Sunniva

Liquid Lipsticks - den nye trenden!

Anbefalte innlegg

idamalene

Jeg er evig fan av Limecrime sin Wicked! Den eeer sååå fiiin! Men nå er den nesten tom.. Også har jeg lyst på enda flere fra limecrime, de nye fargene er to die for! Hvor er det best å kjøpe Limecrime fra? Kjøpte Wicked på ebay, men ser prisene har blitt skyhøye på de jeg kunne tenkt meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg kjøpte lancome  L'absolu velours i fargen 373 velours de magenta i går og ELSKER den. Bare synd fargevalget ikke var helt det store enda...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG

Jeg er evig fan av Limecrime sin Wicked! Den eeer sååå fiiin! Men nå er den nesten tom.. Også har jeg lyst på enda flere fra limecrime, de nye fargene er to die for! Hvor er det best å kjøpe Limecrime fra? Kjøpte Wicked på ebay, men ser prisene har blitt skyhøye på de jeg kunne tenkt meg.

Jeg bruker nettsiden deres. Fikk faded nå, angrer på at jeg ikke bestilte bleached. De har fått ny, raskere shipping, og Pay pal utsjekkingssystemet er veldig greit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Noen som har prøvd wet'n'wild sine? Klarer ikke bestemme meg om jeg liker de eller ikke, dagsarbeid å få de av igjen da :clap:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg fikk plutselig en Colourpop Ultra Matte Lip i Seesaw i posten i går (takk @Mariann! :rose:) og føler meg skikkelig vågal som tester den på jobb i dag. Påførte i 7-tida og den ser fortsatt helt upåklagelig ut etter en flaske smoothie, to-tre kopper te og to rundstykker med makrell i tomat! Det skal sies at jeg hadde leppestiften i tankene da jeg spiste lunsj, oljete fisk er jo ikke akkurat skånsomt for leppeprodukter, men spise likevel som et normalt menneske og det taklet den helt ypperlig. 

Foreløpig superfornøyd - selv den rare fargen begynner å vokse på meg fordi holdbarheten er så bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Jeg prøver ut en av Sephora sine nå, Cream Lip Stain i 13 - Marvelous Mauve, tror jeg? Kjennes ut som Kat Von D sin konsistens på leppene. Prøvde også ut to av Stila sine nå for ikke så lenge siden, men lukten var grusom på disse. Luktet slik som L`Orèal sine leppestifter - parfymerte og ekle. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Bror er i Polen og kjæresten hans skal definitivt i sminkebutikker, så jeg skal sende en liten handleliste.

Kjenner noen til gode, ikke svindyre liquid lipsticks fra merker man kan finne i polske "drugstores" evt. Sephora? 

MUFE Aqua Rouge koster omtrent 270 kr med dagens kurs, og det orker jeg ikke.

Har en fra Sephora på vei fra amerikanske Sephora, men basert på at @Rebel er fornøyd vurderer jeg å bestille et par fra Polen og!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG

Bror er i Polen og kjæresten hans skal definitivt i sminkebutikker, så jeg skal sende en liten handleliste.

Kjenner noen til gode, ikke svindyre liquid lipsticks fra merker man kan finne i polske "drugstores" evt. Sephora? 

MUFE Aqua Rouge koster omtrent 270 kr med dagens kurs, og det orker jeg ikke.

Har en fra Sephora på vei fra amerikanske Sephora, men basert på at @Rebel er fornøyd vurderer jeg å bestille et par fra Polen og!

de til sephora er veldig gode! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

de til sephora er veldig gode! 

Jeg fikk nettopp min i posten, prøvde bare sånn kjapt men den var veldig fin på - så jeg tror jeg satser på et par til i andre farger! Tips til farger? Har 03 Strawberry et-eller-annet, litt rødere enn jeg så for meg men veldig fin! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg fikk nettopp min i posten, prøvde bare sånn kjapt men den var veldig fin på - så jeg tror jeg satser på et par til i andre farger! Tips til farger? Har 03 Strawberry et-eller-annet, litt rødere enn jeg så for meg men veldig fin! 

swatches or it did not happend!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

13 Marvelous Mauve!! Den er helt sinnssykt fin! Jeg har brukt den i hele dag, den sitter som støpt og tørker ikke ut leppene like mye som Kat Von D leppestiftene. 14 Blackberry Sorbet er også nydelig, men denne har jeg ikke brukt i løpet av en dag enda, bare testet ut - fin høstfarge og jeg syns faktisk ikke den var så veldig skummel, selv om den er mørk! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG

jeg har og nr 13. Sist jeg hadde en kompis her, sluttet han ikke å stirre på den, og utbrøt tre ganger hvor utrolig lekker leppestiften min var. Hans versjon av skjønnhetspleie er å bruke Pattesalve (ja, den heter faktisk det, og er for såre spener på kyr og gris) på hende e når de sprekker opp liksom. 

Du trenger nr 13.

Når vi snakker redigerte produktbilder...image.thumb.jpg.97af157e7efde42c0b14b1b6

Endret av DivaG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

jeg har og nr 13. Sist jeg hadde en kompis her, sluttet han ikke å stirre på den, og utbrøt tre ganger hvor utrolig lekker leppestiften min var. Hans versjon av skjønnhetspleie er å bruke Pattesalve (ja, den heter faktisk det, og er for såre spener på kyr og gris) på hende e når de sprekker opp liksom. 

Haha, har et par kompiser som også ble veldig opphengt i denne fargen i går. Var ikke mangel på komplimenter, for å si det slik. Den er visst usedvanlig fin for det motsatte kjønn... :grin::clap:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG

Haha, har et par kompiser som også ble veldig opphengt i denne fargen i går. Var ikke mangel på komplimenter, for å si det slik. Den er visst usedvanlig fin for det motsatte kjønn... :grin::clap:

det var veldig! Lime crime faded har samme effekt! Han sluttet ikke å stirre! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

det var veldig! Lime crime faded har samme effekt! Han sluttet ikke å stirre! 

Faded og Marvelous Mauve kan vell kanskje anses som dupes, tror jeg? :D Har ikke hørt om Faded før nå, googlet den og den var stunning! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG

Faded og Marvelous Mauve kan vell kanskje anses som dupes, tror jeg? :D Har ikke hørt om Faded før nå, googlet den og den var stunning! 

ikke helt, faded er ganske mye gråere, og kaldere, minner kanskje mer om dose sin stone? Men de er helt klart verdt å eie begge to! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider