Sunniva

Liquid Lipsticks - den nye trenden!

Anbefalte innlegg

tapermari

Colourpop Ultra Matte Lip er tilbake på siden! Kathleen71215 eller ThanksBabe skal gi $5 av. 

Jeg vil bestille, men la inn bestilling på colourpop for 2 dager siden, blæh. Har den gratis versjonen av shipito så da må jeg vell bare vente eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg vil bestille, men la inn bestilling på colourpop for 2 dager siden, blæh. Har den gratis versjonen av shipito så da må jeg vell bare vente eller?

Du har vel kun mulighet til en pakke om gangen? Hvis du er rask med å sende avgårde den første pakken går det vel greit. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Du har vel kun mulighet til en pakke om gangen? Hvis du er rask med å sende avgårde den første pakken går det vel greit. 

Ja, har bare mulighet til det :( Kanskje jeg skal vente til den første pakken er sendt før jeg bestiller en ny, håper de har masse lippies på lager!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Så kommer de når jeg ikke har penger da :( blir vel utsolgt igjen før jeg får penger. BLÆ

Sikkert ikke lenge til de er tilbake på lager, hvis de blir fort utsolgt igjen!

Endret av LinnH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo

Hvordan er holdbarheten på selve produktet? Jeg har sluttet å kjøpe lipgloss med aplikator fordi jeg synes de blir dårlige/lukter vondt etter kort tid. Faste leppestifter har jeg ikke merket noe problemer med. 

Det er kanskje ingen her inne som har hatt en flytende leppis lenge nok til å ha gjort seg erfaringer med holdbarheten, men jeg ser jo for meg at det blir som med lipgloss?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludde

Jeg har hatt Korres sine lenge. Har nettopp kastet dem siden jeg aldri bruker dem lenger, men de luktet ikke vondt. De var 2-3 år gamle så det var på tide å kaste dem uansett. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Hvordan er holdbarheten på selve produktet? Jeg har sluttet å kjøpe lipgloss med aplikator fordi jeg synes de blir dårlige/lukter vondt etter kort tid. Faste leppestifter har jeg ikke merket noe problemer med. 

Det er kanskje ingen her inne som har hatt en flytende leppis lenge nok til å ha gjort seg erfaringer med holdbarheten, men jeg ser jo for meg at det blir som med lipgloss?

Max Factor Lipfinity er jo også flytende leppestifter (så det er jo ikke akkurat en ny oppfinnelse), og de har jeg aldri hatt problemer med har blitt dårlige :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aurelia

Jeg er helt enig i at vanlige lipglosser begynner å stinke, men flytende leppestift synes jeg fint kan holde seg i flere år! Fant f.eks. en gammel Lipfinity for noen dager siden, den med gloss i ene enden.. Den er minst 4 år gammel, men den gikk utrolig nok an å bruke fremdeles:) Så jeg vet faktisk ikke om det er selve aplikatoren som er problemet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

8In love med mine fra Sephora! Utrolig behagelig på leppene, sitter godt (men ikke så godt som en del rewievs skal ha det til) og fargene er både fine og utrolig lett å blande og mixe. Kjøpte nr 04 (for orange på meg, men har allerede blitt brukt til å manipulere de andre fargene), 05 (fin hverdagsfarge, kan lett blandes med 04 for en mer peachy variant), 07 (nydelig rosa over i det litt lilla, flott alene eller mixet med 13 for en mer høstlig look) og 13 (veldig pen på og lett å manipulere om man vil ha den varmere, kaldere eller lettere).

Jeg har fått dilla på å legge nr.13 med pensel som liner og så duse den innover leppene for så å toppe med nr.05 fra midten og så duset ut og inn i nr.13. Gir en utrolig fin farge som passer til hverdags uten å være for dominerende :)

2015-08-08 17.35.11.jpg

2015-08-08 17.39.20.jpg

2015-08-08 17.40.18.jpg

PS: På PC ser jeg at bildene er veldig blå, så vær obs på det!

Endret av lykkelitenen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christine

Mulig det står noe her i tråden, men jeg kan ikke huske å ha sett det. Jeg lurer rett og slett på hva som er forskjellen på lipgloss og flytende leppestift? Kan noen overbevise meg om at jeg trenger en flytende leppestift? :silly:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Mulig det står noe her i tråden, men jeg kan ikke huske å ha sett det. Jeg lurer rett og slett på hva som er forskjellen på lipgloss og flytende leppestift? Kan noen overbevise meg om at jeg trenger en flytende leppestift? :silly:

Flytende leppestifter tørker stort sett matt og har ofte lang holdbarhet på leppene i forhold til en gloss :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christine

Flytende leppestifter tørker stort sett matt og har ofte lang holdbarhet på leppene i forhold til en gloss :-)

Tørker de ut leppene også da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Tørker de ut leppene også da?

Noen er mer uttørkende enn andre, men generelt er matte leppeprodukter temmelig uttørkende ja - ofte er det vel sånn at jo mattere og mer uttørkende, jo bedre holdbarhet. Jeg har blant annet testet et par fra Sephora og én fra Colourpop, og holdbarheten øker proporsjonalt med den uttørkende effekten :P Sephora sine er behagelige på men ikke overlegne på holdbarhet, mens Colourpop sin føltes ganske tørr mot slutten av arbeidsdagen - men den så nesten helt nypåført ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christine

Noen er mer uttørkende enn andre, men generelt er matte leppeprodukter temmelig uttørkende ja - ofte er det vel sånn at jo mattere og mer uttørkende, jo bedre holdbarhet. Jeg har blant annet testet et par fra Sephora og én fra Colourpop, og holdbarheten øker proporsjonalt med den uttørkende effekten :P Sephora sine er behagelige på men ikke overlegne på holdbarhet, mens Colourpop sin føltes ganske tørr mot slutten av arbeidsdagen - men den så nesten helt nypåført ut!

Da tror jeg at jeg glemmer det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Nå som folk har prøvd ut litt forskjellige liquid lipsticks - hvilke merker anbefaler dere? 

Jeg har riktignok ikke testet så mange, og bare én fra Colourpop, men basert på holdbarheten til den ene må jeg stemme på Colourpop. Den ble litt tørr mot slutten, men jeg slang på litt leppepomade og da ble det greit igjen. Det reduserer selvsagt holdbarheten, men det var den eneste jeg følte meg helt trygg på ikke smittet i løpet av dagen. Sephora sineer bedre å ha på, men varer ikke like lenge, og den jeg har fra Kat Von D greide jeg aldri å føle meg helt trygg på - men det kan være fordi den også har den desidert "skumleste" fargen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Så fin du er, @lykkelitenen :in-love:

Takk for det :)

@christine, hvor tørr de oppleves er nok veldig individuelt. Har du ikke store problemer med tørrhet vil du nok kunne noen som passer for deg uten å bli ubehagelig :) 

Jeg har bare prøvd to typer, maxfactor lipfinity og sephora sine, siste liker jeg godt. Maxfactor sitter som støpt gjennom hele dagen, men er også tørr som fy. Denne kommer med lipbalm i pakken av en grunn for å si det slik.

Sephora sine opplever jeg ikke som uttørkende, men jeg har også veldig gode lepper nå. Bruker lipbalm om natten, that's it. Disse sitter godt på, men er ikke evigvarende. Tåler prat og kalde drikker, sverter pittelitt på kaffekoppen og vil reagere på fet mat. Jeg åt pizza i går og da begynte den å smitte. Ikke værre enn å kysse på en kleanex og så legge nytt lag. Sitter 5 timer + på meg, da har jeg tatt de av så sitter nok lenger om man vil det. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christine

Takk for det :)

@christine, hvor tørr de oppleves er nok veldig individuelt. Har du ikke store problemer med tørrhet vil du nok kunne noen som passer for deg uten å bli ubehagelig :) 

Jeg har bare prøvd to typer, maxfactor lipfinity og sephora sine, siste liker jeg godt. Maxfactor sitter som støpt gjennom hele dagen, men er også tørr som fy. Denne kommer med lipbalm i pakken av en grunn for å si det slik.

Sephora sine opplever jeg ikke som uttørkende, men jeg har også veldig gode lepper nå. Bruker lipbalm om natten, that's it. Disse sitter godt på, men er ikke evigvarende. Tåler prat og kalde drikker, sverter pittelitt på kaffekoppen og vil reagere på fet mat. Jeg åt pizza i går og da begynte den å smitte. Ikke værre enn å kysse på en kleanex og så legge nytt lag. Sitter 5 timer + på meg, da har jeg tatt de av så sitter nok lenger om man vil det. 

Jeg sliter med tørre lepper, så jeg har nok egentlig bestemt meg for at dette ikke er noe for meg. Takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG

Min favoritt er fortsatt OCC lip tar. Har brukt den i mange år. Og nå kommer de i hylse, med vanlig applikator! Giiiiiiraaaa

Disse gjør leppene mine veldig myke, og hun har noen utrolig flotte nudes, samt sprekere farger

Endret av Magpie
Tok bort en malplassert link.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

Jeg har nettopp fått Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick i Beloved fra Sephora, spent på å teste denne :) Jeg har tørre lepper, så vi får se hvordan det går :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg har ekstremtestet Sephora sine på jobb. Påført litt over 8 om morgenen og ikke rørt før 15.30. Drukket både varmt og kaldt, samt spist brødmat, og de har sittet nesten like fint på! Litt svakere farge og litt slitasje midt på leppen (syns ikke om man ikke lager kyssemunn).

Påført ett nytt lag 15.30 og på jobb nr.2 og det har sett kjempebra ut når jeg er hjemme rundt 21. Så lenge man holder seg unna feitere matvarer/varmmat,  så tåler det mer enn nok for min bruk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider