Sign in to follow this  
Frøken Lilla

Chanel

Recommended Posts

Frøken Lilla
6 timer siden, bykatt said:

Noen som vet om Fredrik & Louisa pleier å få inn Chanel LE, og evt hvilke F&L-butikker i så fall? Andre som er gode på Chanel? Douglas-butikken er jo lagt ned. Gimle parfymeri kanskje?

Jeg har forelsket meg i denne: https://www.chanel.com/en_US/fragrance-beauty/makeup-eyeshadow-les-9-ombres-142537/sku/142538

Fant den på påskeferie i Stockholm på NK, men fikk et akuttanfall av beslutningsvegring...

Vet ikke hvem som kan ha den, men de er iallefall veldig flinke til å svare kjapt via facebook på gimle parfymeri, så send de en mld der og hør :) den er veldig fin <3 har siklet på den mange ganger, men klarer ikke å rettferdiggjøre det! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
bykatt

Gimle hadde den, de sier de er de eneste i Norge som får kolleksjonene til Chanel, og paletten var til og med over 100 kr billigere der enn på NK i Stockholm. O lykke. Skal swatche i shoppe-tråden min etter hvert.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla
1 hour ago, bykatt said:

Gimle hadde den, de sier de er de eneste i Norge som får kolleksjonene til Chanel, og paletten var til og med over 100 kr billigere der enn på NK i Stockholm. O lykke. Skal swatche i shoppe-tråden min etter hvert.

Jippiii :D gleder meg til å se :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
bykatt
9 hours ago, Frøken Lilla said:

Chanel cruise collection ... ja takk! jeg må få tak i allle eyelinerene derfra tror jeg og lakkene også! litt usikker på om jeg skal se om min vita får det eller om jeg skal bestille hos Gimle <3 

Du har dårlig innflytelse på meg. 😘 <3 Skyggene talte til meg. (Bombe)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja

Det er så kjipt at det kun er Gimle som får kolleksjonene nå. Her sitter jeg og prøver å samle på neglelakkene, og så har jeg bare fått kjøpt én ila de siste årene, og den kjøpte jeg i utlandet! Cruise er den beste kolleksjonen jeg har sett på lenge fra Chanel, ikke bare sminken men klærne og veskene også. Skal innom tax free i København om noen uker, håper virkelig jeg finner den der!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider