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun

Velkommen til alle nye parfyme- medlemmer. Synd dere/ vi mister forumet deres/ vårt, men er veldig glad for at dere vil komme hit :hug:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider