Hege

Donasjoner til forumets driftskonto

Recommended Posts

Nora

Hei dere :) Nå er det tid for å betale forumet igjen, men vi har ikke helt nok til å betale. Er det noen som har litt penger til overs? Dere kan donere på forsiden av forumet :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Hadde vært enda kjappere på avtrykkeren om påminnelsen kom rett etter lønningsdag (12.), tror jeg har tenkt flere ganger at jeg skal gi litt da, men glemt det😅 så donerte litt med en gang nå! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Da fikk jeg endelig ut fingeren her også. Slettet den gamle epost-kontoen som paypal var tilknyttet for en stund siden, så trodde jeg måtte ordne det på nytt. Men der var jo vanlig kort-betaling også så jeg nå :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Nå trenger vi penger for å betale forumprogramvaren igjen. Fint om de som har mulighet til å donere bruker sidebaren på forsiden :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Nå donerte jeg en liten slant til slik at vi fikk betalt forumprogramvaren før de stenger forumet, men nå er det tomt. Så vi setter stor pris på alle som kan donere penger. Hvis vi sliter med å få betalt hver måned så må vi jo vurdere om forumet skal finne en annen platform eller om vi må legge det ned :/

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Heidrun
15 minutter siden, LinnCaroline said:

Det virker ikke som om det er så mange aktive medlemmer mer. Hvis forumet koster rundt 500 kr i måneden, så kan jeg forstå at det blir vanskelig på sikt. :dont-know: 

Det er litt min opplevelse og, at aktivitenen er borte. Kanskje vi skulle, som Nora nevnte, se litt på veien framover 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Håper vi som er aktive kan skape litt mer aktivitet her. Jeg vet at jeg må bli flinkere til å både starte tråder og skrive i tråder. Jeg hadde blitt fryktelig lei meg om forumet ble borte.:crying: Hadde det gått over til Facebook hadde jeg falt ut siden jeg har kuttet ut Facebook. Foretrekker forum fremfor Facebookgrupper. Jepp, jeg er litt rar. Selv om jeg står for alt jeg skriver foretrekker jeg å skrive under nick fremfor fullt navn. Men hvis vi f.eks er 10 aktive medlemmer her og forumet koster 500 i mnd blir det en 50-lapp på hver i mnd om alle betaler litt. Jeg betaler ihvertfall mer enn gjerne en 50-lapp fast i måneden for at forumet skal bestå. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Krystall

Jeg er også tilhenger av forum fremfor f.eks. Facebookgrupper, da jeg stadig vekk melder meg inn i for mange, som enten a) har for høy aktivitet, så jeg ender opp med å slumre oppdateringene, eller b) ingen aktivitet, og bare står som en trist bauta for samholdet som en gang var i det originale formatet (Det være seg et uavhengig forum, sommerleir, gamle skoleklasser etc.). Forum har også fordelen med underkategorier; å søke opp nøkkelord i Facebookinnlegg gir en del irrelevante treff når innleggene blir mange nok. Men det blåser virvler av høy, her. Jeg var sen til festen, og det var vanskelig å komme over ett hundre innlegg uten å grave opp i tråder som ikke lenger føles veldig relevant. Jeg tror vi har for få medlemmer, og de vi har, har nok også gått litt videre i livene sine. Enten burde det kjøres en reklamekampanje for å trekke nye medlemmer (Kan vi hente inn og redde de aspirerende Kardashiankonturørene fra Instagram?), eller en bestemt avslutning sånn at forumet ikke bare er borte en dag. 

Sminkeforumet subreddit?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider