Anbefalte innlegg

Tone
38 minutter siden, tapermari said:

Ble så skuffet da jeg åpnet boksen i dag, hadde gledet meg veldig til The Bold Box, så for meg masse sminke i enten høstfarger eller knæsje toner. Selve innholdet i boksen virker ganske greit, det var bare ikke det jeg hadde sett for meg. Tror jeg ble mest glad for den fine esken denne gangen :)

Nå føler jeg meg som en kjip grinch, men jeg ble utrolig skuffet over hele boksen - og likte ikke designet en gang, for jeg vil aller helst bare hatt de rosa slik at de matcher hverandre :blush: Synes ikke noe ved den var verken bold eller høstete, og altså:

Spoiler

Rensemelk, concealernude leppestift, fotkrem og antibac er alle ting jeg mer anser som det motsatte av "bold". 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun
1 minutt siden, Tone said:

Nå føler jeg meg som en kjip grinch, men jeg ble utrolig skuffet over hele boksen - og likte ikke designet en gang, for jeg vil aller helst bare hatt de rosa slik at de matcher hverandre :blush: Synes ikke noe ved den var verken bold eller høstete, og altså:

Reveal hidden contents

Rensemelk, concealernude leppestift, fotkrem og antibac er alle ting jeg mer anser som det motsatte av "bold". 

Er det lov å si at min reaksjon da jeg leste spoileren var "ugh" med både grimase og lyd? Ikke noe innhold for meg med andre ord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
4 minutter siden, Heidrun said:

Er det lov å si at min reaksjon da jeg leste spoileren var "ugh" med både grimase og lyd? Ikke noe innhold for meg med andre ord.

Veldig lov, jeg var skuffa nok da jeg oppdaget at jeg måtte betale for en boks jeg trodde jeg hadde fått avbestilt og fikk en enda større nedtur da jeg åpnet den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Godt å høre at det ikke bare var meg @Tone. Irriterer meg og at boksene ikke er like, men det gikk fint i dag siden den var så fin :blush: Skjønner ikke hvorfor i huleste boksen heter bold. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernefrukt

Mens jeg kjenner jeg er glad for at jeg ikke benyttet meg av det forrige tilbudet de hadde :P Bold du liksom :razz-drunk:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene
10 timer siden, Wasabi said:

Haha, ikke veldig bold den boksen der, nei. :P 

Håper glossybox skal ha noe black friday-tilbud med tre bokser til en god pris. Da må jeg prøve. :) 

Jeg også, men aller mest for selve boksenes del :giggle: Boksdilla :blush: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider