Helene

Tarte Shape Tape

Anbefalte innlegg

Wasabi

Fått hentet min nå, testet den kun på undersiden av håndleddet og jeg frykter at den blir litt for lys nå, men til vinteren blir den nok perfekt. :) Skal teste den i ansiktet imorgen da og se hvordan den er. Skulle nok kjøpt en til i en nyanse mørkere, får ta det ved neste gratis frakt om det fortsatt er sommer da. :) 

Likte silkepapiret den var pakket inn i med enhjørninger på. <3  men syns esken var unødvendig stor for den lille concealeren. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Testet den i ansiktet nå, den ble ikke for lys likevel, var egentlig ganske perfekt.:) Får jeg mer farge blir den for lys, men da sparer jeg den til høsten. Fryktet at den skulle bli for lys igår da jeg prøvde den på undersiden av håndleddet i dårlig lys. Virker som den dekker veldig bra, og det skulle lite produkt til, er spent på holdbarheten siden jeg nettopp har tatt den på. Syns som @Lucce den virker litt tørr, men den ser ikke tørr ut på, så mulig det bare føles sånn pga konsistensen. 

@LinnCaroline i forhold til Naked er den tykkere i konsistensen og den dekker mye bedre. Jeg liker Naked veldig godt og den er en stayer i min sminkesamling, men jeg syns den skulle dekket enda litt bedre, da hadde den blitt perfekt. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl
19 timer siden, LinnCaroline said:

Hvordan liker dere denne i forhold til UD naked?

Jeg liker den myyye bedre enn UD naked, men så liker jeg virkelig ikke sistenevnte heller da. Eneste problemet mitt med shape tape er at den ikke legger seg så fint rundt nesen, men ellers liker jeg den :) Har til og med bare brukt den som base når jeg ikke gidder foundation!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
13 minutter siden, KJg skrev:

Får ikke til å bestille fra tartecosmetics.com. Tips til hva som kan ha blitt skrevet feil. Hva betyr state og lignende? Hva skal man svare på de forskjellige

Har du kommet deg inn på den "norske siden"? https://tartecosmetics.com/en_NO/home

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kamilla

Ble plutselig usikker på om denne tråden handler om concealeren eller foundationen?? 🤷🏼‍♀️

Her er hvertfall et bilde med shape tape concealeren i fair til høyre og uten noe på venstre, har en del rar pigmentering rundt øyene. 

5E6527DF-0EA3-4ABB-A467-7C9B27AB10B0.jpeg

Endret av Kamilla

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider