LinnH

Favoritter, juli 2016

Anbefalte innlegg

LinnH

Del dine julifavoritter! 

Disse fire har blitt brukt mye siste måneden hos meg. 

Chanel Les Beiges. Lokket har dessverre knekt av (synes Chanel-pakninger lett knekker i "hengslen").

UD 24/7 lipliner og Naked Ultra Nourishing Lipgloss, begge i fargen Naked. Lipglossen er ikke så spesiell alene, må ha denne liplineren under. 

Mac Warm Neutral paletten. 

image.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

• Cosmica Cliniderm solkrem
  • en sort Chanel Stylo Yeux. 
  • LRP CC - den eneste som har vært samarbeidsvillig med solkremen, men med litt...
  • ...Clarinsdråper passer den meg fint selv om jeg har blitt mye blekere av asiaprodukter siste året.
  • Catrice brynmascara 
  • Kanebo 38C Volum som alltid

Ellers har det handlet mest om knæsje lepper og lite annet:

• Peri's Ink - lipstain som sitter så godt at jeg våkner med pigmenter dagen derpå også uansett hva jeg gjør. Jeg liker den under sterke leppestifter, for da er det ikke så nøye med touch up's. 
  • Clinique Runway Coral - en av få sterke farger jeg kan bruke selv om jeg er sminkefri ellers. Liker.
  • Juleleppisen fra Guerlain er den ultimate "bare fresh, ikke særlig sminket"-fargen for meg, og jeg hater at den er LE, for denne kommer jeg til å bruke opp. Og det går jo nesten ikke an, med den innpakningen. Vil ha den for alltid. 
  • Revlon Lip Butter i Sweet Tart - hvor mange år har denne vært favoritt nå? Evig. 

Til slutt:

• To Max Factor blusher og kompakte perler. 

Endret av Azur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaja

Blir jo ikke mye sminking på meg, men noen få ting har stått ut, ellers var forrige måneds favoritter det denne måneden også.

- La Prairie Swiss Ice Crystal Transforming Cream. Kan ikke beskrives, må prøves. Ser ut som flawless hud bare.

- MAC Quarry øyenskygge. Veldig grei over hele lokket.

- Giorgio Armani Luminous Silk + MAC MSFN. Når jeg skal kjøpe flawless cakeface på byen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernefrukt

Mine favoritter i juli:

- sensai total finish pudderet. Har pleid å bruke det over flytende foundation, men i sommer har jeg brukt det mye alene og det har i grunn vært nok.

- Mac paint pot i camel coat 

- ABH brow gel i espresso. 

Har vært litt sminke-lat, så produkter som krever lite jobb har vært i fokus. :blush:

Edit: glemte favorittsprayen til håret - o-way bio rich water. Uunnværlig.

Endret av Stjernefrukt
La til noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludde

Nyx micro brow i taupe er fortsatt en favoritt, men er overrasket over hvor udrøy den er i forhold til brow wiz. Har lyst til å prøve UD sim versjon neste gang. 

Mac MSFN i medium. Trenger ikke særlig dekkevne nå, bare noe som jevner utt litt, og MSFN påført med kabuki og en lett dusj av Loreal infallible setting spray har vært en super kombinasjon.

Har i grunn stort sett bare brukt 3 leppiser denne mnd. Det har vært Mac Midimauve og viva glam v, og Clarins tawny rose.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
2 timer siden, Ludde said:

Nyx micro brow i taupe er fortsatt en favoritt, men er overrasket over hvor udrøy den er i forhold til brow wiz. 

Å? Er det såpass at det er like greit å kjøpe brow wiz i lengden hvis det er noe man bruker opp og kjøper ny av? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludde
11 timer siden, Azur said:

Å? Er det såpass at det er like greit å kjøpe brow wiz i lengden hvis det er noe man bruker opp og kjøper ny av? 

Jepp. Jeg pleier å bruke oppmot 3mnd på en brow wiz, nyx sin brukte jeg opp på 1mnd. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marita

Foundation: MAC Mineralize og Rebecca Stella sin foundation. Brukt litt mer sminke i juli enn i juni, så litt mer dekkende foundation også. :) 

Pudder:  Gold deposit som solpudder/highlighter, og MAC Sculpting powder i Delphic. Delphic ❤️❤️

Lipgloss: Anastasia lip gloss i Glided - denne trodde jeg ikke at jeg kom til å like, men jeg elsker den! Sunset strip er også kjempefin. Ikke klissete på leppene, bare myke.

Øyenbryn: kjøpt ny Dipbrow i Soft medium, etter å ha brukt Medium brown før. Tror jeg liker Soft brown best, men vanskelig å si fordi brynene mine er helt på jordet atm.

Highlight: ABH Glow kit i Sun dipped :in-love:Elsker hele paletten, alle fargene. Spesielt er kanskje Bronze og Summer favorittene. Syns faktisk påføringen her er bedre enn i That glow.

Ellers er jeg blitt glad i Strobe cream etter litt opphold, men nå begynner den å bli tom! Men den er alltid en vinner. :) 

image.jpeg

Endret av Marita

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider