Azur

Asiatiske leppeprodukter

Anbefalte innlegg

Azur

For de av oss som liker Peri's ink men savner mer nøytrale farger: velvetserien kommer med nye farger nå: http://m.clubclio.co.kr/product/view.asp?product_cd=P201603166800

Noen som har prøvd både Velvet og vanlig og vet om velvet holder like bra? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
On 23. august 2016 at 13.39, Azur said:

Jeg bestilte Deep rose her

Denne kom allerede i dag. Fin, men ingen rosevibber over denne, slik navnet skulle tilsi. Det er en dyp mursteinsrød høstfarge. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PewPew

Er det åpent for å nevne andre asiatiske leppeprodukter i tråden også? Har Peri's ink Moist, men også endel andre produkter jeg vil nevne. Har alltid har glemt å starte en tråd som dette når jeg først har vært på forumet :P 

Endret av PewPew

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jorid

Når tråden heter Asiatiske leppeprodukter er vel alt som går på leppene lov @PewPew

De Peri's moist så fine ut! Jeg synes ofte det er vanskeligere å kjøpe nøytrale farger uten å swatche først, men om disse koster knappe 50-lappen så er det jo ikke personlig  økonomisk katastrofe om det blir bomkjøp. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
18 timer siden, PewPew said:

Er det åpent for å nevne andre asiatiske leppeprodukter i tråden også? 

Det var det som var meningen med denne tråden, ja :) kjør på! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anya

Kjøpte PeriPera Ink Moisture i farge nummer 4 hos CLIO og forelsket meg i fargen. En blanding av rosa og rødt, gir perfekt farge hvis du ikke er glad i røde lepper slik som meg. Gikk tilbake og kjøpte nummer 2, en veldig fin rosa farge som gir en romantisk feel. 

PeriPera Cushion Lip i PK08 er også en fin tint-leppestift som gir en mer baby/lyse rosa farge. Den har en litt upraktisk applikator men man får det til.

Må også nevne Berrisom. Vet ikke hvor mange av dere har prøvd eller vet om Berrisom, men de var faktisk de første som kom ut med tint hvor du påfører den også river du det av så forblir fargen igjen på leppene LENGE(og da mener jeg lenge etter du spiser og drikker). Mine to personlige favoritter er Bubble Pink og Pure Pink. Bubble Pink er en mer mild fuschia farge og ser bra ut på alle hudtyper slik jeg har sett. Pure Pink er mer lys rosa farge som passer perfekt med PeriPera's Ink Moisture i nummer 2. Jeg har brukt disse to sammen veldig ofte i det siste og man får en veldig fin gradient look:)

Endret av Anya

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PewPew

Haha,det var et sløvt øyeblikk av meg @Jorid og @Azur :P 

Mens det fortsatt sitter frisk i minne vil jeg begynne med å fortelle en av de dårligste jeg noen gang har prøvd gjennom tidene. RiRe Tick Tock lovely lip i fargen Blossom Pink. Den lukter altfor søtt godteri, på en måte som sminke rettet mot barn/lekebutikk. Kosten er elendig, upresis og får produktet til å legge seg ujevnt. Føltes ikke ille å ha på leppene, men det så ikke pent ut. Fargen var uansett for blass for meg, og jeg fikk den billig så var heldigvis ikke så stort tap. 

Har lip powder fra samme merke jeg ser frem til å teste litt mer. For det er som navnet sier, pudder men når det kommer på leppene blir konsistensen flytende eller noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PewPew
On 10.9.2016 at 19.56, Jorid said:

@PewPew Lip powder? Spennende? Sært? Blir leppene matte? 

Det er fascinerende! Pudderet blir til en slags lett krem eller merkelig gele. Merket selv påstår at den ikke skal bli matt. På handen min blir den matt med et tynt lag, men husker jeg rett var den ikke ikke helt matt på leppene mine. Er så forkjøla nå at det frister ikke å leke med sminke i dag :P Fant et bilde på google som jeg viser det litt bedre. Ikke særlig praktisk med pudder som lett kan havne overalt når jeg er så klønete da. Har følelse av at det er mest for morro skyld, og ikke noe som kommer til å revolusjonere leppeprodukt-verdensbildet mitt. 

Edit: Bildet ville ikke være med uansett hvilken størrelse jeg tok så blir link istedenfor:  https://images.vitamall.com/VM1004635925/433/Rire-Lip-Powder-1.8g-02-Hot-Plum-Usa-03.jpg

Endret av PewPew

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg blir ikke venn med stains. Dette er My darling tint i fargen vampire red og den stainer kun innerste delen av leppene (bredt nede og en liten prikk på overleppen) og gir nesten ingen farge ellers. Dette er tre lag :( Ser ut som jeg var rødvinsfylla i går, ikke som om jeg har på ett leppeprodukt!

2016-09-17 17.43.40.jpg

Edit: må nesten bare påpeke at dette er mitt "not amused face". Grimasen var med vilje, jeg har ikke slag altså!

Endret av lykkelitenen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernefrukt
2 timer siden, lykkelitenen skrev:

Jeg blir ikke venn med stains. Dette er My darling tint i fargen vampire red og den stainer kun innerste delen av leppene (bredt nede og en liten prikk på overleppen) og gir nesten ingen farge ellers. Dette er tre lag :( Ser ut som jeg var rødvinsfylla i går, ikke som om jeg har på ett leppeprodukt!

Edit: må nesten bare påpeke at dette er mitt "not amused face". Grimasen var med vilje, jeg har ikke slag altså!

Jeg hadde tester på en, og den så omtrent lik ut på meg. Som noe fra kvelden før, som du sier. Fristet ikke å kjøpe fler av den typen hvertfall.

ps. Fine briller :in-love:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen
14 minutter siden, Stjernefrukt said:

Jeg hadde tester på en, og den så omtrent lik ut på meg. Som noe fra kvelden før, som du sier. Fristet ikke å kjøpe fler av den typen hvertfall.

ps. Fine briller :in-love:

Takk!

Jeg ka ett fjerde lag og det gav farge påunderleppene, men på overleppen er det bare den lille flekken som tar farge, samt svakt langs leppekonturen. Ser ut som om jeg har tatt lippliner og ingenting annet på halve munnen. Not a cute look!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PewPew

@lykkelitenen Har du nylig brukt en leppomade med voks eller lignende i? Har erfart at noen tints ikke fester seg hvis det er noe som helst av produktrester på leppene (selv om jeg tørker det godt av). Eller så er vi i samme klubb hvor stains ikke fungerer :P På meg nekter fargen å feste seg på deler av leppene, legger seg ujevnt og/eller legger seg i små sprekker (som aldri duker opp med andre produkter).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
On 23. august 2016 at 13.39, Azur said:

Jeg bestilte Deep rose her

On 29. august 2016 at 17.06, Azur said:

Denne kom allerede i dag. Fin, men ingen rosevibber over denne, slik navnet skulle tilsi. Det er en dyp mursteinsrød høstfarge. 

Oppdatering ang det med fargen: legger man den som en leppestift blir den rustrød. Stainen, derimot, er deep rose som navnet lover. Jeg har blitt skikkelig venn med denne. Den starter som en matt/kremleppestift, og stainen som sitter igjen holder seg jevn og varer og varer. Endatil morgenen derpå våkner jeg litt rosefresh på leppene.

Den finnes betydeligere billigere enn linken over på feks Jolse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Jeg eier nå også #7 Dollish Beige Rose fra Velvet-serien til Peri's ink. Igjen, misvisende navn, for det er ingenting beige over denne. En nydelig dempet rose-rosa om man påfører den som en leppestift. Stainen er litt klarere rosa, men fortsatt nøytral. En fin hverdagsfresh farge som garantert blir mye brukt. Det er  praktisk at stainen overlever hele dagen selv om jeg er ivrig på å legge pleiende oljer og balm over. :in-love:

Jolse har fin pris på disse om dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
3 timer siden, lykkelitenen said:

@Azur du skulle vel ikke ha mulighet til å swatche? Jeg blir ikke venn med produsentenes egne swatches :/

Jeg kan prøve å huske det om jeg ser dagslys en dag. Men tror de er av typen som utvikler seg ganske individuelt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce

Prøvde min Peri`s ink velvet i dag for første gang. Denne havner nok på favorittlista med en gang. Påførte en gang i mårrest, og en gang etter ett par timer. Det har holdt hele dagen gjennom vind, snø, sørpe, utejobbing, kaffe og lunsj. Selve produktet forsvinner ganske fort syns jeg. Kanskje etter en time, men stainen som sitter igjen er så jevn, fin og bare nyyydelig :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider