ToneO

Anastasia Beverly Hills Dipbrow

Recommended Posts

ToneO

Det var utrolig vanskelig å se hvilken farge som var rett for meg noe jeg skulle kjøpe Dipbrow, googlet masse swatches, men den samme fargen så jo ut som 7 forskjellige farger! :P
Spesielt var jeg intressert i Soft Brown, som det ikke var så mange bilder av, sannsynligvis siden denne er en av de nye fargene.

Så her er swatches av mine Dipbrow:
post-7-0-75417600-1421172903.jpg
Taupe, Soft Brown og Medium Brown (under)

post-7-0-94645400-1421172920.jpg
Taupe, Soft Brown, Medium Brown

post-7-0-74427600-1421172936.jpg
Taupe, Soft Brown, Medium Brown med blitz

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Martine

Fine :) Jeg stod lenge mellom medium brown og soft brown, men er nå glad jeg valgte førstnevnte. Soft brown ville garantert bli helt feil på meg.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludde

Fine swatches, tror nok soft brown blir feil på meg. Da blir det nok en medium brown, muligens taupe også for jeg tror medium brown kan bli bittelitt mørk,mens taupe litt for lys :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO

Taupe blir litt for grå og kald på meg, men det kommer nok an på hårfargen også, den funker nok med kaldere hårfarge.
Soft Brown funker veldig bra på meg og er "enklere" å legge siden den er lysere. Medium Brown har jeg på i dag, funker bra om jeg bruker en tynn kost og er litt forsiktig.

post-7-0-17496400-1421173737_thumb.jpg
Medium Brown

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Jeg har Taupe, men jeg tror nesten jeg må ha Soft Brown også. Har lyst på en som er litt varmere enn Taupe, og Soft Brown så jo perfekt ut :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg har Taupe, som gjerne kunne vært litt varmere eller mindre grå. Jeg lurer litt på om jeg egentlig skulle hatt Blonde siden den visstnok er mest lik Aqua Brow 10, men så leste jeg at noen mente at Blonde og Taupe var nesten identiske påført. Jeg har også tenkt på Soft Brown, men jeg synes den så ganske rød ut på swatchen?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Jeg har Soft Brown, Medium Brown og Dark Brown. Soft Brown likte jeg veldig godt når jeg hadde rødt hår/litt mørkt hår med rødt i seg, men nå har jeg nesten svart hårfarge uten noe rødt i seg og da kler Medium Brown meg best. Ikke for kald og ikke for varm. Dark Brown ble altfor mørk.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnK

Har noen MAC omega e/s og Dipbrow i Taupe? Ut i fra bildene ser Taupe og Omega ganske like ut, eller er jeg helt på jordet? Har prøvd MAC fluidline brow, men ikke fått helt dreisen og fargen er litt off. Men siden alle skryter sånn av disse er jeg litt nysgjerrig for det, og hvis taupe kan være en dupe for MAC Omega så tror jeg at jeg må prøve :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline

Har noen MAC omega e/s og Dipbrow i Taupe? Ut i fra bildene ser Taupe og Omega ganske like ut, eller er jeg helt på jordet? Har prøvd MAC fluidline brow, men ikke fått helt dreisen og fargen er litt off. Men siden alle skryter sånn av disse er jeg litt nysgjerrig for det, og hvis taupe kan være en dupe for MAC Omega så tror jeg at jeg må prøve :)

Jeg synes MAC Omega er mer lik Aqua Brow 10, som nok er mest lik Dipbrow Blonde. Nå er jo ikke Blonde og Taupe såå ulike, så derfor er nok Omega litt i samme gata. Siden MAC Omega er en øyenskygge, så blir det et mykere resultat enn med kremprodukt. Jeg tror nok ikke jeg er den eneste her inne som bruker Taupe, men som har brukt Omega mye tidligere. :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
iheartpenguins

De jeg har lyst på er alltid utsolgt når jeg er innom en butikk.... Taupe frister mest tror jeg... Noen som har swatch av blonde?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
vakkerlakk

Så fine swatches <3 funker disse til og lage små, tynne hår med? Eller passer ikke konsistensen til det?

Svaret er ja. Det er det eg gjer. Men du er avhengig av ein tynn og presis kost sjølvsagt :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline

Synes dere det er enkelt å få riktig mengde produkt på, eller blir det fort mye? 

Jeg synes det er lett å få for mye siden det er et kremprodukt. Jeg opplever litt det samme med Aqua Brow, men jeg synes fortsatt det er enkelt å få til på morgenen med dårlig tid. Krever bare litt mer trening enn med øyenskygge.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Synes dere det er enkelt å få riktig mengde produkt på, eller blir det fort mye? 

Det går som regel greit, men det blir fort for mye igjen synes jeg. Lett å få "klumper" på kosten, også blir det masse produkt på en plass på brynet :P Går bra hvis man er forsiktig og følger med da!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Monica

Det går som regel greit, men det blir fort for mye igjen synes jeg. Lett å få "klumper" på kosten, også blir det masse produkt på en plass på brynet :P Går bra hvis man er forsiktig og følger med da!

Jeg synes det er lett å få for mye siden det er et kremprodukt. Jeg opplever litt det samme med Aqua Brow, men jeg synes fortsatt det er enkelt å få til på morgenen med dårlig tid. Krever bare litt mer trening enn med øyenskygge.

Takk for svar dere. Tror nok jeg drøyer å prøve disse. Jo mindre styr med brynene jo bedre. Nå har jeg jo ganske naturlig mørke bryn så trenger ikke mye produkt.. :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
iheartpenguins

Matcher foressten fargene med brow wiz? Der bruker jeg taupe, så da bør jeg kanskje kjøpe taupe i dip brow også? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arlandria

Tror de matcher sånn cirka, men det kan stort sett være lurt å gå ned litt i farge med Dipbrow. De er veldig pigmenterte. Men Taupe er såpass lys at den tror jeg passer deg fint. Bare swirle godt i lokket før du påfører :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Matcher foressten fargene med brow wiz? Der bruker jeg taupe, så da bør jeg kanskje kjøpe taupe i dip brow også? 

Som Arlandria sier kan man godt gå litt ned i farge i Dip Brow. Kremprodukt er mye mer intenst. Men nå går det ikke an å gå "ned" fra Taupe da (Blonde er like mørk, bare varmere). Hvis du er lett på hånden så kan du nok godt bruke Taupe :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Etter jeg begynte å dytte kosten litt i lokket etter jeg har tatt produktet på kosten, så synes jeg det er blitt mye lettere å kontrollere mengden. Jeg begynner faktisk å lure på hva jeg gjorde før dipbrow og aqua brow...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider