Gammeljåla

Å reparere presset sminke med isopropyl

Anbefalte innlegg

Gammeljåla

Hei, jeg var uheldig og fikk knust innholdet i ikke bare ett, men to sett med contouring.

Innholdet ligger løst i pakken, men det ser ikke bra ut, og det var selvsagt den fargen jeg trenger mest.

Jeg har funnet ut hvordan jeg kan reparere den,

Men det er vanskelig å få kjøpt alkohol (Isopropyl). De ser rart på meg på apoteket. Og finner fram hånddefiseringsgele. Jeg forklarer at jeg trenger flytende isopropyl. Og helst bare en desiliter. Har noen av dere prøvd denne metoden, og fikk tak i alkohol?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Det går fint med antibac/overflatedesinfeksjon fra apoteket (altså ikke gele, men flytende). De pleier å ha noe etanolbasert som er minst 70 %. Mulig det er vanskelig å få tak i så lite som en desiliter. Jeg kjøpte vel noe med ca lik størrelse som i videoen. Jeg har også kjøpt isopropyl (rubbing alcohol) på wal-mart (der har de jo alt) i USA, og resultatet blir det samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur