Hege

Donasjoner til forumets driftskonto

Recommended Posts

Norast

Hånd oppe her også 😊 Jeg er som Minnea og har ikke sjans til å huske på og holde oversikt over tilfeldige donasjoner, men betaler gjerne en fast sum i året. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Jeg er jo ikke så aktiv lenger men titter da innom daglig selv om jeg ikke skriver, så jeg er med jeg :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Da trenger vi bare en til for å nå 20 👏👏

(om vi blir 25 stk blir det 200kr per pers)

Edited by Minnea

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Heidrun
27 minutter siden, LinnCaroline said:

Jeg er med! Litt treg på avtrekkeren bare. Men er det greit at jeg betaler 150 kr siden jeg allerede har donert 100 kr i januar? :blush:

Med tanke på at mye av ideen i denne digitale håndsopprekkingen er at alle skal betale likt høres d mer enn riktig ut for min del 😀

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Om vi sier at årsavgiften varer til 01.01.2020 vil jeg tippe det går fint om alle trekker fra det de allerede har betalt i år. Men la oss få avklaring fra admins :)

Og vi er oppe i 20! Så da er det snakk om maks 250 kr, med gode muligheter for 200kr :D 

Edited by Minnea

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
54 minutter siden, LinnCaroline skrev:

Jeg er med! Litt treg på avtrekkeren bare. Men er det greit at jeg betaler 150 kr siden jeg allerede har donert 100 kr i januar? :blush:

Så lenge de andre medlemmene synes det er greit er det ok for meg! 

11 minutter siden, Minnea skrev:

Om vi sier at årsavgiften varer til 01.01.2020 vil jeg tippe det går fint om alle trekker fra det de allerede har betalt i år. Men la oss få avklaring fra admins :)

Betalingsløsning blir automatisert, så det varer 1 år fra betalingsdato. Usikker på om det er noe jeg kan overstyre. Jeg vet heller ikke om jeg kan ordne f.eks rabattkode, men vi skal alltids få til en løsning! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt

Jeg misforsto visst, og donerte «årsavgiften» på vanlig vis 🤦🏻‍♀️

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anja

Jeg er også med. Har ikke vært så aktiv i løpet av det siste året siden jeg har hatt mye å gjøre i forhold til skole og på privaten, men jeg har stadig vært innom å lest :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Heidrun
33 minutter siden, Stjernefrukt said:

Jeg misforsto visst, og donerte «årsavgiften» på vanlig vis 🤦🏻‍♀️

Jeg trodde d var d vi skulle selv jeg. Jeg var bare for treig til å reagere.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla

Jeg har «bare» betalt 50kr i år så spiller ingen rolle for meg om jeg betaler 200 eller 250 til, så jeg venter bare på beskjed fra admin hvordan jeg skal betale 👍 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Da jeg kom med forslaget så jeg for meg at vi bare donerte på det systemet som er nå. For å gjøre det enklest mulig. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
32 minutter siden, Minnea skrev:

Da jeg kom med forslaget så jeg for meg at vi bare donerte på det systemet som er nå. For å gjøre det enklest mulig. 

Det gjør det faktisk vanskeligere for oss enn å bruke systemene som ligger inne for å håndtere denne typen oppgaver. De finnes, det var bare vi admins som har ventet på noen funksjoner. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Jeg avventer å betale til dere har funnet den betalingsløsningen som fungerer best. :) Kanskje det skal opprettes en ny infotråd om dette? Er ikke alle som blar i denne tråden kanskje. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Nå har jeg laget en avstemming angående dette med begrensninger for ikke-betalende medlemmer, gå gjerne inn og stem (+kommenter): https://www.sminkeforum.com/topic/2175-begrense-medlemmer-som-ikke-betaler/

Jeg tror også jeg har funnet en løsning for å trekke fra beløp for de som allerede har donert, jeg skal bare teste det litt på meg selv før vi kjører det ut i full skala!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Jeg er også med. Jeg er litt fra og til for tida, men setter allikevel pris på forumet. En engangsavgift er definitivt å foretrekke for min del.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja

Jeg hadde ikke fått med meg denne diskusjonen i det hele tatt, men jeg spytter lett litt i kassen for å holde forumet gående.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maiken

Jeg har veldig lyst til å rekke opp både 1 og 2 hender, men må avvente på grunn av mye uforutsette utgifter denne mnd. Har rett og slett ikke sjans akkurat nå. Men er definitivt med på årsavgift over tilfeldige donasjoner.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl

Jeg må dessverre si det samme som @Maiken. Jeg har lyst til å bidra og har bidratt litt tidligere, men januar er vel den verste måneden å betale, hvertfall for min del. I tillegg har jeg en økonomi som gjør at jeg må tenke meg ekstra om før jeg skaffer meg ekstra utgifter. Om det går an å bidra senere så skal jeg se hva jeg får til :) 

Har også veldig lyst til at forumet skal fortsette og det må være rettferdig blant medlemmene i forhold til betaling. Samtidig er nok den økonomiske situasjonen til folk her inne varierende, som den ellers er, og ikke alle kan bidra like mye.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider