Heidrun

Leppestifter som sitter ekstra godt

Anbefalte innlegg

Heidrun

Har en mistanke om at jeg enten har spurt om dette før på gamleforumet, eller at det skal finnes en post her inne som dekker det samme. Jeg klarer ikke å finne noe, så jeg prøver, kanskje noen her inne har kommet på noe nytt siden forrige gang jeg lurte.. Jeg har fryktelig mye leppestifter. Dessverre er jeg alt for lat til å gidde å påføre det mer enn noen få ganger i tillegg til at jeg tror folk på jobb hadde stirret rart på meg om jeg til stadighet sminket meg. Jeg har derfor gått på jakt etter gode leppestifter som sitter lenge. Den jeg bruker mest som dekker behovet er den grønne leppestiften fra Barry M. Den holder gjennom en hel arbeidsdag i tillegg til at den er superenkel å påføre. Jeg har også testet den på en tre- retters middag hvor den holdt gjennom hele middagen og kvelden. Fargen er ikke akkurat nøytral (en eller annen rosafarge), den tar en del lag før den blir sterk og jevn nok (jeg påfører 4- 10 lag) og den blir litt tør utover dagen. Likevel, med litt gloss eller balm over holder den hele dagen, og da forsvinner tørrheten også, jeg. Har dere andre tips til andre produkter som er like gode? Jeg elsker denne, hadde bare vært fint å ha mer å variere mellom som jeg er like fornøyd med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider