Helene

Tarte Shape Tape

Anbefalte innlegg

Helene

Jeg var neppe den eneste som bestilte Shape Tape da Tarte hadde gratis frakt for en stund siden (:giggle:), og en del hadde den vel fra før.

Har ikke brukt min noe særlig enda, men før jeg skulle ut døra i dag dottet jeg et par prikker rundt i fjeset (sånn ca 10 ørsmå), og jeg ble helt sjokkert over hvor bra den dekket, og ikke minst hvor sykt drøy den var i bruk! :clap: Fargen (Fair Neutral) var også en innmari bra match :dance: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Har hatt mine noen måneder nå, og jeg er så fornøyd! Jeg bruker Fair under øynene og Light til kviser og slikt. Dekker kjempe bra! Og litt holder så lenge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Jeg vurderte å bestille denne i fair nettradio jeg også, men var fornuftig for en gangs skyld og lot være siden jeg har ørten andre concealere. Angrer nå, får ta det neste gang de frister med fri frakt. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arenika85

Jeg benyttet meg ikke når det tilbudet var for det gikk meg totalt hus forbi, men har bestilt i fair beige. Veldig nysgjerrig på den så både fargemessig og alt annet :) spent på å få prøvd den 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christine
11 timer siden, Wasabi said:

Jeg vurderte å bestille denne i fair nettradio jeg også, men var fornuftig for en gangs skyld og lot være siden jeg har ørten andre concealere. Angrer nå, får ta det neste gang de frister med fri frakt. :) 

Fair nettradio faktisk :D. Unnskyld jeg bare måtte kommentere hva stavekontrollen kan få til :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi
24 minutter siden, Christine said:

Fair nettradio faktisk :D. Unnskyld jeg bare måtte kommentere hva stavekontrollen kan få til :D

Jaaaa, har du ikke hørt om concealer med medfølgende kode til eksklusiv nettradio ell? :P 

Haha, ja, helt utrolig hva den kan få til. Og jeg da, som glemmer å lese igjennom før jeg poster. :D Husker jeg skulle skrive bryngelé en gang, da foreslo den brunsnegle. :rotfl: Knis 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel
3 hours ago, Andrea said:

Jeg fikk ikke med meg gratis frakt :crying: Har så lyst på den. Er det noen som vet hvordan den legger seg på litt tørr hud under øynene?

Jeg er tørr under øynene og den creaser ikke eller henger til tørre partier på meg. Det har jeg ofte et problem med :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene
13 timer siden, lykkelitenen said:

@Helene hvilke farger bruker du til vanlig i andre merker? Det er nemlig den fargen jeg vurderer å teste selv. 

Tror jeg er ca NC15-ish. UD-concealeren i Fair Neutral er kanskje litt lys, i alle fall om jeg skulle brukt den på samme måte som jeg brukte Shape Tape :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lutchmua?✨?

Helt enig! En utrolig bra concealer ? Blir nok vanskelig å toppe den!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Hvor lang tid pleier det å ta å få varene fra tarte? Gleder meg sånn til concealen kommer. :D veldig spent på den altså. 

Endret av Wasabi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
6 minutter siden, Wasabi skrev:

Hvor lang tid pleier det å ta å få varene fra tarte? Gleder meg sånn til concealen kommer. :D veldig spent på den altså. 

Jeg tror det tok rundt 2 uker sist jeg bestilte. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi
30 minutter siden, Nora said:

Ok, takk. :) Da har jeg den nok ikke når jeg drar på en ukes ferie om noen dager, men den har nok kommet når vi kommer hjem. Er så spent på den concealeren at jeg nesten ikke greier å vente. :D Skulle ønske tarte ble solgt her i Norge. Virker som de har mye bra. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Andrea
1 hour ago, Nora said:

Ååh!! Min ble sendt på onsdag, og jeg reiser bort for to uker om en uke. Tenk om jeg ikke får den før AUGUST :dazed: Gleder meg så mye :rotfl: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernefrukt

Jeg fikk min på fredag, og har brukt den hver dag siden :in-love: Kjøpte fair - som er litt for lys - men den er veldig fin under øynene. 

Ble positivt overrasket over størrelsen på produktet! (Og negativt overrasket over størrelsen på emballasjen de brukte for å sende en enkelt concealer :airplane:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce

Jeg har prøvd min litt, men jeg vet ikke helt. Syns den fort blir veldig tørr (og jeg er ikke plaget med spesielt tørr hud). 

Jeg vet ikke, kanskje jeg må bli kjent med den først, men er foreløpig litt på gjerdet om jeg egentlig liker den. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Å, så kjedelig. :( Håper den vil føles litt bedre etterhvert som du blir kjent med den. Jeg har fetere hud på sommeren enn vinteren, så sikkert lurest å bruke den på sommeren da. Har fuktfattig kombinasjonshud som lett blir litt fet på sommeren. Skal hente den idag. Veldig spent på dekkevnen. Har noen kvisearr på det ene kinnet jeg syns er vanskelig å dekke uten å bruke for mye produkt og ved for mye produkt blir det jo lett kakete.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Jeg fant ihvertfall ut at hvis jeg tok litt på hånda og brukte børste eller beauty blender, så la den seg mye finere på meg enn om jeg brukte applikatoren rett på huden og så børste/svamp. Da fikk jeg tynnere lag. Jeg har fair neutral, som er for lys nå, men den blir fin å ha til vinteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider