Stjernefrukt

Cover FX

Recommended Posts

Stjernefrukt

Jeg ser de har fått inn Cover FX på Skincity, og det ser jo unektelig ganske spennende ut. Spesielt Custom cover drops, fargeutvalget og at merket er dyrevennlig/vegansk.

Er det noen som har erfaringer med dette merket de gjerne vil dele? :)

PS. Prøvde å søke etter andre tråder om merket, men fant ingen. Beklager eventuell dobbelposting. :blush:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Det ser veldig lovende ut. Håper de får inn Mattifying Primer. Det er den beste primeren jeg har brukt på nesen min. Og sminken holder seg matt mye lengre! (men den er jo Sephora exclusive så.. Regner ikke med det)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt
12 timer siden, Isabel skrev:

Det ser veldig lovende ut. Håper de får inn Mattifying Primer. Det er den beste primeren jeg har brukt på nesen min. Og sminken holder seg matt mye lengre! (men den er jo Sephora exclusive så.. Regner ikke med det)

Mattifying primer ligger i den nettbutikken, jo. Kanskje jeg må ta en ekstra titt på den. Ingenting sitter på den nesa her...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
3 hours ago, Stjernefrukt said:

Mattifying primer ligger i den nettbutikken, jo. Kanskje jeg må ta en ekstra titt på den. Ingenting sitter på den nesa her...

Den lå ikke der igår! Wow, jeg kjøper den allerede :blush:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt

Jeg har fått dilla på glød (velkommen etter liksom), og har bestilt meg både custom enhancer drops og illuminating setting spray. Noen som har erfaringer med disse? Kjekt å lese mens man venter i spenning :clap:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arenika85
2 timer siden, Stjernefrukt said:

Jeg har fått dilla på glød (velkommen etter liksom), og har bestilt meg både custom enhancer drops og illuminating setting spray. Noen som har erfaringer med disse? Kjekt å lese mens man venter i spenning :clap:

Har begge deler ^^ når det kommer til custom enhancer drops bør du absolutt gå etter reglen "a little goes a long way"! 

De er veldig pigmenterte og det er veldig lett å gå overboard i forhold til mengden med de. Jeg foretrekker også å dabbe det på med fingrene og blende kantene med en beautyblender som det eventuelt er litt foundation rester på. Ellers ser det lett veldig unaturlig ut. 

Setting sprayen elsker jeg :) men Obs husk å riste den før bruk. Sminken holder seg godt og den gir en fin glød ^^ 

en får btw dette merket på kicks også nå. Om en ikke finner en ting på skincity så kanskje kicks har det ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt
10 minutter siden, Arenika85 skrev:

Har begge deler ^^ når det kommer til custom enhancer drops bør du absolutt gå etter reglen "a little goes a long way"! 

De er veldig pigmenterte og det er veldig lett å gå overboard i forhold til mengden med de. Jeg foretrekker også å dabbe det på med fingrene og blende kantene med en beautyblender som det eventuelt er litt foundation rester på. Ellers ser det lett veldig unaturlig ut. 

Setting sprayen elsker jeg :) men Obs husk å riste den før bruk. Sminken holder seg godt og den gir en fin glød ^^ 

en får btw dette merket på kicks også nå. Om en ikke finner en ting på skincity så kanskje kicks har det ;) 

Hvilken farge har du på dråpene? Jeg tenkte egentlig å blande den i foundationen/primeren, men det blir kanskje for voldsomt..? Jeg så de hadde fått merket på kicks, ja. Men sprayen var dyrere der. Glemte å sjekke prisen på dråpene :razz-drunk:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arenika85
2 minutter siden, Stjernefrukt said:

Hvilken farge har du på dråpene? Jeg tenkte egentlig å blande den i foundationen/primeren, men det blir kanskje for voldsomt..? Jeg så de hadde fått merket på kicks, ja. Men sprayen var dyrere der. Glemte å sjekke prisen på dråpene :razz-drunk:

Har celestial. Å blande de i foundation fungerer utmerket. Da kan du jo selv bestemme hvor mye effekt de skal ha i forhold til hvor mange dråper du bruker. Jeg likte ikke selv å blande de i foundation men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg ikke bruker foundation så ofte. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Jeg blander mine i foundation og det funker kjempe godt. :) Har blitt en kjempe god favoritt her. @Stjernefrukt
Jeg har også setting sprayen (illuminating) og den er kjempe god. Har aldri hatt noe sterkt behov for å riste den, kan hende du må det hvis den ting har skilt seg litt? Aner ikke, jeg har i hvert fall aldri hatt det problemet. Tror @tapermari har den også.

Edited by Isabel

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Stemmer, men har ikke åpnet den enda, den er pakket ned med resten av samlingen :weep: Stemmer det at det er en slags kule i den? Så en YT-video der noen ristet den, hørtes ut som det var noe i flasken. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt

Jeg kjøpte også Celestial, men synes Moonlight også ser helt nydelig ut. Nå gleder jeg meg, kjenner jeg. 

Bestilte custom cover drops også, og ser for meg en slags alt-i-ett-blanding på sminkelabratoriet! Her skal det mikses og trikses :party:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arenika85
9 timer siden, Isabel said:

Jeg blander mine i foundation og det funker kjempe godt. :) Har blitt en kjempe god favoritt her. @Stjernefrukt
Jeg har også setting sprayen (illuminating) og den er kjempe god. Har aldri hatt noe sterkt behov for å riste den, kan hende du må det hvis den ting har skilt seg litt? Aner ikke, jeg har i hvert fall aldri hatt det problemet. Tror @tapermari har den også.

Prøv å rist den så ser du fort hvorfor en skal det ;) det er små shimmerpartikler i den som da kommer bedre frem ^^ 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
1 hour ago, Arenika85 said:

Prøv å rist den så ser du fort hvorfor en skal det ;) det er små shimmerpartikler i den som da kommer bedre frem ^^ 

Mine er fullt spredt hele tiden ;)

Har ikke vært et problem til dags dato. Så ser på meg selv som heldig. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arenika85
22 timer siden, Isabel said:
22 timer siden, Isabel said:

Mine er fullt spredt hele tiden ;)

Har ikke vært et problem til dags dato. Så ser på meg selv som heldig. 

Hehe ??

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt

Har testa settingsprayen i dag, og herre min hatt så fin den er! Jeg har pest meg gjennom fix-sprayen til Jan Thomas i det siste, og her merker jeg stor kvalitetsforskjell ja! Både i selve produktet, og i spraydysen. Jeg kommer til å kjøpe den matte sprayen også etter hvert. 

(Til informasjon så ristet jeg min spray, haha. Det er sånn kule i, og jeg merket den satt litt "seigt" i bunnen av flaska før jeg ristet den.)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt
7 minutter siden, Isabel skrev:

Kanskje min fikk skikkelig god tur før jeg fikk den av Mari :blush: Trossalt fra USA til Bergen.

Det var sikkert mye turbulens :cat:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari
3 timer siden, Isabel said:

Kanskje min fikk skikkelig god tur før jeg fikk den av Mari :blush: Trossalt fra USA til Bergen.

Ja, også innom naboen din :quiet:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt
2 timer siden, Wasabi skrev:

Noen som har testet denne fra cover fx? http://beautybay.com/cosmetics/coverfx/coverclick/

Jeg vurderte den, men den har fått mye negativ kritikk pga pris/størrelse på produktet, som @LinnH nevner. Sikkert kjekk å ha i veska, men tror den er for liten til å bruke til daglig...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
2 timer siden, LinnH said:

Er dette foundation eller er det concealer? Tenkte først den var veldig billig, ser du må kjøpe selve hylse i tillegg samt det er veldig lite produkt her. 

Er en foundation i stickform om jeg ikke har misforstått. Teit at man må kjøpe hylsen i tillegg, ja. Den burde jo fulgt med så kunne man hatt mulighet til å kjøpe kun refill neste gang. 

1 time siden, Stjernefrukt said:

Jeg vurderte den, men den har fått mye negativ kritikk pga pris/størrelse på produktet, som @LinnH nevner. Sikkert kjekk å ha i veska, men tror den er for liten til å bruke til daglig...

Ja, så det jeg også. Ser jo så billig ut, men blir dritdyrt likevel fordi den er så liten. Klarte ikke å finne ut hvor mye den faktisk inneholder, mulig det bare er jeg som ikke leste godt nok. Tenkte som touch up til å ha med i veska, ja, som hovedfoundation går den nok veldig fort tom. Men der har jeg jo 20 andre å bruke, hehe. :P Så hadde jo vært gøy å prøve, men kjipt om den går tom med en gang. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt
Den 15.6.2017 at 18.15, Stjernefrukt skrev:

Har testa settingsprayen i dag, og herre min hatt så fin den er! Jeg har pest meg gjennom fix-sprayen til Jan Thomas i det siste, og her merker jeg stor kvalitetsforskjell ja! Både i selve produktet, og i spraydysen. Jeg kommer til å kjøpe den matte sprayen også etter hvert. 

Fascinasjonen for denne gikk ganske kjapt over. Etter noen få gangers bruk begynte det bare å renne glitter ut av sprayen, og kun 1/5 av produktet havnet i fjeset. Jeg sendte den i retur til skincity og fikk ny straks de hadde den på lager (med flotte plasterpåsåret-gaver. Heia skincity!).

Den nye sprayen er bedre, men jeg har noen andre issues. Den gir for eksempel veldig fin glød, men jeg får noen glitterflekker i ansiktet som må blendes ut. Ikke helt jevnt altså. 

I tillegg blir klærne full av glitter! Hvis jeg glemmer å dekke til tøyet før jeg bruker sprayen er det krise. Usj. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Å nei, så kjedelig. :( Hadde egentlig lyst på den jeg og, men da gidder jeg ikke. Har så mye sånt uansett,  så ekke synd på meg.

Heia skincity, ja! Fantastisk service der! :) Fine, fine butikken. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider