Sign in to follow this  
Frøken Lilla

Chanel

Recommended Posts

Tone

Jeg er ofte veldig fan av designet, og liker godt å ta frem de få produktene jeg har, men det er veldig lite jeg har følt behov for å ha. Har to kremblusher, det rosa løspudderet og én Illusion d'Ombre. Kremblushene liker jeg godt, pudderet har nydelig design og er absolutt er et godt nok produkt (men jeg ser ikke bort fra at det finnes tilsvarende til en brøkdel av prisen), og kremskyggen er også fin. Generelt godt fornøyd med alt jeg har, men jeg kan ikke komme på noe jeg føler jeg mangler derfra. 

Ja, bortsett fra krembronzeren som sikkert ikke ville blitt bruk her uansett...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Martine

Jeg har løspudderet fra Chanel, det er faktisk snart tomt. Tror jeg vil kjøpe det igjen, for det er så perfekt <3

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie

Jeg har én Illusion d'Ombre, og gudene vet hvor lenge siden det er jeg i det hele tatt har sett på den :P Den er veldig fin, men jeg bruker den jo aldri. Har hatt veldig lyst på krembronzeren som ca. alle på Youtube elsker, men har funnet ut at jeg klarer meg aldeles utmerket med de jeg har fra MAC og Bourjois :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Harefrøken

Jeg ender som regel opp meg å kjøpe minst en av neglelakkene hver gang... men har ikke bestemt meg hvilke enda. Må nok stå og studere i butikk tror jeg.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Bitteliten

Jeg er veldig glad i Vitalumiere Acqua, og det faste, transparente pudderet. Ja, og så en del av leppisene, da. Husker aldri hva de heter. Designet er overlegent :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla

Noen som vet hva krembronzeren koster på kicks og/eller taxfree?

Liker ikke at man ikke kan sjekke chanelpriser på nett..

taxfree priser finner du på colorline.no :D i katalogen dems :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle

Men er det noen her som har prøvd Libre Universelle (troooor jeg det heter)? Jeg har hørt så mye bra om det og lurer på om jeg burde prøve det.

Jeg sier det samme som Mai: ikke snill mot tørr hud. Jeg prøvde iherdig å like det, men akk nei. Det fremhevde tørre partier og var rett og slett ikke fint på.

...og der stopper mine erfaringer med Chanel. *ler*

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marthe

Chanel er et merke jeg sjelden har blitt skuffet av. Favoritter er Rouge Coco Shine (Escale og Sourire er utrolig fine farger, har brukt opp en av hver), Illusion D'Ombre (ordentlig fine skygger med "voksen"-glitter, har Ebloui og Fatal hvor førstnevnte blir brukt 4 av 7 dager i uken, får grønne øyne til å poppe), Perfection Lumière Foundation (brukt opp to stykker, ser flawless ut selv etter 5 timer og dekker godt uten at det ser maskete ut), Natural Finish Loose Powder (har brukt opp to, elsker det pudderet! Har ikke hatt det på en stund fordi den er så stor og klumpete, men merker jeg savner det veldig. Får hvilken som helst foundation til å se enda bedre ut.)

Et produkt jeg ikke er så fan av er den pressede versjonen av løspudderet, det gjorde ikke alle de samme fantastiske tingene som løspudderet gjorde. 

Av hudpleie har jeg hatt den rensende krem-masken (grønne tuben) og jeg likte den overraskende utrolig godt. Tørket ikke ut huden min helt fullstendig selv om den var rensende.

Edited by Marthe

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja

Rouge Coco leppestiften har forresten blitt reformulated, de nye blir lansert i Asia nå og jeg tror ikke det er lenge til de kommer her også. Håper virkelig de er bedre enn de som er nå, for jeg syns formulaen rett og slett er crap. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Katharina

Jeg liker veldig godt designet, og har to leppestifter. Men de bruker jeg aldri, jeg liker heller ikke lukten hehe. Også har jeg jo Vitalumiere foundationen, som jeg egentlig ikke synes er verdt pengene

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marthe

Er det noen som vet prisen på Les Beiges All-In-One Healthy Glow Fluid i butikker i Norge? :) Ser på Chanel sin amerikanske nettbutikk at den ligger på samme nivå som Vitalumiere Aqua.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anja

Troooor jeg betalte 309kr forrige uke..

Kanskje jeg må få mamma til å handle når ho skal til syden :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH

Chanel sin høstkolleksjon likte jeg!
(bilde fra Gooroobeauty sin instagram-konto)

chanel_fall15_gooroo.thumb.jpg.5f20172b4

Likte spesielt blushen i midten (Alezane) og paletten med 5 skygger, og leppestiften.

Synes paletten er litt lik Charming paletten som kom i 2013(?), men det er jo slike farger jeg liker så kanskje derfor jeg faller for de gang på gang. Dessuten likte jeg godt konsistensen på skyggene i Charming-paletten, bedre enn quadene (har riktignok ikke prøvt den nye varianten).

Skal definitivt kikke på de, og med en rabattkupong og noen gavesjekker blir det kanskje kjøp.

Her er Charming til sammenligning. Kanskje ikke så lik likevel?

chanel_charming.thumb.jpg.da161df7a04b6d

Edited by LinnH

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Oh, jeg likte den bakre blushen! Jeg har ikke tatt i bruk blushen fra vårkolleksjonen enda, men den er jo alt for fin til å ødelegge :P neida, jeg skal bruke den, bare ikke helt enda:blush:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege

Leppestiften hadde veldig fin farge, den skal jeg definitivt sjekke ut :) Nysgjerrig på den krukken i midten av bildet med korall/oransje farge på innholdet. Hva er det? :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Leppestiften hadde veldig fin farge, den skal jeg definitivt sjekke ut :) Nysgjerrig på den krukken i midten av bildet med korall/oransje farge på innholdet. Hva er det? :P 

Det er en Illusion d'Ombre, en hybrid krem-/pudderskygge. De er fine å se på, men jeg har kvittet meg med alle mine fordi de er klin umulige å bruke, og tørker inn i løpet av få måneder uansett oppbevaring.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH

Det er en Illusion d'Ombre, en hybrid krem-/pudderskygge. De er fine å se på, men jeg har kvittet meg med alle mine fordi de er klin umulige å bruke, og tørker inn i løpet av få måneder uansett oppbevaring.

Jeg hadde to av disse og endte også opp med å kaste de pga de tørket inn. Mener å huske mine holdt i under i et år. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege

Takk for oppklaring! Nei, da skal jeg holde meg unna, har hørt at de tørker ut i ekstremfart ja.. Tenkte kanskje det var en krem til pudder blush eller noe slikt :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
vakkerlakk

Jeg hadde to av disse og endte også opp med å kaste de pga de tørket inn. Mener å huske mine holdt i under i et år. 

Takk for oppklaring! Nei, da skal jeg holde meg unna, har hørt at de tørker ut i ekstremfart ja.. Tenkte kanskje det var en krem til pudder blush eller noe slikt :) 

Mine Illusion d'Ombre er framleis heilt fine og dei er i alle fall 1,5 år gamle.  

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider