Frøken Lilla

Chanel

Anbefalte innlegg

Frøken Lilla
4 minutter siden, Line said:

Så fin kolleksjon! Er den kommet i butikkene? Sikler nesten alltid når Chanel kommer med nye kolleksjoner :giggle: 

ja jeg har funnet...og handlet :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bykatt

Bogstadveien parfymeri var utsolgt for Chanel Agape. Likeså Fredrik & Louisa på Byporten, Bogstadveien og Grünerløkka, og Vita Exclusive på Aker Brygge og Oslo City. Kicks forstår jeg det ikke er noe vits i å prøve.

Idéer hvem som kan ha den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maarte

Noen som har prøvd healthy glow gel touch foundation  (cushion)? Så Sam fra pixiwoo bruke den, og den ser veldig fristende ut. :in-love: Også etter å ha googla mye. Har så lyst til å prøve en cushion fordi det ser så lettvint ut, liker ting med relativt lite dekkevne og ut fra tidligere erfaring tåler huden min Chanel. 

Endret av Maarte
Feil i klipp og lim av tekst

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaja
52 minutter siden, Maarte said:

Noen som har prøvd healthy glow gel touch foundation  (cushion)? Så Sam fra pixiwoo bruke den, og den ser veldig fristende ut. :in-love: Også etter å ha googla mye. Har så lyst til å prøve en cushion fordi det ser så lettvint ut, liker ting med relativt lite dekkevne og ut fra tidligere erfaring tåler huden min Chanel. 

Kun swatchet på hånda men den så fantastisk ut! Veldig fristet selv, ELSKER cushions.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maarte
22 timer siden, Kaja skrev:

Kun swatchet på hånda men den så fantastisk ut! Veldig fristet selv, ELSKER cushions.

Takk for svar. Må dra og se på den, håper jeg også synes den er fantastisk da (alltid på jakt etter den perfekte foundation)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Noen som har en favoritt kost til påføring av Chanel krem bronzeren? Har funnet frem min igjen men aner egentlig ikke hvilken kost jeg skal bruke... (fortsatt helt nybegynner på bronzer). 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Loekaas
9 timer siden, Frøken Lilla said:

Noen som har en favoritt kost til påføring av Chanel krem bronzeren? Har funnet frem min igjen men aner egentlig ikke hvilken kost jeg skal bruke... (fortsatt helt nybegynner på bronzer). 

Jeg liker best å bruke en flat kabuki, for tiden bruker jeg Sigma F80 (?) til det. Presser først produktet på der jeg skal ha det, også blender utover. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
7 timer siden, Loekaas said:

Jeg liker best å bruke en flat kabuki, for tiden bruker jeg Sigma F80 (?) til det. Presser først produktet på der jeg skal ha det, også blender utover. 

Den har jeg (eller har vel kanskje sedona lace sin), så skal prøve det :) takk for tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaja
18 timer siden, Frøken Lilla said:

Har prøvd mange men går alltid tilbake til MAC Small Contour Brush (109).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Vært innom lokale vita og sett på de nye single skyggene og kremskyggene, har så langt tre på ønskelista! Rakk ikke å sjekke navn eller pris på det, men tipper det blir handlet etter neste lønning ? Noen fler som har sett på de? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
2 timer siden, Kaja said:

@Frøken Lilla Har gitt opp håpet for lenge siden.

Jeg trodde det var noe som skulle komme for en evighet siden men i går begynte det å dukke opp helt nye videoer om den på YouTube, for da var det akkuratt sluppet på nordstrom, så skjønner fint lite om det er vår sommer eller høst , Hehe 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaja
26 minutter siden, Frøken Lilla said:

Jeg trodde det var noe som skulle komme for en evighet siden men i går begynte det å dukke opp helt nye videoer om den på YouTube, for da var det akkuratt sluppet på nordstrom, så skjønner fint lite om det er vår sommer eller høst , Hehe 

Så rart. Det kom opprinnelig i salg i USA i mars, men jeg faktisk også noen fra Singapore tror jeg som nettopp hatt kjøpt noe. Jeg tror det er en ikke-sesong kolleksjon, og de pleier aldri å komme her så jeg har ikke tenkt på den på måneder. Jeg har egentlig lyst på halve kolleksjonen så kommer den til Norge kommer jeg til gå berserk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
3 timer siden, Kaja said:

Så rart. Det kom opprinnelig i salg i USA i mars, men jeg faktisk også noen fra Singapore tror jeg som nettopp hatt kjøpt noe. Jeg tror det er en ikke-sesong kolleksjon, og de pleier aldri å komme her så jeg har ikke tenkt på den på måneder. Jeg har egentlig lyst på halve kolleksjonen så kommer den til Norge kommer jeg til gå berserk!

Jeg har sett blushene lenge på Chanel sine sider ja, så aner ikke hvorfor nordstrom ikke slapp de før nå... merkelige greier. Får håpe det dukker opp noe her da... vil ha det meste derfra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bykatt

Noen som vet om Fredrik & Louisa pleier å få inn Chanel LE, og evt hvilke F&L-butikker i så fall? Andre som er gode på Chanel? Douglas-butikken er jo lagt ned. Gimle parfymeri kanskje?

Jeg har forelsket meg i denne: https://www.chanel.com/en_US/fragrance-beauty/makeup-eyeshadow-les-9-ombres-142537/sku/142538

Fant den på påskeferie i Stockholm på NK, men fikk et akuttanfall av beslutningsvegring...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider