Sunniva

Liquid Lipsticks - den nye trenden!

Anbefalte innlegg

Gjest

Kat Von D Lolita har gjort meg veldig modig, denne er ganske mørk på meg som er bleikfis, men fantastisk fin. Er ganske brun på meg, men man ser i normalt dagslys at den har litt rosa i seg også. Den er rett og slett perfekt, jeg har egentlig bare lyst til å bruke den hele tiden. Den sitter som støpt gjennom alt. Jeg kan både spise, drikke, kysse og røyke uten at den smitter av eller mister farge i det hele tatt. Skulle trodd det var magi!

Det eneste negative er at den tørker ut leppene litt, men så lenge man er flink til å bruke både skrubb og gode leppepleieprodukter så går det nok fint. Når jeg blir enda modigere skal jeg ha Bauhau5 og Vampira, men det blir sikkert en stund til gitt... Har også lyst til å prøve ut Anastasia sine liquid lipsticks, men syns alle fargene er skrikende... Sett bort ifra Pure Hollywood, men tror kanskje denne blir for rosa. Har sett en del andre swatches av den og da ser den mer rosa ut enn på Anastasia sine swatches.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Regine

<- så gjennom denne i går, hvor hun beskriver og swatcher alle fargene i Anastasia-serien. Har notert ned de som virker mest fristende! Skal definitivt sjekkes ut når jeg er i NY. 

Ellers synes jeg Lime Crime sine ser fantastiske ut!  :in-love:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ingridsk

Jeg har så lyst på Lime Crime sin i Cashmere, men jeg får meg virkelig ikke til å støtte dem på noen som helst måte. Får heller lure meg til å tro at jeg kan leve uten den fargen, haha!

Jeg har et par av YSL Glossy Stains-tingene, og de blir litt klissete hvis man tar på for mye (som Jorid sa på førstesiden et sted). Det tørker etter en stund da, hvis man bare passer på å ikke spise/drikke noe i mellomtiden. Gir utrolig fin farge og holder faktisk ganske så bra. I hvert fall på meg. De er ikke så pigmenterte som Anastasia sine, for eksempel, disse gir mer et slags tint til leppene synes jeg.

For øvrig sikler jeg på Pure Hollywood, Milkshake og Lovely fra Anastasia!  :in-love:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Jeg har skikkelig lyst på Fig fra Too Faced Melted! Om jeg jobber mye i påsken skal jeg kjøpe countor-kitet frå Too Faced, Chocolate Bar-paletten og den leppestiften som belønning til meg selv, hihi :D Eventuelt når jeg får igjen på skatten!

Har også skikkelig lyst på a go go (ell er noe sant) fra Kat von D, den som Viviannadoesmakeup skryter av hele tiden :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ingridsk

Jeg har tre lime crime velvetine, cashmere, black satin, og pansy. Nei, man kan ikke klare seg uten cashmere

Ikke si det a.... :( Jeg får meg ikke til å støtte dem, og da er det litt vanskelig å klare seg uten cashmere  :thinking:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Ikke si det a.... :( Jeg får meg ikke til å støtte dem, og da er det litt vanskelig å klare seg uten cashmere :thinking:

Celebrity Skin fra Jeffree Star er ikke så ulik, men utsolgt for øyeblikket.

http://jeffreestarcosmetics.com/products/celebrity-skin

Endret av Nora

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Håper flere merker kommer ut med liquid lipsticks! Har så lyst på flere, men finner ingen farger som frister, dessverre.. Anastasia sine likte jeg ikke. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bitteliten

Jeg har et par av YSL Glossy Stains-tingene, og de blir litt klissete hvis man tar på for mye (som Jorid sa på førstesiden et sted). Det tørker etter en stund da, hvis man bare passer på å ikke spise/drikke noe i mellomtiden. Gir utrolig fin farge og holder faktisk ganske så bra. I hvert fall på meg. De er ikke så pigmenterte som Anastasia sine, for eksempel, disse gir mer et slags tint til leppene synes jeg.

Jeg har én glossy stain fra YSL, og jeg bare elsker den. Tørker ikke ut leppene i det hele tatt, og holder seg veldig fin. Jeg har vært veldig skeptisk til flytende leppis etter de fra Rimmel (hva var det nå de het, da?) som tørket ut leppene mine like crazy, og sprakk opp - og i det hele tatt.

Holder meg avventende i ro til noen er helt overbevisende vedr et ikke-uttørkende produkt. I mellomtida skal jeg myse mer på glossy stains. Liker veldig godt at de ikke er så opake.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg synes Anastasia sine ser veldig fine ut, og kunne tenkt meg noen av dem. Liker mattheten og den derfor mulige holdbarheten. Dior Fluid Sticks får jeg ikke til i det hele tatt, dessverre, og Rimmel Acopalips liker jeg heller ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Jeg har plukket opp uti internettverden at MUFE sine skal visst være veldig bra! Tørker ikke ut leppene, smitter ikke av og holder stort sett veldig lenge. Noe av det er sikkert sponsing, men tror at alt er det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Jeg synes Anastasia sine ser veldig fine ut, og kunne tenkt meg noen av dem. Liker mattheten og den derfor mulige holdbarheten. Dior Fluid Sticks får jeg ikke til i det hele tatt, dessverre, og Rimmel Acopalips liker jeg heller ikke.

​Jeg har en del av Rimmel Apocalips, men får bare til Galaxy. Men til gjengjeld er den superfin, og blir veldig mye brukt da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oda

Åå jeg gleder meg sånn til å få testet min Dose Og Colors i dag! Hadde den hos Shipito en stund og glemte den av litt. Men nå er den hjemme :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg har en slags liquid liostick fra Korres som jeg er veldig glad i som hverdagsprodukt, men kunne godt tenke meg en mattere variant med bedre holdbarhet (Korres sin er ikke særlig matt når den tørker, men den er til gjengjeld utrolig god på). Sikler på Anastasia sine, men syns farger er så vanskelig når alle swatchene er ulike :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider