Kaja

Februarfavoritter 2017

Anbefalte innlegg

Kaja

IMG_1745.JPG.1864c2fbd4d5d644e048754f0a7ed810.JPG

- Shu Uemura Shusu Sleek shampoo

- Lancome x Sonia Rykiel cushion blush

- Charlotte Tilbury Pillow Talk lipliner

- Charlotte Tilbury Barbarella Brown eyeliner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

IMG_5545.JPG.f69a43f3c2fa3eea9823418b83e6559f.JPG

Benefit Dr Feelgood. Bruker som primer, i t-sonen i hovedsak. Holder huden matt hele dagen. 

Marc Jacobs Perfection Powder, gir et silkemyk usynlig lag på huden. 

UD 24/7 Eye Pencil Naked 3, er først og fremst Darkside jeg bruker, 

Smashbox Brow Tech Shaping Powder i Taupe. Likte ikke i begynnelsen, synes det kom for mye produkt. Nå har vi blitt gode venner!!

Clarins Lip Perfector i 07 Toffee Pink.

Chantecaille Just Skin i Nude. Mitt dyreste baseprodukt, gir bare lett dekk men gir naturlig hud nå som huden har en fin periode. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Tja...

Nyx pore filler primer, dekker litt over porene og funker godt å bruke både under og over sminke 

UD Naked foundation, denne er ikke brukt så mye enda, men jeg liker den veldig godt og den føles lett og god på huden og er lett å bygge opp. 

Catrice camuflage concealer, like bra som UD Naked, men dekker enda bedre. 

Smashbox under eye primer, blitt avhengig av denne. 

UD Naked 1, den perfekte palett for meg 

Makeupmekka invisible cover radiant booster mineral concealer, veldig god under øynene, legger seg ikke i linjer som man ikke aner at man hadde. Makeupmekka er veldig enten-eller syns jeg. Noe bra, men også mye dårlig. Hadde ingen forventninger til denne concealeren, så den overrasket meg veldig positivt 

Smashbox primer water, verdens beste settingspray!

Laura Geller baked gelato swirl illuminator, denne er jevnt og trutt brukt siden jeg fikk den i kalenderen og er kjempefin 

UD Glide-on eye pencil i demolition, evig favoritt! 

Nyx buttergloss i fargen tiramisu, fin farge, fuktgivende og sitter godt.

Endret av Wasabi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Modern Renaissance <3

UD Hydra (et eller annet) spray. Kjempe god!

Tarte Shape Tape. 

Anastasia brow Powder i Taupe. 

Becca highlighter (Rose Quartz) 

Drybar dry shampoo. Dette er en travel size. 

Tarte pudder som @Tone har skrytt sånn av. Jeg er kjempe fornøyd, og bruker det mye på late dager. 

Og Lumionius slik. Veldig glad i denne så langt. Fargen er litt feil dessverre, men den er kjempe fin på.

Endret av Isabel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

IMG_8754.JPG.e54609661c28ae671e2fa8f288a58079.JPG

Ikke noe spennende på sminkefronten siste tiden, men da setter man jo ekstra pris på produkter som alltid funker uten effort. Fuktgivende hudpleie, holikaholika BB i shimmering, paint pot i painterly, og strobe cream for litt glød i det minste når jeg ikke gidder noe annet. Tok med colorpop satin lips i den perfekte rødfargen til meg selv om den ikke har blitt brukt så mye i februar, siden sist i alle fall. Navnet på fargen hadde falt av. Har også brukt den rosa liplineren en del i det siste, for litt mer diskret farge. Naked2 er go to palettet når jeg ikke har tid/ork til å tenke ut en look. Det blir alltid bra. 

Endret av Minnea

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider