Frøken Lilla

Chanel

Anbefalte innlegg

Kaja

De Illusion d'Ombre-skyggene tørker visst bare inn litt, og det skal være mulig å bare tilføre et par tråper saltvannsoppløsning eller noe sånn og så er de gode som nye. Har jeg hørt da, har aldri prøvd de selv.

------

Så i Kicksbladet at den siste mini-kolleksjonen, Blue Rhythm de Chanel kommer i butikk i slutten av august!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Line

Så i Kicksbladet at den siste mini-kolleksjonen, Blue Rhythm de Chanel kommer i butikk i slutten av august!

Jeg vil ha begge lakkene! Om noen ser de i butikk, så gi beskjed :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christine

De Illusion d'Ombre-skyggene tørker visst bare inn litt, og det skal være mulig å bare tilføre et par tråper saltvannsoppløsning eller noe sånn og så er de gode som nye. Har jeg hørt da, har aldri prøvd de selv.

------

OT: Har du fått Kicks-blad? Var det noe bra? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christine

Fikk det i dag. Selve bladet var mikroskopisk, men fikk 20% rabatt på valgfri vare.

Det er rabattene som jeg er interessante ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
eleonor.n

Är det någon som har køpt den nya mascaraen som kom i Chanel-looken nu, Jazzy blue? den ser helt fantastiskt ut i fargen, men de bilderna jag sett så syns den inte så mycket på vippene. Någon som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

I dag var jeg innom Kicks på Moa og der  hadde de akkurat fått inn Fall 2015 kolleksjonen.  Jeg fikk "grave" litt i kassen deres og kikket på det. Siklet på entrelacs-paletten men den var ikke verdt prisen på nesten 600 kr selv med 20% rabatt og 75 kr i gavekort. Kjøpte Alezane blushen som jeg likte best, ble nesten normal pris med all rabatten min. Chanel er egentlig alt for dyrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
26 minutter siden, Frøken Lilla said:

Fått handlet skygge paletten, mørk lipgloss og highlighteren i dag :D hurra for 20% kupong *2 og 75kr kupong hos kicks :D 

Heldiggris! Tester du Illusion d'Ombre i Rouge noir? Jeg har lyst på alt! Inkludert maskara:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
On 14.11.2015, 17.18.35, Azur said:

Heldiggris! Tester du Illusion d'Ombre i Rouge noir? Jeg har lyst på alt! Inkludert maskara:)

nei glemte helt å se på den! :(  tror forresten lipglossen min er en annen... den er lignende farge men har ikke samme nr som det jeg linket til over her.. 

On 14.11.2015, 21.22.10, Kaja said:

Frister veeeeeeeeeldig med quad'en, men den er utrolig lik den fra 2012. Nesten identisk egentlig, og jeg skal jo spare penger!

tror den er veldig lik Dior sin fra i fjor og... men det er Chanel da :P og med rabattene til kicks nå så måtte jeg jo bare ;) ja også har jeg slutta og røyke, så fortjener belønning! :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Det var feil gloss jeg fikk!!! :( de hadde satt en annen mørk rød (nr 21 i sånn fancy innpakning) sammen med julekolleksjonen (istedet for den det skulle være!), kjenner jeg er sur for det nå. For jeg føler meg litt "lurt" egentlig...  Var på en vita exclusive i sta og fikk swatchet den orntelige og den var MYE finere! (Samme med kremskyggen!) så tror jeg må kjøpe det på taxfree om ett par uker! 

Måtte og le litt av at de hadde ett stativ med elf der :P det burde vært på vanlige vita :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
Just now, Azur said:

Det må du klage på @Frøken Lilla! Ikke din feil, så selv om du har åpnet den du kjøpte er dette grunn for reklamasjon.

Men jeg så jo hva jeg kjøpte før jeg betalte, er jo bare at jeg gikk ut ifra at den var fra julekolleksjonen men den var istedet en annen... Den er absolutt nydelig så ikke noe dumt kjøp, men trodde jo ikke at de satt sammen "sine egne" julekolleksjoner av ting som lignet hvis noe annet var utsolgt/ikke inne...  (Kicks på glassmagasinet)... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
1 minutt siden, Frøken Lilla said:

men trodde jo ikke at de satt sammen "sine egne" julekolleksjoner av ting som lignet hvis noe annet var utsolgt/ikke inne...  (Kicks på glassmagasinet)... 

Nettopp dette gir grunn til å klage. Om ikke annet enn for å sikre at ikke andre etter deg må gå på samme feil. Men jeg mener absolutt at du også bør få bytte hvis du har lyst til det. De kan bare ikke få lov til å tjene penger på å villede folk sånn, selvsagt tror man automatisk det er riktig gloss når den er plassert der.

Jeg så forresten at Fredrik & Louisa reklamerte med 3for2 på leppeprodukter i dag. Gjelder sikkert ut uka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna
On 17.11.2015, 23.50.17, Frøken Lilla said:

Men jeg så jo hva jeg kjøpte før jeg betalte, er jo bare at jeg gikk ut ifra at den var fra julekolleksjonen men den var istedet en annen... Den er absolutt nydelig så ikke noe dumt kjøp, men trodde jo ikke at de satt sammen "sine egne" julekolleksjoner av ting som lignet hvis noe annet var utsolgt/ikke inne...  (Kicks på glassmagasinet)... 

Jeg opplevde noe litt lignende på MAC på Glasmagasinet, og hvis det ikke hadde vært for at jeg visste litt om den kolleksjonen de hadde fått den dagen, og at de ikke hadde den hun som jobbet der trodde jeg skulle ha, så hadde jeg fått en permanent ting som jeg ikke ville ha istedenfor det jeg faktisk skulle ha. De bør i det minste opplyse om det før du skal betale. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaja

Bare en liten obs varsel! Chanel har tatt sine fantastiske Ombres Contraste Duo øyenskyggeduos ut av produksjon. Veldig synd, jeg syns egentlig det er de beste skyggene deres men de er vel ikke så populære. MEN, de har ikke blitt fjernet fra butikkene jeg har vært på i hvert fall, så skal du ha noen så gjør det snarest.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH
21 minutter siden, Kaja said:

Bare en liten obs varsel! Chanel har tatt sine fantastiske Ombres Contraste Duo øyenskyggeduos ut av produksjon. Veldig synd, jeg syns egentlig det er de beste skyggene deres men de er vel ikke så populære. MEN, de har ikke blitt fjernet fra butikkene jeg har vært på i hvert fall, så skal du ha noen så gjør det snarest.

Jeg har to av de og spesielt Taupe/Delicat er en av mine favoritter året rundt. Har ikke behov for flere, men den jeg nevnte er absolutt en å sjekke ut hvis du vil ha en fin hverdagsduo. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
56 minutter siden, Kaja said:

oj! :/ brukte nettopp 2 20% kuponger på chanel, men ikke på duoene. Har 40 misty-soft, og er veldig glad i den! tror jeg iallefall må sjekke ut nr 20 også. Noen andre dere anbefaler? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH
9 minutter siden, Frøken Lilla said:

oj! :/ brukte nettopp 2 20% kuponger på chanel, men ikke på duoene. Har 40 misty-soft, og er veldig glad i den! tror jeg iallefall må sjekke ut nr 20 også. Noen andre dere anbefaler? 

Misty-soft er den andre jeg har. Veldig fin den og, tror det er 5-6 år siden jeg kjøpte den! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider