Sign in to follow this  
Helene

Favoritter, juni 2016

Recommended Posts

Magpie
2 minutes ago, Minnea said:

Hvor dekkende er denne? Jeg trenger mye dekk under øynene :/

Jeg også, men jeg orker ikke å først kjøre corrector, og så concealer. :/ Denne synes jeg dekker medium pluss, som Pro Longwear, men med konsistens som er mye bedre under øynene fordi den er litt seig, men uten å bli blank. Jeg har som sag kjøpt backup, sjokkerende nok.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea
1 minutt siden, Magpie said:

Jeg også, men jeg orker ikke å først kjøre corrector, og så concealer. :/ Denne synes jeg dekker medium pluss, som Pro Longwear, men med konsistens som er mye bedre under øynene fordi den er litt seig, men uten å bli blank. Jeg har som sag kjøpt backup, sjokkerende nok.

Nå kom jeg plutselig på at jeg hadde funnet frem en frisørsalong i området som har glo, for å se på loose powder, og så har det helt forsvunnet fra hodet. Men da kan jeg jo kikke på begge samtidig :) Takk for tips! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line
3 minutter siden, Magpie said:

Hvordan er den sammenlignet med Guerlain sin penn?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
4 minutes ago, Line said:

Hvordan er den sammenlignet med Guerlain sin penn?

Mer dekkende, og litt seigere, nesten, så derfor bedre for huden under øynene. Den creaser ingenting i løpet av dagen når jeg setter den med ørlite Careblend. Den er den eneste concealeren som ikke blir tørr og kjip på meg, og samtidig dekker nok. Prisen er som Guerlain, ca 400 kroner.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Fant frisørsalong som hadde pressed base, men ikke løst pudder. De kunne bestille, men da kan jeg like gjerne bestille selv på nett tenker jeg. Kjøpte concealeren du anbefalte @Magpie, så har ikke dårlig samvittighet for å swatche farge der. Light beige var helt perfekt til min hudtone, så tror nok jeg må ha meg ett :)

edit: bestilte på strawberrynet! 

Edited by Minnea

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider