Stjernefrukt

Cover FX

Recommended Posts

Wasabi

Noen som har prøvd power play foundation fra cover fx? Jeg har hatt lyst til å prøve den lenge og da jeg fant den på 30% hos beautybay slo jeg til. Ser den har fått veldig blandede omtaler, men håper den er bra. Bestilte også reisestr av settingpudderet deres. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt
På 4.9.2017 den 8.39, Stjernefrukt skrev:

Fascinasjonen for denne gikk ganske kjapt over. Etter noen få gangers bruk begynte det bare å renne glitter ut av sprayen, og kun 1/5 av produktet havnet i fjeset. Jeg sendte den i retur til skincity og fikk ny straks de hadde den på lager (med flotte plasterpåsåret-gaver. Heia skincity!).

Den nye sprayen er bedre, men jeg har noen andre issues. Den gir for eksempel veldig fin glød, men jeg får noen glitterflekker i ansiktet som må blendes ut. Ikke helt jevnt altså. 

I tillegg blir klærne full av glitter! Hvis jeg glemmer å dekke til tøyet før jeg bruker sprayen er det krise. Usj. 

Jeg reviderer meg selv. Det har blitt gjenkjøp av denne, og jeg har til dags dato ikke funnet en setting spray jeg liker bedre. Til og med den tidligere favoritten fra Clarins har måttet vike for denne.

Jeg har både den matte og den med glød, og bruker begge hver dag. Den matte blendes inn i foundationen, mens den med glød er siste finish. Sminken sitter (nesten) som støpt. Hvertfall så godt man kan forvente på min blanke nese og konstante ansiktsfikling 😄 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider