Gammeljåla

Deciem "The Ordinary"

Anbefalte innlegg

Belle
21 minutter siden, Veronica_ said:

Da skal jeg gjøre det sånn, tusen takk:) noe mer jeg bør teste derfra? Har fuktighetskremen på vei i posten også, sammen med en foundation. 

Fuktighetskremen er kjempegod! Jeg bruker den som nattkrem, for min fete hud liker den ikke så godt på dagtid.

Jeg elsker (!) retinoid 2% emulsion. Den holder huden min veldig fin, og jeg slipper å bruke epiduo - enn så lenge ihvertfall. :D 

Sånn ellers så er jeg fast bruker av niacinamide, azelaic acid, fuktighetskremen og silikonprimeren. Har også EUK134 og Ferulic Acid + Reservatrol liggende på vent. Prøve EUK134 for første gang i dag. Tester ut forsiiiktig, selv om jeg har lyst til å kleise alt i ansiktet med én gang. :giggle: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Veronica_
9 minutter siden, Belle skrev:

Fuktighetskremen er kjempegod! Jeg bruker den som nattkrem, for min fete hud liker den ikke så godt på dagtid.

Jeg elsker (!) retinoid 2% emulsion. Den holder huden min veldig fin, og jeg slipper å bruke epiduo - enn så lenge ihvertfall. :D 

Sånn ellers så er jeg fast bruker av niacinamide, azelaic acid, fuktighetskremen og silikonprimeren. Har også EUK134 og Ferulic Acid + Reservatrol liggende på vent. Prøve EUK134 for første gang i dag. Tester ut forsiiiktig, selv om jeg har lyst til å kleise alt i ansiktet med én gang. :giggle: 

Skal teste det jeg har kjøpt først, så blir det helt sikkert en bestilling eller fler etterhvert:grin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle
1 minutt siden, Veronica_ said:

Skal teste det jeg har kjøpt først, så blir det helt sikkert en bestilling eller fler etterhvert:grin:

Hehe, ja, jeg har bare fylt på mer og mer egentlig. Elsker alt jeg har prøvd derfra, bortsett fra Squalane. Den tror jeg jeg reagerer på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Veronica_
På 22.2.2018 den 9.28, Belle skrev:

Hehe, ja, jeg har bare fylt på mer og mer egentlig. Elsker alt jeg har prøvd derfra, bortsett fra Squalane. Den tror jeg jeg reagerer på.

Jeg hr fått noen kviser etter oppstart, regner med at det bare er noe urenheter som må vekk eller noe sånt. Opplevde du også det i starten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle
On 27.2.2018 at 11.25, Veronica_ said:

Jeg hr fått noen kviser etter oppstart, regner med at det bare er noe urenheter som må vekk eller noe sånt. Opplevde du også det i starten?

Tenker du på squalane? I så tilfelle, ja. Jeg reagerer på veldig lite, og pleier ikke å få kviser av produkter på generell basis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Veronica_
3 timer siden, Belle skrev:

Tenker du på squalane? I så tilfelle, ja. Jeg reagerer på veldig lite, og pleier ikke å få kviser av produkter på generell basis.

Nei de har jeg ikke prøvd. Men jeg tror bare det er urenheter som har ligger der som kommer ut. For kvisene som kommer varer veldig kort i forhold til hva jeg et vandt til. Jeg må innrømme at jeg testet alt ganske kjapt, var ikke noe flink til å starte forsiktig:/ men tror ikke jeg reagerer på noe, det er bare snakk om en kortvarig kvise her og der. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Min squalene er snart tom, så jeg likte den veldig godt, men jeg har shoppestopp nå så blir ikke påfyll av den med en gang. Har rose hip oil fra samme merke liggende også, så spent på å teste den :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michelle

Dette vet vell sikkert de fleste, men om du har en sprukket kvise; vær så snill, IKKE bruk den røde peelingen på det området! Fy søren det svei og brant altså! Begynte jo nesten å grine. :rotfl:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michelle
2 timer siden, Tone said:

Hvor lang tid pleier ordre fra Deciem å bruke? Jeg bestilte sist mandag og det ser ikke ut til at den er sendt enda :( 

Tar vanligvis 3-4 dager fra jeg har lagt inn bestilling til de sender pakken - men det har hendt at det tar lengre tid. :) Du får mail når de har sendt den, med sporing. De er noen ganger trege, og det har hendt meg at pakken tar evig lang tid, men har alltids dukket opp til slutt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
On 21.5.2018 at 0.55, Michelle said:

Tar vanligvis 3-4 dager fra jeg har lagt inn bestilling til de sender pakken - men det har hendt at det tar lengre tid. :) Du får mail når de har sendt den, med sporing. De er noen ganger trege, og det har hendt meg at pakken tar evig lang tid, men har alltids dukket opp til slutt. 

Æsj, kjedelig.... Men takk for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid
1 hour ago, Tone said:

Æsj, kjedelig.... Men takk for svar!

De er vanligvis trege, er min erfaring, men når det først er sendt går det vanligvis fort. Så lenge man er under grensa i alle fall. Jeg bestilte dagen før deg og det er heller ikke sendt, men bestilte fra et annet sted samtidig og det er heller ikke sendt enda, så kanskje det er litt treghet i flere systemer. Forøvrig har de to siste bestillingene mine fra h&m også vært kjempetreff å bli sendt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Skjønner ikke at de egentlig tør å ta det inn. Har jo vært så mange steder som har slitt med å ha det "i stock", og hele tiden vært tomt for ting. Blr absolutt interessant å se hvordan prisene blir :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Jeg er dessverre sånn skrudd sammen at jeg ikke klarer å verdsette et merke mer enn personene som står bak, så etter det stadig eskalerende dramaet frontet av CEO Brandon Truaxe, har jeg funnet alternativer til de produktene derfra jeg (faktisk) likte greit nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kisha

Magpie: samme her! Ønsker ikke å støtte sånn oppførsel på noe vis. Skal heller kjøpe marula og rosehip oljen når han tar til vett igjen😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie
7 hours ago, Kisha said:

Magpie: samme her! Ønsker ikke å støtte sånn oppførsel på noe vis. Skal heller kjøpe marula og rosehip oljen når han tar til vett igjen😅

Han er vel tydelig psykisk syk, men det går allikevel ikke an å oppføre seg på den måten, og det finnes garantert andre i lederteamet som kunne grepet inn, men som ikke gjør det. Er det prinsippet om at "all oppmerksomhet er god oppmerksomhet" som gjelder, tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michelle
3 timer siden, Magpie said:

Han er vel tydelig psykisk syk, men det går allikevel ikke an å oppføre seg på den måten, og det finnes garantert andre i lederteamet som kunne grepet inn, men som ikke gjør det. Er det prinsippet om at "all oppmerksomhet er god oppmerksomhet" som gjelder, tro?

Veldig mulig.... 

Jeg er på jakt etter en erstatning for Niacinamide 10% + Zinc 1%. Hovedsaklig fordi den bruker en del tid på å trekke inn (om den ikke får tid til å trekke inn så piller den av huden når jeg påfører andre produkter), og fordi den er så vanvittig udrøy. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Virker som om folk har prøvd å ta kontrollen over instagram og skaffet han hjelp, men han slapp et brev på deciem sin side (mener jeg) hvor han skrev ganske mye rare ting. Jeg bruker det jeg har av The Ordinary produkter, siden jeg ser ikke vitsen i å helle ut produkter som jeg har kjøpt. Men jeg gjenkjøper ikke når jeg har funnet gode produkter som ikke koster mye mer. Synes hele greia er veldig trist egentlig, siden jeg liker masse av hudpleien deres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
17 minutter siden, Michelle said:

Jeg er på jakt etter en erstatning for Niacinamide 10% + Zinc 1%. Hovedsaklig fordi den bruker en del tid på å trekke inn (om den ikke får tid til å trekke inn så piller den av huden når jeg påfører andre produkter), og fordi den er så vanvittig udrøy. 

Har ikke prøvd denne, men omvendt. Har vurdert den som erstatning for Shark Sauce. Så du kan se på om Shark Sauce eller andre niacinprodukter fra Holy Snails er noe for deg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie
1 hour ago, Michelle said:

Veldig mulig.... 

Hva med Paula's Choice? Selvsagt en helt annen prisklasse, men jeg synes i hvert fall at tingene jeg har prøvd derfra, faktisk merkes, i motsetning til tilsvarende fra TO

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna
4 timer siden, Andrea said:

Beth's har fått inn litt i nettbutikken nå :) Er det noen som vet om produktene kommer fysisk i Oslo?

Kommer til H&M i løpet av sommeren :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider