Sign in to follow this  
Frøken Lilla

Chanel

Recommended Posts

Loekaas
23 timer siden, Frøken Lilla said:

oj! :/ brukte nettopp 2 20% kuponger på chanel, men ikke på duoene. Har 40 misty-soft, og er veldig glad i den! tror jeg iallefall må sjekke ut nr 20 også. Noen andre dere anbefaler? 

Får man brukt to 20% kuponger på samme produkt i butikk? Trodde egentlig det bare var på nett det var en svakhet i systemet som gjorde at vi kunne bruke to på samme produkt, men at det ikke er meningen :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla
Just now, Loekaas said:

Får man brukt to 20% kuponger på samme produkt i butikk? Trodde egentlig det bare var på nett det var en svakhet i systemet som gjorde at vi kunne bruke to på samme produkt, men at det ikke er meningen :P 

jeg kjøpte to chanel produkter og kastet kvitteringen så aner ikke hva de gjorde egentlig... var en singel skygge og en neglelakk. kan hende de tok 20 på hver av dem. Men jeg har en gang før vet jeg, fått lov til å bruke 2 på samme produkt (chanel det og... kuponger brukes alltid på chanel :P ) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja
On 1/30/2016 at 23.17, Frøken Lilla said:

oj! :/ brukte nettopp 2 20% kuponger på chanel, men ikke på duoene. Har 40 misty-soft, og er veldig glad i den! tror jeg iallefall må sjekke ut nr 20 også. Noen andre dere anbefaler? 

Kan også gå god for nr 20! Den ble med meg hjem i dag. Kan også gå god for sable/emouvant, men de er ikke så veldig ulike da. Tror kanskje misty/soft skal bli min også.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla

spurte ei på kicks i går, og hun sa at det ikke var 100% avgjort... for chanel hadde byttet importør (eller noe) 1.februar og derfor var det litt dårlig info å få om dagen virket det som...  jeg håper det kommer en kicks kupong til snart :P evt skal sambo ut å fly (glemmer alltid å be han se når han "bare" skal på jobb, men tror ikke han liker å ha med seg sminke i bagasjen ut i nordsjøen...haha!), uansett han skal til utlandet før påske. så får skrive en liten liste da. jeg må jo få poker-enke gave når han skal spille NM i en uke :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja
On 2/5/2016 at 20.28, Frøken Lilla said:

spurte ei på kicks i går, og hun sa at det ikke var 100% avgjort... for chanel hadde byttet importør (eller noe) 1.februar og derfor var det litt dårlig info å få om dagen virket det som...  jeg håper det kommer en kicks kupong til snart :P evt skal sambo ut å fly (glemmer alltid å be han se når han "bare" skal på jobb, men tror ikke han liker å ha med seg sminke i bagasjen ut i nordsjøen...haha!), uansett han skal til utlandet før påske. så får skrive en liten liste da. jeg må jo få poker-enke gave når han skal spille NM i en uke :P

De står som discontinued på chanel.com i hvertfall, og de Selfridges og sånn har fjernet de fra nettbutikken. Men hallo, Kicks har jo aldri noe god info om noe som helst uansett da.

MEN, har sett at det skal komme en kolleksjon/lansering som heter Eyes on Chanel eller noe sånn, men ingen aning om hva det er eller når det kommer. Kanskje det blir nye duos? Det hadde vært awesome.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla
45 minutter siden, Kaja said:

De står som discontinued på chanel.com i hvertfall, og de Selfridges og sånn har fjernet de fra nettbutikken. Men hallo, Kicks har jo aldri noe god info om noe som helst uansett da.

hehe hun damen på kicks jeg var på var "skrå sikker", for DETTE kunne hun (typisk sminkebutikk dame i 50 årene som har jobbet der i 30 + år... )  :P  kanskje jeg får kjappe meg til en kicks alikevel... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja
On 2/15/2016 at 20.49, Frøken Lilla said:

hehe hun damen på kicks jeg var på var "skrå sikker", for DETTE kunne hun (typisk sminkebutikk dame i 50 årene som har jobbet der i 30 + år... )  :P  kanskje jeg får kjappe meg til en kicks alikevel... 

Klassisk! Kjenner typen alt for godt.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla

nå var jeg på en vita i dag, og spurte. og hun der sa (og viste meg) at "noen" (aner ikke om det er en leverandør?) hadde markert 2 av duoene med rød neglelakk merke, og at det var de to som skulle ut... fatter ikke at det er så mye forskjellig info ute blandt de som selger chanel.. har de ikke hørt om fellesmail :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Chanel har vel byttet distributør helt nylig, og all forvirringen har nok garantert en sammenheng med dette. Jeg har observert gapende tomme hull i displayet på to-tre Kicksbutikker de siste dagene, der de venter på at vårkolleksjonen skal dukke opp.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja

Kaster meg på den grønne asså! Goooooooorgeous!

Ikke ofte jeg klager over Chanel da, men den nye baselakken er crap. Skal saumfare Bergen på jakt etter den gamle hvite.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene
1 time siden, Azur said:

Jeg syns det ser ut som en grønn Terrana. Håper i alle fall det, for den kvaliteten er bra. 

Dette er vel den nye formulaen? "Gel"-formulaen det var snakk om for lenge siden?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja
On 4/19/2016 at 23.03, Helene said:

Dette er vel den nye formulaen? "Gel"-formulaen det var snakk om for lenge siden?

Jepps, de nye har komt i butikk nå (i hvert fall på Vita Exclusive, men Kicks hadde ikke i forrige uke).

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur
9 timer siden, Kaja said:

Jepps, de nye har komt i butikk nå (i hvert fall på Vita Exclusive, men Kicks hadde ikke i forrige uke).

Den grønne over her også? Eller mente du generelt den typen lakker med ny design/ingredienser? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja
11 timer siden, Azur said:

Den grønne over her også? Eller mente du generelt den typen lakker med ny design/ingredienser? 

Ikke den grønne nei, bare den nye typen lakker. Sommerkolleksjonen pleier vel ikke komme før tidligst i mai.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur
20 timer siden, Frøken Lilla said:

Tok storeslem på Gardermoen i kveld...? Bilder kommer! En stk lakk og 2 stykk quads.... 

Har OSL begynt med Chanel igjen? Innland/utland?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene
2 timer siden, Azur said:

Har OSL begynt med Chanel igjen? Innland/utland?

Jeg regner nesten med det var ankomst utland, siden Lilla har vært på utenlandstur :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider