Lollapololoo

Hvordan "naile" mørk leppestift gjennom en dag?

Anbefalte innlegg

Stjernefrukt

Jeg pleier å først skrubbe leppene forsiktig, så ta på en leppeprimer som må få god tid til å "tørke". Så lipliner på hele leppa før leppestift. 

Og alltid leppestiften + lommespeil i veska for touch-ups. Det er uunngåelig for meg, hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg synes det beste er å bruke liquid lipstick.

Hvis jeg bruker vanlig leppestift har jeg alltid lipliner på hele leppene under, ikke bare rundt kanten. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg liker å legge meg på midten, noe flytende eller matt som sitter godt, men ikke nødvendigvis ren liquid lipstick da de er vanskelig å touche opp om de først ryker ved f.eks spising.

Ellers som resten, lipliner på hele leppen og produkt i vesken til touch ups.

Jeg går ofte med de mørkeste matte leppestiftene fra isadora, de sitter godt og blir ikke så tørre og er lett å ta eb touch up på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lollapololoo

Wow, lipliner på hele munnen? Jeg får prøve det da. (Trene hjemme først ;P )

Takk for svar folkens:) 

Kjøpt lipliner idag, woho!

Endret av Lollapololoo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG

Shit, dere har avanserte lepperutiner! Jeg har riktignok brukt mørke leppestifter i 10-15 år, men jeg klasker den bare på, og sjekker speilet sånn med jevne mellomrom, jeg. Også tar jeg på mer når det trengs liksom 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernefrukt
8 timer siden, DivaG skrev:

Shit, dere har avanserte lepperutiner! Jeg har riktignok brukt mørke leppestifter i 10-15 år, men jeg klasker den bare på, og sjekker speilet sånn med jevne mellomrom, jeg. Også tar jeg på mer når det trengs liksom 

Det funket fint da jeg var yngre, men nå må jeg fake meg til fyldigere lepper og da blir det fort ulekkert hvis jeg ikke har vært møysommelig med lineren i forkant :beauty:

(Oi, der hørtes jeg noen tiår eldre ut enn jeg egentlig er ja :clap:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG
On 26.6.2017 at 19.25, Stjernefrukt said:

Det funket fint da jeg var yngre, men nå må jeg fake meg til fyldigere lepper og da blir det fort ulekkert hvis jeg ikke har vært møysommelig med lineren i forkant :beauty:

(Oi, der hørtes jeg noen tiår eldre ut enn jeg egentlig er ja :clap:)

Tror muligens det ikke er fordi du er gammel, men fordi jeg har veldig ålreite lepper å ha med å gjøre :rotfl:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider