Lucce

Oktobers favoritter 2016

Anbefalte innlegg

Lucce

DSC_0119-800x450.JPG

Hva har dere digget forrige mnd? 

Gucci parfymen er ny og nyyyydelig. Akkurat nå syns jeg det er den beste jeg har :)

Mac mineralize skinfinish - semi precious Pearl er akkurat slik jeg vil at en fin highlighter skal være

Kremskyggene fra KIKO er supre.  Upåklagelig pigmentering,  nydelig konsistens,  lett å blende og sitter som ett skudd! 

KIKO leppestiften (som er mye mer Pink nude enn det bildet viser) har blitt bruk dag etter dag.  Fin hverdagsfarge ! 

Volume million lashes ser nydelig ut på. Dessverre smitter den av under øynene og på lokket i løpet av dagen. Likevel er det den beste jeg eier og strekker meg til den daglig. Hadde den ikke smittet så mye ville den vært perfekt :)

Holika Holika Petit BB Bouncing kjøpte jeg etter skryt her inne. Det er jeg veldig glad for!

Rituals Hammam Body Mud er en gjørmeskrubb med intens eukalyptus lukt som kjøler huden ned. Den er ingenting mindre enn fantastisk etter å ha vært i badstuen ett par timer! Er dessverre tom,  men kjøper snart ny (og en til i reserve)   Denne kan jeg ikke være uten :)

Charlotte Tilbury har også imponert i oktober.  Filmstar bronze and glow er diskret men nydelig produkt som har blitt en hverdagsfavoritt med mye lususfølelse.  Pudderet er utrolig finkornet og gir en fin "nesten-ikke-pudret" finish.  Jeg må stå klint inntil speilet for å klare å se at jeg har pudder i fjeset.  Liker! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce
7 minutter siden, Elin said:

Hva heter den nye Gucci-parfymen @Lucce

Jeg hadde funnet min favoritt i Gucci Flora Gorgeus Gardenia, men så plutselig endret de på parfymen, og da var den ikke like god lenger. :/ 

Ja,  det er den.  Kan godt hende den var allerledes før da. Det vet jeg ikke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

It cosmetics CC cream i Fair. 

Mac face and body i C1. 

Luna Lustre fra MAC Star Trek kolleksjonen. 

Becca Champagne Pop + Flowerchild.

ABH Modern Renaissance paletten. 

UD Naked concealeren og Maybelline Fit Me. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martine

Anastasia Master palette by Mario -fikk den 21.10, men tar den med for jeg har brukt den hver dag siden. 

MUFE ultra HD invisible cover stick foundation 

Dolce & Gabbana leppestift i Tease og Honey 

OPI Amore at the grand canal 

Chanel Coco Mademoiselle EdP

Grown Alchemist anti-oxidant + facial oil

Pixi Glow tonic 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Gidder ikke hente produktene å ta bilde så da blir det kollasj!

page.jpg

UD Beach Bronzer Elsker at man kan bygge opp denne ganske så mye, skal ikke store dæsjen til for å varme opp et spøkelse :blush:

NYX Dewy Finish Setting Spray Føler faktisk at denne gjør sånn at sminken holder seg finere lengre, til tross for at den skal være dewy.

NYX Micro Brow Pencil Kjøper ikke mer brow wiz etter denne kom hus, samme effekt!

TBS Mango Shower Gel Trodde egentlig jeg var lei av luktene til TBS, men har fått tilbake gleden etter denne kom i dusjen.

Catrice Liquid Camouflage Concealer Litt tidlig å si enda, men lurer nesten på om denne er HG allerede? Kjøpte den etter skryt fra YT og må si jeg liker den veldig godt. Jeg vil beskrive den som en blanding mellom UD Naked Skin og Nars Creamy Concealer, den dekker bedre enn UD sin og er dermed litt "tykkere på huden", men ikke så tykk og dekkende som Nars sin. Creasing kan jeg ikke si så mye om ettersom jeg ikke har det problemet enda, men den kan se pittelitt tørr under øynene om jeg ikke bruker en god øyenkrem(tror jeg, har ikke helt funnet ut om det er dette eller pudderet jeg bruker som gjør det).  Prisen er det ingenting å si på, ca. 40 kr på Douglas.

Makeup Revolution Baked Highlighter i Pink Lights Denne er ikke rosa, men lilla/lavendel og gir en skikkelig highlight, trenger såvidt å dyppe kosten i den. Liker godt litt ekstra bling når jeg holder resten av sminken enkel.

H&M Micellar Water Er snart helt ferdig med flasken min nå og det blir garantert gjenkjøp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
12 timer siden, tapermari said:

Catrice Liquid Camouflage Concealer Litt tidlig å si enda, men lurer nesten på om denne er HG allerede? Kjøpte den etter skryt fra YT og må si jeg liker den veldig godt. Jeg vil beskrive den som en blanding mellom UD Naked Skin og Nars Creamy Concealer

Oj, så spennende! Catrice har virkelig noen bra produkter her og der.

Endret av Azur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari
1 minutt siden, Azur said:

Oj, så spennende! Catrice har virkelig noen bra produkter her og der.

Ja, jeg ble skikkelig overrasket over denne, spesielt mtp prisen. Jeg har en kremconcealer i krukke fra Catrice også, liker den veldig godt på kviser og små rødheter, men vet ikke om den er HG da :cute:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Line
12 minutter siden, tapermari said:

Ja, jeg ble skikkelig overrasket over denne, spesielt mtp prisen. Jeg har en kremconcealer i krukke fra Catrice også, liker den veldig godt på kviser og små rødheter, men vet ikke om den er HG da :cute:

Jeg har også begge concealerene fra Catrice og er veldig godt fornøyd. Jeg har ikke brukt NARS Creamy Concealer, men er enig i at den har mange likheter med UD Naked. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Må teste den concealeren jeg og. Høres jo super ut og for en eventyrlig pris! Aldri prøvd noe fra catrice faktisk. 

Micellarvannet fra h&m må også testes! :) Bronzeren fra UD så også fin ut. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Jeg er superfornøyd med Marc Jacobs Remarcable foundationen, den dekker supergodt med veldig lite produkt, og med mindre jeg har store røde kviser, bruker jeg ikke concealer i det hele tatt, påfører som regel med beautyblender eller RT svampen.

Jeg har også brukt Nars - And God created the woman paletten og Wet n Wild trioen Walking on eggshells en del. Sistnevnte depotet jeg i dag.

Endret av LinnH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lene

-Urban decay all nighter foundation- dekker det meste og holder seg matt.

-Too Faced Nikkie Tutorials palette. Liker denne såå godt, den har øyenskyggene man trenger til både hverdag og fest, og bronzer og highlighter som jeg liker godt. Er ikke superfan av blushene da, men bruker lite blush for tiden uansett.

- Urban Decay Vice leppestiftene! Har skaffet meg flere, og de er blitt favoritt leppestiftene mine på kort tid. spesielt Ravenwood og Shame:in-love:

- Loreal Mega Volume Miss Hippie mascara har jeg brukt hver dag, billig og bra mascara.

- Chanel Peridot neglelakk liker jeg godt om høsten, så den har blitt flittig brukt.

- Hourglass Ambient lighting bronzer i luminous er perfekt i fargen for huden min nå, og har passe med skimmer.

- Anastasia Moonchild highlighter palette er jeg blitt overraskende glad i, og jeg bruker faktisk den lyseblå mest av alle! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Line

rsz_4fullsizerender.jpg

Chanel Rouge Profond, den perfekte røde blushen. Har brukt min mye etter at jeg kjøpte den og den er så fin!

Chanel Vitalumière Compact Douceur foundation, denne er superlett og rask å legge pent. Den gir glød, men dekker likevel nok til at jeg ikke behøver så mye concealer. Holdbarheten er også veldig bra. Den virker litt udrøy og prisen er horribel. Likevel, en favoritt!

Zoeva Shy Beauty, en naturlig blush som legger seg pent og gjør at jeg ser freshere ut uten at jeg trenger å jobbe så mye for det. Jeg har lyst på flere Zoeva-blusher, men etter at jeg startet på blushutfordringen har jeg vel skjønt at jeg ikke trenger å kjøpe flere blush med det første...

Serge Lutens La Vierge de Fer, en vakrere liljeparfyme tror jeg ikke at jeg kommer til å finne. Jeg ble umiddelbart betatt av denne og det er jeg fortsatt.

Anastasia Brow Gel Clear, ganske enkelt den beste bryngeleen jeg har brukt. Denne blir brukt hver eneste dag og jeg kommer ikke til å bytte den ut. HG!

Chanel Stylo Yeux Waterproof Agapé, kajal som virkelig holder på våtkanten! Jeg oppdaget disse etter anbefaling av @Azur og har nå kjøpt to stykker. De er lette å legge både langs vippekanten og på våtkanten og den holder lenge. Agapé er en nydelig gullbrun-nyanse.

Isadora Lip Desire Berry Kiss, fin bærfarget leppestift som er lett å legge og holder lenge. Den er kremete og jeg synes ikke den tørker ut leppene nevneverdig. Det finnes en lip liner i samme nyanse, kanskje jeg bør kjøpe den også?

Charlotte Tilbury Matte Revolution The Queen, matt leppestift med en nydelig bringebærfarge. Denne er jeg veldig fornøyd med, fargen er nydelig. Den er litt mer uttørkende enn Isadora Berry Kiss, men den tilgis fordi den er fantastisk på alle andre måter.

Chanel No 19 Poudré, en moderne klassiker som lukter av galbanum, iris og musk. Utrolig fin duft som passer til alle anledninger.

Dior Hydra Life BB Eye Cream, en lettdekkende hybrid av øyekrem og concealer. Den dekker nok for meg og gir også litt fukt, slik at jeg kan 'glemme' øyekrem på morgenen med god samvittighet... :grin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
idamarkussen

Her er mine favoritter for November <3 Er så imponert over Maybelline sine color sensational matte, denne er i Daring Ruby, men Divine Wine er også veldig fin! Smashbox sin legendary lipstick i fargen Plum Role Matte er også en veldig fin høstfarge. Too Faced sin milk chocolate er også med denne måneden, samt NailsInc neglelakk i Kensington High Street :in-love: Favoritter til øynene denne måneden har vært Mac (Wedge og Orb), Makeup Geek (Barcelona Beach, Vanilla Bean) og Anastasia Beverly Hills med smoke. Vanilla Bean, Wedge og Barcelona Beach er representert i øverste rad, samt orb nederst til venstre og smoke nederst til høyre i z-paletten på bildet.

Real Techniques sin svamp har erstattet beautyblenderen foreløpig, men tror disse er ganske lite konsekvente i produksjon? Har i alle fall fått både hardere og mykere svamper når jeg har kjøpt de. Denne er super myk, og det funker superbra for min del :)bareMinerals sin bareSkin serum concealer har reddet området rundt øynene mine fra å tørke ut denne måneden, da Urban Decay sin naked tenderer til å gjøre det på denne tiden av året. Egentlig liker jeg ikke UD sin så veldig godt lenger :shock:

favoritter_oktober_mindre.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

Jeg har ikke så mange spennende nye favoritter. Har vært en kjedelig oktober hvor jeg har vært monogam med alle de vanlige favorittene. MEN, en helt ny favoritt har jeg altså, nemlig Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation. Fytti, så fin den er! Den er ikke superdupermatt, men gjør at ansiktet mitt som som regel blir blankt i løpet av kort tid holder seg fint lengre. Den legger seg heller ikke i tørre partier, og har en helt nydelig (og luktfri!) konsistens. Den minner meg litt om Sensai Fluid Finish faktisk, bare mer rettet for normal til oljete hud. <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
34 minutter siden, Belle said:

MEN, en helt ny favoritt har jeg altså, nemlig Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation. Fytti, så fin den er! 

Hvilken farge bruker du? Ser den er ca gratis på Lookfantastic nå, men de har bare to farger. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
idamarkussen
Den 8.11.2016 at 19.50, LinnH skrev:

@idamarkussen Jeg likte veldig godt 9er paletten din, kan du skrive ned hva alle skyggene heter?

@LinnH Åh så hyggelig, og selvfølgelig! :cute:

Øverste rad fra venstre: Vanilla Bean (Makeup Geek), Wedge (Mac), Barcelona Beach (Makeup Geek)
Midterste rad fra venstre: Peach Smoothie (Makeup Geek), Crème Brulee (Makeup Geek), Cocoa Bear (Makeup Geek)
Nederste rad fra venstre: Orb (Mac), Americano (Makeup Geek), Smoke (Anastasia)

Endret av idamarkussen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
idamarkussen
6 minutter siden, LinnH skrev:

Tusen takk @idamarkussen

Spørs om det må kjøpes inn noen MUG skygger for å teste:P

@LinnH Bare hyggelig! Jeg er veldig fornøyd med de, eneste jeg ikke har testet ordentlig av de enda er Americano da den er nyere. :P De minner meg litt om konsistensen på Anastasia sine i Modern R paletten, bare ikke like pudrete. Blender fint i alle fall! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marita

Urban Decay Naked concealer: syns den dekker bra uten å være kakete på min hud, og bruker den hver dag jeg sminker meg :) fikk pappa til å kjøpe den for meg på tax free der de ikke hadde så mange farger, så jeg fikk light natural, selvom jeg kanskje skulle hatt warm beige. den er veldig fin uansett :) 

Urban Decay All Nighter Liquid Foundation: har skrevet om den før her på forumet, og jeg er fortsatt like fornøyd! dekker kjempebra, men føles ganske lett på huden. bruker den av og til sammen med studio fix hvis jeg skal ut etter lignende :)

Lush Grease Lightning: blitt en lifesaver når det kommer til å få bort småkviser som plutselig dukker opp! eneste negative er at det kommer myye produkt ut av et pump..

Estee Lauder Advanced Night Repair: har vært en favoritt siden april, og vet faktisk ikke hva huden min skulle gjort uten denne. kjenner den er ekstra god nå på vinteren :)

Benfit Watts up: bruker nesten aldri ordentlig highlighter lenger, men denne er veldig fin til å bare ha det helt naturlig og fint :) kjøpt her inne :) 

MAC Lipstick i Pure Zen: er kanskje en av de få som liker cremesheen-formelen, og elsker denne fargen! bruker kun naturlig/rosa/nude for tiden, så denne blir flittig brukt, samme med Shanghai Spice og Shy girl :P 

MAC Blush i Peaches: denne er så utrolig fin og holder lenge! akkurat perfekt varm ferskenfarge :)

Anastasia Modern Renaissance: desidert favoritt øyeskyggepalett! føler meg vågal som har begynt å ha rosa øyeskygge, også elsker jeg de orangsje fargene :) 

image.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle
On 8.11.2016 at 19.32, Azur said:

Hvilken farge bruker du? Ser den er ca gratis på Lookfantastic nå, men de har bare to farger. 

Jeg har den lyseste, nr 10 tror jeg? Den er litt for lys for min ca NC15-hud, men den smelter veldig fint inn og ser bare fin ut. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider