Frøken Lilla

Chanel

Anbefalte innlegg

Line

Jeg skulle kjøpe meg en Chanel-blush i går, men på både Glasmagasinet og Steen & Strøm var det veldig dårlig utvalg av Chanel. Så nesten ut som om de skulle fase ut merket. 

Noen som vet noe om det? 

Endret av Line

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
1 hour ago, Line said:

Jeg skulle kjøpe meg en Chanel-blush i går, men på både Glasmagasinet og Steen & Strøm var det veldig dårlig utvalg av Chanel. Så nesten ut som om de skulle fase ut merket. 

Noen som vet noe om det? 

etter hva jeg har forstått de siste månedene så er det noe med hvem som har rettigheter og slikt og hvem som distribuerer... de fleste steder jeg har vært innom har sagt at de har visst svært lite om hva som skjer fremover (har vært innom steder som har lite chanel og som ikke lengre har chanel). mulig @Kaja har noe mer informasjon ? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaja

Det var vel noen her som sa noe om at Kicks sin distrubusjonsavtale med Chanel hadde gått ut eller noe sånn. Det virker ikke som om de har fått inn noe nytt siden jul nesten. Men det virker som om Vita Exclusive fortsatt får inn i hvert fall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaja
1 hour ago, Azur said:

Bare en løs teori, men det ryktes jo at det skal komme egen Chanel-butikk i Akersgata. Kanskje de skifter distributør i forbindelse med det? 

Som i full Chanelbutikk, ikke bare sminke???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Jeg mistenker at det er Kicks som krangler med distributøren av Chanel (Engelschiøn?), det var i hvert fall noe sånt jeg fikk høre via via, og da vil Kicks sentralt aldri komme med noe som helst fornuftig. Fredrik&Louisa har bedre oppdatert utvalg, men hele greia er litt merkelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Jeg fikk beskjed om at Kicks ikke har distributør av Chanel for tiden da jeg spurte på Kicks for noen mnd siden. Var på Fredrik & Louisa litt senere, og de hadde fått inn den nyeste kolleksjonen da (tror jeg, er ikke heeeelt oppdatert på Chanel for tiden)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
2 timer siden, Kaja said:

Som i full Chanelbutikk, ikke bare sminke???

Ja, men de ryktene har pågått en stund... Google så finner du forskjellige artikler der det er nevnt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaja
21 minutter siden, Azur said:

Ja, men de ryktene har pågått en stund... Google så finner du forskjellige artikler der det er nevnt. 

Se der ja! Jeg hadde ikke hørt noe før nå, men det er jo ikke usannsynlig nå som de har åpnet butikk i Stockholm. NOE spennende åpner i hvert fall i de gamle lokalene til Louis Vuitton, og er det Chanel så DØR jeg!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Line

Kundeservice på Kicks hadde som svar at de ikke visste når neste leveranse fra Chanel kommer i butikkene, men de håpet at det ble snarlig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaja

Meeeeen for oss som har andre enn Kicks i nærheten så kommer de med nye liquid lipsticks til høsten! Rouge Allure Ink! Virker som om det kommer åtte farger i første omgang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
O.G.
On 22.7.2016 at 15.48, Kaja said:

Meeeeen for oss som har andre enn Kicks i nærheten så kommer de med nye liquid lipsticks til høsten! Rouge Allure Ink! Virker som om det kommer åtte farger i første omgang.

Frykter for at de vil være i dyreste laget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
On 22.7.2016 at 15.48, Kaja said:

og der var DET på shoppinglista til usa turen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH
17 minutter siden, Line said:

Noen som har rouge i Alezane? Lurer på å kjøpe meg den til ferien. Ser nydelig ut til solbrun hud :) 

Jeg har den, har helt glemt av jeg har den, den må frem i morgen! 

Den kom i en høst-kolleksjon i fjor,  så har tenkt den er typisk høst/vinter blush. Men vil tro den passer fint nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Line
12 minutter siden, LinnH said:

Jeg har den, har helt glemt av jeg har den, den må frem i morgen! 

Den kom i en høst-kolleksjon i fjor,  så har tenkt den er typisk høst/vinter blush. Men vil tro den passer fint nå!

Tenker den er så fin til solbrun hud. Den er permanent, eller er den LE?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH
7 minutter siden, Line said:

Tenker den er så fin til solbrun hud. Den er permanent, eller er den LE?

Jeg mener den er LE men det vet sikkert andre bedre enn meg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernefrukt

Jeg synes den blushen så fin ut :in-love: Men jeg har en Chanel-blush fra før (160 innocence), og jeg synes fargen holder så dårlig... Er det flere som har den erfaringen, eller har jeg kanskje bare vært gjerrig med påføringen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Den blushen er farlig fin ja! Men veldig sterk! Men tror jeg kjøper den for det.... Har allerede handlet litt etter innlegget mitt ;) 

mine blusher og er sånn så som så på holdbarhet... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider