Sign in to follow this  
Isabel

Maybelline Nude Flush

Recommended Posts

Isabel

Denne omtalen vil ta for seg Maybelline Nude Flush som jeg har blitt smått forelsket i :in-love: Dette er en annerledes type liquid lipstick vil jeg si. Hele navnet er Maybelline Nude Flush Color Sensational Vivid Matte Liquid Lip Color. (Herregud for et langt navn!) Jeg synes formulaen ligner kanskje litt på Nyx sin uten at jeg skal si det helt sikkert altså. Den lukter noe sterkt og som vanlig så sliter jeg med å beskrive denne lukten. Den lukter ikke stramt men kanskje mer kjemisk? 
rsz_bbbbbbbbbbbbb.jpg
Jeg synes innpakningen er veldig fin. Ikke noe over the top men enkel. Jeg synes navnet Nude Flush beskriver den veldig godt og fargen er veldig fin. Denne har ikke tørket meg ut til dags dato og jeg har brukt den en god stund nå. Fargen ser jeg blir beskrevet litt som Mauve-ish og det kan nok stemme litt når den har tørket ned. Den tørker ikke hundre prosent ned synes jeg men det bryr jeg meg lite om siden det setter seg så bra på.

Jeg kan fint påføre denne over et tidligere lag med den. Jeg sliter med å finne ut nøyaktig hvor mye den inneholder men det ser ut til at den inneholder 0.26 ounces som vil tilsi 7,371 gram men jeg ser at de runder det opp til 8 ml. Jeg vet ikke hva som er korrekt, så jeg sier bare ok. Nyx inneholder 8 ml. TheBalm Meet Matt(e) inneholder 7,4 ml. 
Prisen er god. Den koster 63 kroner hos Douglas så det er absolutt overkommelig. 
Nude Flush er i midten med Lumiere fra CP på venstre side og Frida fra CP på høyre side. 
hhhhhb.jpg
Teksturen er veldig kremete. Sorry for dette dårlige bildet men jeg får ikke til å ta leppebilder uten å se ut som en and. Den holder i 4-6 timer på meg avhengig av hva jeg spiser. Her på bildet har den ikke tørket ned men den blir litt mer mauve-y etterhvert. Den er alikevel ikke sånn veldig WOW når den ikke er tørket. 

Jeg vil egentlig gi denne 5/5, men jeg er usikker fordi den er ikke en tradisjonell liquid lipstick men den er samtidig såpass god at jeg vil likevel si at den kan sammenlignes. Den tørker meg ikke ut i det hele tatt og det ser jeg på som er stort pluss siden jeg sliter med lepper som truer med å gi seg innimellom :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
21 minutes ago, Katharina said:

Jeg skal prøve! Kjempefin omtale❤️ 

Tusen takk! Jeg har den fargen du har snakket om også, og den er like bra synes jeg. Glir kjempe lett på og synes nesten den holder bittelitt lengre :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider