Hege

Donasjoner til forumets driftskonto

Anbefalte innlegg

Nora

Jeg har betalt forumprogramvare for januar, men nå har vi bare 4 kr igjen på PayPal :flymoney: Hvis noen har litt penger til overs kunne forumet trengt litt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
12 minutter siden, Oda skrev:

Donere en 100-lapp nå. Skulle gjerne betalt mer om jeg var litt rikere :blush: Hva koster forumet per mnd?

Takk <3 Alle kroner hjelper, vi vil jo at folk gir det de føler er komfortabelt. Alle har jo ikke like god økonomi, og det varierer jo hvor god råd man har :)

Forumet koster $45 hver måned, og så er det faktura på domene (120 kr) en gang i året. Siden forumet betales i dollar varierer det jo litt etter valutakurser. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Nå mangler vi litt igjen for å kunne betale for en ny måned med forumet. Er det noen som har litt til overs denne måneden hadde det vært fint om dere benytter dere av donasjons-boksen på forsiden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg får bare opp feilmelding når jeg prøver å donere med kort. Jeg har prøvd med ulike nettlesere på mac, safari på mobil. Noen som har hatt problemer med det samme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline
7 timer siden, Tone said:

Så rart, @LinnCaroline :/ Spent på om andre opplever det samme. Paypal-knappen fungerer i alle fall fint. 

Jeg har kun donert med paypal tidligere, men har sluttet å bruke det, så usikker på passord + brukerinfo. Finner nok ut av det hvis jeg setter meg ned med det, men hadde vært greit å gjort det kjappere. 😜

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider