Wasabi

Kicks' eget merke

Anbefalte innlegg

Wasabi

Noen som har prøvd noe derfra? Mye av det har jo fått veldig god omtale og jeg kjenner jeg er litt nysgjerrig på mye av sminken, samt hårproduktene de har for blondt hår. Av ansiktshudpleie holder jeg meg til dyrere merker da jeg har litt vanskelig hud som vet hva den vil ha. Men tenker å bestille shampoen og balsamen for blondt hår, den ene mascaraen og litt leppiser og annen moro for å teste. :) Jeg har generelt ganske dyr smak, så tror lommeboken ville blitt glad om jeg hadde funnet noen billigere favoritter også. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Jeg har brukt opp en deo fra Kicks nå, den med rosa kork. Lukter ganske søtt. Veldig fornøyd, kommer til å kjøpe igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jorid

Hadde en lip gloss med glitter i der glitteret var skikkelig kornete og ekkelt.

Har ikke Kicks sånn alltid-fornøyd-garanti på sin egen sminke sånn at man kan bytte om man ikke er fornøyd? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christine

Jeg har brukt håndkrem, fotkrem og deodorant fra "Skin treat"-serien, nydelige produkter etter min mening. Deodorantene med fargede korker som noen skriver om over her, klør noe helt infernalsk på meg, men sikkert OK for noen andre :). Har også prøvde eye makeup remover, men syntes ikke den gjorde jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Testet lipgloss, leppestift og blush. Alt har vært greie produkter, men ingen ting har blitt favoritter jeg strekker meg etter særlig ofte. Blushene er de liker best av produktene jeg har prøvd, der har jeg tre stykker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PewPew
On 11.6.2016 at 16.42, Minnea said:

Var noen som skrøt veldig av en olje derfra tror jeg, var det @PewPew

Ja, denne: http://www.kicks.no/kicks--b653/hudpleie/kropp-c218/body-oil-spray-p34278

Bonus at den er veldig lettvint å påføre, siden det er spray og dysen fungerer godt. Jeg synes det er tungvint å smøre seg på vanlig måte :P 

Endret av PewPew

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Jeg er glad i dusjsåpene/-oljen, bodylotion, håndkrem og body balm (krem i krukke) fra Skin Treat-serien, og har kjøpt dem flere ganger. Renseoljen i samme serie er også effektiv og ikke uttørkende, men for sterkt parfymert for min nese, som det aller meste. :P

Av sminke har jeg bare prøvd en concealer som oksiderte og et par teksturlakker, som får pluss for det de burde fått minus for, nemlig at de sitter dårligere enn andre teksturlakker. :P

Jeg har lyst til å teste det pressede pudderet, de matte leppestiftene og den bakte blushen (Fashionista).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frk.Vims

Jeg liker renseoljen (deep cleansing oil tror jeg den heter), og eye makeup removeren. Det er den eneste sminkefjerneren jeg har kommet over som fjerner fibermaskaraen jeg bruker. Har ikke tall på hvor mange flasker jeg har brukt opp. :)

Har også selvbruningen (mousse), men har ikke brukt den enda. Sminken har jeg ikke prøvd, men har lyst til å teste en bakt blush. :beauty:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider